ΣΤΙΛ FASHION NEWS

Paris Couture Week: Η ψυχή του Γκαλιάνο στον Maison Margiela και το κόκκινο χαλί της Fendi


Σοφία Χριστίνα Ραδίτσα

26 Ιανουαρίου 2024

Paris Couture Week: Η ψυχή του Γκαλιάνο στον Maison Margiela και το κόκκινο χαλί της Fendi
Shutterstock
Οι οίκοι Maison Margiela με τον creative director, Τζον Γκαλιάνο και ο οίκος Fendi με τον Κιμ τζόουνς παρουσιάσαν εχθές τις Couture συλλογές τους

Maison Margiela

Το πιο συναρπαστικό show των τελευταίων ετών έλαβε χώρα, εχθές, στην Εβδομάδα Υψηλής Ραπτικής στο Παρίσι και τα λόγια δεν αρκούν για να το περιγράψει κανείς. Κάτω από την Pont d’Alexandre III στο Παρίσι, αφού νύχτωσε, οι καλεσμένοι του creative director του οίκου Maison Margiela, Τζον Γκαλιάνο, παρακολούθησαν το Couture show του. Δεν ήταν ένα απλό show, αλλά μια εμπειρία ζωής, μια εμπειρία που θα τη θυμούνται κατά πάσα πιθανότητα -αν όχι για πάντα- για πάρα πολλά χρόνια, λόγω της έκρηξης δημιουργικότητας του σχεδιαστή σε ένα χρονικό διάστημα που -κακά τα ψέματα- η μόδα δεν «πλημμυρίζεται» από αυτή και επειδή, μετά από πολύ καιρό, ο Γκαλιάνο παρουσίασε μια συλλογή που μιλούσε στην ψυχή και την αυθεντικότητά του.

Η συλλογή ήταν «θεατράλε», όπως άλλωστε συνηθίζει ο Γκαλιάνο, αλλά είχε όλα εκείνα τα στοιχεία που την έκαναν Maison Margiela, όπως η dark μελαγχολία, η αποδόμηση και η πρωτοτυπία. Η έμπνευση δόθηκε από τις φωτογραφίες - πορτρέτα του Μπρασάι των δεκαετιών ‘20 και ‘30, της νυχτερινής ζωής του Παρισιού. Ερωτική διάθεση, κορσέδες, τούλια, παρακμή, διαφάνειες, δαντέλες, θεατρικό μακιγιάζ, αποδομημένα ρούχα και σκισμένες ραφές περπάτησαν στην πασαρέλα, σχεδιασμένα από την αριστοτεχνική μαεστρία του Γκαλιάνο.

Fendi

«Ήθελα η συλλογή να είναι πιο γραμμική, παρά ρομαντική, διότι σκεφτόμουν τη Fendi και πως, υπό τον Καρλ, υπήρχε πάντα ένα στοιχείο φουτουρισμού. Δεν πήγα πίσω για να δω τι έκανε ο Καρλ, αλλά για να πάρω την ουσία του» είπε ο Κιμ Τζόουνς της Fendi.

Και η αλήθεια είναι πως η Couture συλλογή του οίκου Fendi ήταν αρκετά γραμμική και minimal. Το βασικό πατρόν ήταν το πρώτο look, το οποίο ο creative director το ονόμασε «box-dress». Το επανέλαβε αρκετά στη συνέχεια σε διάφορες παραλλαγές και με λίγο πιο «μαλακές» γραμμές, μέχρι το τελευταίο look. Ωραίες υφές και άριστες ραφές σε μια συλλογή Υψηλής Ραπτικής που -ξεκάθαρα- σχεδιάστηκε για να φορεθεί στο κόκκινο χαλί, όπως ακριβώς παρουσιάστηκε στην πασαρέλα.

Ακολουθήστε το jenny.gr στο google news και μάθετε τα πάντα γύρω από τις τάσεις της μόδας, τα τέλεια outfits και τα πιο hot fashion news.