Οι πιο αποτελεσματικοί τρόποι για να ανακουφιστείτε από τον πόνο στην πλάτη

Τρίτη 10 Σεπτέμβριος 2019

Είτε προκλήθηκε από αρθρίτιδα, από μια απότομη κίνηση είτε επειδή σηκώσατε λίγο παραπάνω βάρος, ο πόνος στην πλάτη είναι αρκετά ενοχλητικός και επώδυνος. 

Εάν λοιπόν νιώθετε συχνά πόνους στην πλάτη, πρέπει να γνωρίζετε ότι οι περισσότεροι άνθρωποι θα έρθουν αντιμέτωποι με αυτό κάποια στιγμή της ζωής τους.  Οι θεραπείες για την ανακούφιση του πόνου στο κάτω μέρος της πλάτης κυμαίνονται από απλές μέχρι αρκετά περίπλοκες, ανάλογα με την κατάσταση. 

Το θετικό είναι πως στις περισσότερες περιπτώσεις, ο πόνος στην πλάτη επιλύεται σε μία έως δύο εβδομάδες. Ωστόσο, άλλοι παράγοντες, όπως η ηλικία και το επίπεδο δραστηριότητάς, θα μπορούσαν να προκαλέσουν πόνο στην πλάτη για διάστημα έως και έξι εβδομάδων.

Έτσι λοιπόν παρακάτω σας προτείνουν μερικές θεραπείες για να βρείτε γρήγορα ανακούφιση, εφόσον ο πόνος δεν είναι σοβαρός και επικίνδυνος για την υγεία.  

Βρείτε ανακούφιση από τον πάγο και τη θερμότητα.

Ανοίξτε την κατάψυξη, βγάλτε τη σακούλα με τα παγωμένα μπιζέλια και τοποθετήστε την για 20 λεπτά στην πλάτη σας αρκετές φορές μέσα στην ημέρα. Μετά από δύο μέρες, χρησιμοποιήστε για 20 λεπτά ένα μαξιλάρι θέρμανσης. Η τοπική ψύξη κλείνει τα τριχοειδή αγγεία και μειώνει τη ροή αίματος προς την περιοχή, γεγονός που βοηθά στη μείωση της διόγκωσης. Το κρύο επίσης ανατρέπει την ικανότητα των νεύρων να μεταφέρουν σήματα πόνου. Η θερμότητα, από την άλλη πλευρά, χαλαρώνει τους σφιχτούς μύες και αυξάνει την κυκλοφορία, φέρνοντας επιπλέον οξυγόνο.

Φορέστε υποδήματα υποστήριξης.

Κάποια προβλήματα ξεκινούν από το περπάτημα. Τα παπούτσια παίζουν σημαντικό ρόλο για την πλάτη, κυρίως εάν είστε όρθιοι για πολλές ώρες. Προσπαθήστε να φοράτε κάποιες ώρες μέσα στην ημέρα αθλητικά ή ειδικά υποδήματα υποστήριξης.

Πάρτε ένα νέο στρώμα.

Πόσα χρόνια έχετε το στρώμα σας; Μπορεί να εκπλαγείτε εάν μάθετε ότι η μέση διάρκεια ζωής ενός στρώματος είναι μικρότερη από 10 χρόνια. Κάτι άλλο που πρέπει να εξετάσετε είναι εάν το στρώμα που έχετε ή που θα αγοράσετε είναι κατάλληλο έτσι ώστε να μην επιβαρύνει τον πόνο στην πλάτη. 

Κάντε απαλές εκτάσεις.

Απαλά τεντώματα, το περπάτημα και το να σηκώνεστε από το γραφείο μπορεί να βοηθήσουν τη σπονδυλική σας στήλη και να αποτρέψουν τον τραυματισμό των μυών. Επίσης η γιόγκα μπορεί να είναι αρκετά θεραπευτική. 

Ρωτήστε τον γιατρό σας.

Εάν ο πόνος στην πλάτη δεν έχει επιλυθεί μέσα σε τέσσερις έως έξι εβδομάδες, κλείστε ραντεβού με τον γιατρό σας, ο οποίος θα σας εξετάσει και στη συνέχεια, μπορεί να σας συστήσει μια φαρμακευτική αγωγή. 

Επισκεφτείτε έναν φυσιοθεραπευτή.

Ένας φυσιοθεραπευτής θα σας δείξει πώς να διαχειριστείτε τον πόνο στην πλάτη, καθώς και ασκήσεις για να διορθώσετε τυχόν ανισορροπίες που θα μπορούσαν να έχουν προκαλέσει τον πόνο. Ανάλογα με τα αίτια και τη σοβαρότητα, μπορεί επίσης να χρησιμοποιεί άλλες τεχνικές θεραπείας.

Κάντε μασάζ.

Το δομικό μασάζ που στοχεύει σε συγκεκριμένα μέρη του σώματος, μπορεί να σας ανακουφίσει, κυρίως όταν ο πόνος οφείλεται σε μυϊκή καταπόνηση.

Προσπαθήστε να ενισχύσετε τη διάθεσή σας.

Ο φόβος και το άγχος μπορούν να ενισχύσουν τον πόνο. Επειδή τα εγκεφαλικά κυκλώματα που επεξεργάζονται τον πόνο επικαλύπτονται με κυκλώματα που εμπλέκονται με συναισθήματα, ο πανικός μπορεί να μεταφραστεί σε πραγματικό πόνο. Ξεκινήστε αποδεχόμενοι ότι έχετε πόνο, στη συνέχεια, πείτε στον εαυτό σας πως θα βελτιωθεί. Εάν αγωνίζεστε και με την πνευματική ευεξία - άγχος ή κατάθλιψη - αξίζει να δείτε έναν θεραπευτή για να διαχειριστείτε τις αρνητικές σκέψεις.

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα.

 

TRENDING ARTICLES