Πόση γυμναστική χρειάζεται για να κάψουμε ένα burger;

Παρασκευή 09 Μαρτίου 2018

Παρασκευή 09 Μαρτίου 2018

Πόση γυμναστική χρειάζεται για να κάψουμε ένα burger;

Πόση ώρα πρέπει να γυμνάζεται κάποιος για να κάψει το λαχταριστό burger που μόλις απόλαυσε; Και τι είδους άσκηση πρέπει να είναι αυτή; Την απάντηση δίνουν προπονητές από το Μάντσεστερ χρησιμοποιώντας διατροφικές πληροφορίες από την ιατρική βιβλιοθήκη του βρετανικού ΕΣΥ (NHS).

Σύμφωνα με αυτούς, ένα μεγάλο χάμπουργκερ έχει 24 γραμμάρια λίπους και 490 θερμίδες, οι οποίες αντιστοιχούν στο 19,6% των ημερήσιων θερμίδων του μέσου άνδρα ενός άνδρα και στο 24,5% εκείνων μιας γυναίκας.

Οι θερμίδες αυτές χρειάζονται αντιστοίχως 41 και 51 λεπτά καρδιοαναπνευστικών ασκήσεων (π.χ. τρέξιμο με σταθερό ρυθμό) για να καούν. Αν, όμως, θέλει κάποιος να τις κάψει κάνοντας βαράκια, θα χρειαστεί 57 και 68 λεπτά αντιστοίχως.

Για τρία τηγανητά κοπανάκια κοτόπουλο, ένας άνδρας θα χρειαστεί 63 λεπτά καρδιοαναπνευστικής άσκησης και μια γυναίκα 75 (ή 84 και 101 λεπτά βαράκια, αντιστοίχως), επειδή περιέχουν 726 θερμίδες και 42 γραμμάρια λίπους.

Η κατάσταση δεν είναι πολύ καλύτερη με μία μεγάλη μερίδα τηγανητές πατάτες στο φαστ φουντ. Αυτές χρειάζονται 40 λεπτά καρδιοαναπνευστικής άσκησης από τους άνδρες και 48 λεπτά από τις γυναίκες (ή 53 λεπτά βαράκια από εκείνον και 64 λεπτά από εκείνην), δεδομένων των 460 θερμίδων και 22 γραμμαρίων λίπους που περιέχουν. Διαβάστε τη συνέχεια εδώ.

More for you

 
 

Don't Miss