Διατροφή μετά τα 40: Οι τροφές που πρέπει να βάλετε στο πιάτο σας

Τζουλιάννα Καρνέζη ΤΖΟΥΛΙAΝΝΑ ΚΑΡΝΕΖΗ Τρίτη 16 Απριλίου 2019

Τρίτη 16 Απριλίου 2019

Διατροφή μετά τα 40: Οι τροφές που πρέπει να βάλετε στο πιάτο σας

Καθώς μεγαλώνετε, ο μεταβολισμός σας επιβραδύνεται, αρχίζετε να χάνετε τη μυϊκή μάζα και τα επίπεδα των ορμονών σας αλλάζουν, καθιστώντας σας πιο επιρρεπείς στο να αποθηκεύετε λίπος στην κοιλιά . Ευτυχώς, υπάρχουν πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να αυξήσετε τις ικανότητες καύσης του λίπους και να μειώσετε τον κίνδυνο εμφάνισης ασθενειών.

Διαβάστε εδώ: Αυτά τα διατροφικά λάθη μπορούν να μειώσουν τη ζωή σας

Εκτός όμως από την τακτική άσκηση, η επιλογή επίσης κατάλληλων τροφίμων μπορεί να σας βοηθήσει να περιορίσετε την πείνα, βελτιώνοντας παράλληλα τη γενική υγεία. Παρακάτω θα δείτε ποιες τροφές πρέπει να βάλετε στο πιάτο σας εάν είστε άνω των 40.

Μηλόξυδο. Το ξύδι από μήλα μπορεί να βοηθήσει στη σταθεροποίηση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα και τον περιορισμό της επιθυμίας για φαγητό. Μπορείτε να προσθέσετε μηλόξυδο στις σαλάτες και στις σάλτσες. Το ακατέργαστο ξίδι μηλίτη μήλου είναι επίσης ιδανικό για τη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης και του διαβήτη.

Σολομό. Τα λιπαρά ψάρια, όπως ο σολομός, είναι πλούσια σε ωμέγα-3 και μια καλή πηγή άπαχης πρωτεΐνης. Το καλό λίπος είναι το κλειδί για να κρατήσετε την πείνα σας υπό έλεγχο. Ο σολομός δεν είναι μόνο νόστιμος, αλλά μειώνει επίσης τον κίνδυνο καρδιαγγειακών νοσημάτων και περιορίζει το αίσθημα της πείνας.

Αβοκάντο. Το αβοκάντο είναι μια πολύ καλή τροφή κυρίως για τις γυναίκες άλλα και για τους άντρες άνω των 40. Είναι πλούσιο σε υγιή λίπη και συμβάλει στη θρέψη των μαλλιών, στην υγεία του δέρματος και στη μείωση της αρτηριακής πίεσης.

Διαβάστε εδώ: Μια νέα μελέτη αποκαλύπτει: Η μείωση των υδατανθράκων σχετίζεται με πρόωρο θάνατο

Ξηροί καρποί. Οι ξηροί καρποί αποτελούν την καλύτερη επιλογή για σνακ, κυρίως για όσους θέλουν να χάσουν κιλά. Τα καρύδια συμβάλουν στην πρόληψη του διαβήτη και των καρδιακών παθήσεων καθώς και στις περισσότερες χρόνιες ασθένειες.

Ξυνολάχανο. Το συγκεκριμένο λαχανικό είναι πλούσιο σε προβιοτικά, που ενισχύουν την καλή λειτουργία του εντέρου και το καθιστούν μια από τις καλύτερες τροφές για όσους είναι άνω των 40. Εκτός από τη βελτίωση της πέψης τα προβιοτικά μπορούν να βοηθήσουν στην εξισορρόπηση των ορμονών.

Σκούρα πράσινα φυλλώδη λαχανικά. Τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά , όπως το σπανάκι, περιέχουν υψηλές ποσότητες βιταμίνης Κ , λουτεΐνης, φυλλικού οξέος, ασβεστίου και β-καροτένιου και συμβάλουν στην καλή λειτουργία του εγκεφάλου.

Μούρα. Τα μικρά αυτά φρούτα είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά και σε αντιοξειδωτικά, τα οποία καταπολεμούν τις βλαβερές για την υγεία ελεύθερες ρίζες.

Σκόρδο. Μελέτες έχουν δείξει πως το σκόρδο μπορεί να  ελαχιστοποιήσει την οστική απώλεια,  αυξάνοντας τα επίπεδα των οιστρογόνων. Είναι επίσης πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά με πολύ λίγες θερμίδες και προσθέτει γεύση στα τρόφιμα, ώστε να είστε ικανοποιημένοι.

Γιαούρτι. Είναι μια εξαιρετική πηγή ασβεστίου, διατηρώντας την οστική σας μάζα η οποία τείνει να μειώνεται με τα χρόνια. Επίσης περιέχει προβιοτικά, τα οποία, όπως προανέφερα, υποστηρίζουν την υγεία του πεπτικού.

Αυγά. Περιέχουν βιταμίνη D, η οποία είναι απαραίτητη για την υγεία των οστών και την πρόληψη των ασθενειών.  Επίσης τα αυγά περιέχουν χολίνη, μια θρεπτική κατατάσσεται στο σύμπλεγμα βιταμινών Β, η οποία συνεργάζεται με άλλες βιταμίνες Β (φυλικό οξύ, Β6 & Β12) για την επεξεργασία του λίπους της διατροφής και διατήρηση υγιούς νευρικού συστήματος.

Τζίντζερ. Μόνο ένα κουταλάκι του γλυκού τζίντζερ την εβδομάδα μπορεί να βελτιώσει τη λειτουργία της αρτηριακής πίεσης. Επίσης αποτελεί φυσική θεραπεία για τη ναυτία και για άλλα πεπτικά προβλήματα.

Καρότα. Τα καρότα είναι πλούσια σε β-καροτένιο, το οποίο μετατρέπεται σε βιταμίνη Α . Η βιταμίνη Α βοηθά στην προστασία των ματιών από βλάβες και ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα. Από τα 40 έτη και μετά είναι πολύ σημαντικό να τρώτε περισσότερα τρόφιμα πλούσια σε  βιταμίνη Α, όπως τα καρότα, γιατί προστατεύουν τα μάτια σας από τον καταρράκτη και την ωχρά κηλίδα.

Πηγή φωτογραφίας: www.instagram.com/1sumi_blue

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα.

More for you

Don't Miss