Η απόφαση της γαλλικής κυβέρνησης που θα φέρει τα πάνω κάτω στη διαφήμιση

Αφροδίτη ΣακκάΑΦΡΟΔΙΤΗ ΣΑΚΚA Τρίτη 03 Οκτωβρίου 2017

Τρίτη 03 Οκτωβρίου 2017

Η απόφαση της γαλλικής κυβέρνησης που θα φέρει τα πάνω κάτω στη διαφήμιση

Από 'δω και στο εξής, οι γαλλικές διαφημίσεις πρόκειται να διευκρινίζουν το αν μία εικόνα έχει δεχθεί επεξεργασία με Photoshop. Δεν αποτελεί πλέον μυστικό πως τα σώματα των γυναικών περνούν από ρετους για να δείχνουν πιο λεπτά και πιο λεία στις καμπάνιες, αλλά η Γαλλική κυβέρνηση αντιμετωπίζει το γεγονός ως ζήτημα δημόσιας υγείας.

Διαβάστε εδώ: Αυτό το 50χρονο supermodel έχει κάτι πολύ σωστό να σας πει περί ηλικίας και ομορφιάς

Οποιαδήποτε διαφημιστική εικόνα που έχει δεχθεί Photoshop θα φέρει το το μήνυμα "Photographie retouchée," που μεταφράζεται ως "επεξεργασμένη φωτογραφία." Το BBC αναφέρει πως οποιοσδήποτε παραβιάζει τον κανόνα θα παίρνει πρόστιμο 37.500 ευρώ ή το 30% του κόστους δημιουργίας της διαφήμισης.

"Το να εκθέτεις τους νέους σε κανονιστικές και μη ρεαλιστικές εικόνες σωμάτων οδηγεί σε αυτο-υποτίμηση και χαμηλή αυτοπεποίθηση που μπορεί να επηρεάσει τη συμπεριφορά που σχετίζεται με την υγεία," είπε η Υπουργός Υγείας, Marison Touraine.

Ενώ μοιάζει "απλοϊκό" να υποθέσει κανείς πως οι ρετουσαρισμένες διαφημίσεις προκαλούν διατροφικές διαταραχές, ένας εκπρόσωπος του Beat -που υποστηρίζει θύματα ανορεξίας, βουλιμίας και άμετρης κατανάλωσης φαγητού- επαίνεσε την κίνηση.

"Υποστηρίζουμε κάθε μέτρο που συμβάλλει στο να έχει μία κοινωνία μία πιο υγειή οπτική προς διαφορετικούς σωματότυπους και ο κόσμος να γνωρίζει ποιες εικόνες έχουν δεχθεί επεξεργασία," είπε ο Tom Quinn του Beat.

"Μία κοινωνία όπου δεν θα υπάρχει η ίδια πίεση σε μοντέλα και στο ευρύ κοινό να είναι όσο πιο λεπτές γίνεται είναι πολύ ευπρόσδεκτη."

 

Gallery: Δείτε ακόμη όταν η Jane Fonda και η Helen Mirren περπάτησαν στο Paris Fashion Week

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ GALLERY
6 photos

 

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα

 

More for you

 
 

Don't Miss