TikTok Shopping: Πλέον θα μπορούμε να ψωνίζουμε μέσα από την εφαρμογή

TikTok Shopping: Πλέον θα μπορούμε να ψωνίζουμε μέσα από την εφαρμογή

Στην πρώτη τoυ εκδήλωση μάρκετινγκ TikTok World την Τρίτη, η τεχνολογική εταιρεία αποκάλυψε μια σειρά από δυνατότητες που ανοίγουν τις αγορές στο δίκτυο, μετατρέποντας τελικά την εταιρεία social video σε μια πλατφόρμα κοινωνικού εμπορίου.

Το TikTok παρουσίασε, σε virtual public product event την περασμένη Τρίτη, νέες υπηρεσίες brand safety, όπως και μια σειρά από εργαλεία commerce που θα εξυπηρετήσουν τις ανάγκες του in-app shopping ενόψει των γιορτών. Οι επωνυμίες θα έχουν πλέον τη δυνατότητα να συνδέουν προϊόντα, να φιλοξενούν live shopping events και να επιλέγουν από δύο επιπλέον τύπους διαφημίσεων που διαθέτουν πολλά προϊόντα και θα στοχεύουν τους χρήστες.

Το TikTok έχει τεστάρει τα δύο αυτά features με τις Levi Strauss και Walmart. Μάλιστα, το hashtag #tiktokmademebuyit έφτασε τις 5,4 δισ. προβολές. 

Με συνδέσμους προϊόντων, οι επωνυμίες μπορούν να εμφανίζουν ένα ή περισσότερα προϊόντα απευθείας από οργανικά βίντεο TikTok και να κατευθύνουν τους χρήστες σε σελίδες προϊόντων. Οι ζωντανές αγορές προσφέρουν επίδειξη σε πραγματικό χρόνο ή εκθέσεις προϊόντων σε ζωντανή μετάδοση με ταυτόχρονους συνδέσμους για την αγορά προϊόντων και υπηρεσιών

Σύμφωνα με την εταιρεία, «Το TikTok Shopping είναι η σειρά λύσεων, δυνατοτήτων και εργαλείων που δίνουν στις επιχειρήσεις την ευκαιρία να αξιοποιήσουν τη δύναμη του εμπορίου στο TikTok». Η εταιρεία αποκάλυψε επίσης τρέχοντες και μελλοντικούς συνεργάτες, συμπεριλαμβανομένων των Prestashop, Base, Square, BigCommerce, OpenCart, Ecwid, Shopline, Wix eCommerce και, φυσικά, υπάρχοντα συνεργάτη Shopify.

Καθώς το TikTok θέλει να καταστεί ένα ασφαλές περιβάλλον shopping, ανακοίνωσε το λανσάρισμα εργαλείων όπως το Filter, το οποίο βασίζεται σε machine-learning τεχνολογία και ταξινομεί video, κείμενο, ήχο και άλλα είδη περιεχομένου με βάση το επίπεδο κινδύνου. Το TikTok ανακοίνωσε επίσης συνεργασίες με την Integral Ad Science και τη Zefr, οι οποίες εξειδικεύονται σε ζητήματα brand suitability. Επιπλέον, η πλατφόρμα ενισχύει την παρουσία της στο in-app shopping με νέες εφαρμογές.