24-hour Overnight Challenge: Η νέα μόδα στα social media κάνει εφήβους να κοιμούνται στα McDonald’s

Παρασκευή 06 Απριλίου 2018

Παρασκευή 06 Απριλίου 2018

24-hour Overnight Challenge: Η νέα μόδα στα social media κάνει εφήβους να κοιμούνται στα McDonald’s

Αν κάποιο βράδυ δεν επιστρέψουν τα παιδιά σας στο σπίτι, προτού τρομοκρατηθείτε, τσεκάρετε πρώτα τους προσωπικούς τους λογαριασμούς στα social media. Μπορεί απλώς να αποφάσισαν να πάρουν μέρος στη νέα ιντερνετική μόδα, που προκαλεί τους εφήβους να μπουν κρυφά σε καταστήματα γνωστών αλυσίδων, όπως είναι τα ΙΚΕΑ και τα McDonald’s, και να καταφέρουν να διανυκτερεύσουν εκεί χωρίς να τους πάρει χαμπάρι κανείς.

Οι συμμετέχοντες πρέπει να πάνε σε ένα πολυκατάστημα ή φαστφουντάδικο λίγο προτού κλείσει και να βρουν μια τόσο καλή κρυψώνα ώστε να μην καταφέρουν να τους ξετρυπώσουν οι υπεύθυνοι του μαγαζιού.

Εχουμε λοιπόν τρελαμένους εφήβους που αυτή την εποχή κρύβονται πίσω από ράφια με προϊόντα, στην γκαρνταρόμπα των ΙΚΕΑ, σε δωμάτια που γράφουν απέξω «Μόνο για το προσωπικό», σε τουαλέτες. Παράλληλα, ανεβάζουν φωτογραφίες με τους ίδιους να ποζάρουν στα μυστικά σημεία και η νύχτα περνά μετρώντας likes, σε περίπτωση που δεν τους παίρνει ο ύπνος.

Διαβάστε τη συνέχεια εδώ.

More for you

 
 

Don't Miss