Τι τρώει μια διαιτολόγος το πρωί για να χάσει τα περιττά κιλά

Τζουλιάννα Καρνέζη
Παρασκευή 11 Ιανουάριος 2019
36725642_1275581279244725_424087570478006272_n.jpg

Σίγουρα το έχετε ακούσει χιλιάδες φορές: το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας. Αν και οι μελέτες πλέον είναι συγκεχυμένες όσο αφορά ότι το πρωινό συμβάλει στην απώλεια βάρους. Ωστόσο πολλοί υποστηρίζουν ότι ξεκινώντας την ημέρα με ένα ολοκληρωμένο γεύμα δεν είναι ποτέ κακή επιλογή. Και αυτό γιατί το σωστό πρωινό μας παρέχει θρεπτικά συστατικά και μας κρατάει χορτάτους για αρκετές ώρες.

Διαβάστε εδώ: Γνωστή διαιτολόγος αποκαλύπτει το μυστικό για να χάσουμε εύκολα τα περιττά κιλά

Επειδή λοιπόν ήθελα να χάσω μερικά κιλά, αποφάσισα να ξεκινήσω από το πρωινό γεύμα και να κάνω την αλλαγή που θα με βοηθούσε να φτάσω στο στόχο μου. Θέλετε να δείτε τι έκανα;

Ξεκίνησα να τρώω κάθε πρωί ένα μπολ με πλιγούρι βρώμης, γάλα και μια χούφτα ξηρούς καρπούς. Οι λόγοι που έκανα τη συγκεκριμένη επιλογή είναι κυρίως δυο. Καταρχάς η βρώμη είναι πλούσια σε διαλυτές φυτικές ίνες, οι οποίες μένουν στο στομάχι για μεγάλο χρονικό διάστημα και αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να νιώθω χορτάτη για αρκετές ώρες. Και συγκεκριμένα μισό φλιτζάνι πλιγούρι βρώμης περιέχει έξι γραμμάρια διαλυτές φυτικέ. Ο δεύτερος λόγος είναι πως το συγκεκριμένο δημητριακό συμβάλει στη μείωση της κατακράτησης υγρών στο σώμα, γιατί περιέχει υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνες Β και κάλιο, που είναι φυσικά διουρητικά. Οι βιταμίνες του συμπλέγματος Β είναι διαλυτές στο νερό, έτσι ώστε το σώμα  να καταναλώνει ό, τι χρειάζεται και να αποβάλλει το υπόλοιπο μέσω των νεφρών. Το κάλιο είναι ένα βασικό μέταλλο που ρυθμίζει τα επίπεδα του νερού. Όπως το νάτριο μπορεί να προκαλέσει φούσκωμα, έτσι από την άλλη, το κάλιο μειώνει τις κατακρατήσεις. Ως εκ τούτου, το πλιγούρι βρώμης είναι ένα φυσικό διουρητικό, που μπορεί να νικήσει το φούσκωμα και να μειώσει το σωματικό βάρος.

Διαβάστε εδώ: Ποια είναι η καλύτερη στάση στον ύπνο για την υγεία σας

Όσοι λοιπόν θέλετε να απαλλαγείτε από τα περιττά κιλά, το ιδανικό πρωινό είναι ένα μπολ με πλιγούρι βρώμης. Όμως, πρέπει να είστε προσεκτικοί και να μην το καταναλώνετε μαζί με ζάχαρη ή με ανθυγιεινά λίπη, γιατί θα έχετε αντίθετα αποτελέσματα από αυτά που προσμένετε. Αντ αυτού μπορείτε να συνοδεύετε το πλιγούρι βρώμης με φρέσκα φρούτα και ξηρούς καρπούς, έτσι ώστε να ενισχύετε τη γεύση του και να μη νιώθετε ότι τρώτε συνέχεια το ίδιο πρωινό. Οι δυνατότητες είναι ατελείωτες.

Τζουλιάννα Καρνέζη Dietitian, RD, member of HCPC

Πηγή φωτογραφίας: www.instagram.com/klaraslife

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα.