burger menu

Life Now

  • What's New
  • Travel
  • Culture
  • City Blogging

Fashion

  • Shopping
  • Styling Tips
  • Fashion News

Beauty - Ομορφιά

  • Skincare
  • Μαλλιά - Νύχια
  • Μακιγιάζ
  • Beauty News

Well being

  • Ψυχολογία
  • Υγεία + Διατροφή
  • Σχέσεις & Σεξ
  • Fitness

Woman Power

  • Parenting
  • Working Girl
  • Real Women

Πρόσωπα

  • Celebrities
  • Συνεντεύξεις
  • Who
  • True Stories

Ζώδια

Living

  • Deco
  • Cooking
  • Green

Αφιερώματα

ΒΟΞ

Women's Forum

Hautes Grecians

Γάμος

Market News

ABOUT US ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook Instagram Youtube TikTok Rss
Jenny.gr
Latest News
Latest News
Beauty Fashion Life Now Living Well being Woman Power Ζώδια Πρόσωπα Αφιερώματα ΒΟΞ Γάμος Hautes Grecians Women's Forum
Facebook Instagram Youtube TikTok Rss

GALLERY

Breast Cancer Awarness Month 2021 Fashion Beauty Brands


18 Οκτωβρίου 2021

image
GHD
Η μάρκα εργαλείων μαλλιών GHD επικεντρώνεται στην ευαισθητοποίηση σχετικά με τη σημασία της έγκαιρης ανίχνευσης του καρκίνου του μαστού σε γυναίκες κάτω των 35 ετών. Η εταιρεία συνεργάζεται με το Ίδρυμα Keep A Breast, δωρίζοντας $ 10 από κάθε αγορά της limited συλλογής εργαλείων μαλλιών rose pink πίσω στον οργανισμό.

GHD Η μάρκα εργαλείων μαλλιών GHD επικεντρώνεται στην ευαισθητοποίηση σχετικά με τη σημασία της έγκαιρης ανίχνευσης του καρκίνου του μαστού σε γυναίκες κάτω των 35 ετών. Η εταιρεία συνεργάζεται με το Ίδρυμα Keep A Breast, δωρίζοντας $ 10 από κάθε αγορά της limited συλλογής εργαλείων μαλλιών rose pink πίσω στον οργανισμό.

Jimmy Choo
Ο Jimmy Choo κυκλοφορεί μια συλλογή περιορισμένης έκδοσης σε συνεργασία με το Ίδρυμα Έρευνας για τον Καρκίνο του Μαστού, η οποία περιλαμβάνει εννέα παπούτσια και τσάντες σε έντονο ροζ χρώμα. Η μάρκα δωρίζει το 20 τοις εκατό των εσόδων στο ίδρυμα, με μέγιστη δωρεά 100.000 $.

Jimmy Choo Ο Jimmy Choo κυκλοφορεί μια συλλογή περιορισμένης έκδοσης σε συνεργασία με το Ίδρυμα Έρευνας για τον Καρκίνο του Μαστού, η οποία περιλαμβάνει εννέα παπούτσια και τσάντες σε έντονο ροζ χρώμα. Η μάρκα δωρίζει το 20 τοις εκατό των εσόδων στο ίδρυμα, με μέγιστη δωρεά 100.000 $.

Jane Iredale
Η Jane Iredale κυκλοφορεί ένα νέο HydroPure Hyaluronic Lip Gloss σε ροζ απόχρωση για τον μήνα ευαισθητοποίησης για τον καρκίνο του μαστού. Όλα τα κέρδη από το προϊόν των $ 26 θα ωφελήσουν τον οργανισμό, Look Good Feel Better.

Jane Iredale Η Jane Iredale κυκλοφορεί ένα νέο HydroPure Hyaluronic Lip Gloss σε ροζ απόχρωση για τον μήνα ευαισθητοποίησης για τον καρκίνο του μαστού. Όλα τα κέρδη από το προϊόν των $ 26 θα ωφελήσουν τον οργανισμό, Look Good Feel Better.

Lele Sadoughi
Η εταιρία αξεσουάρ Lele Sadoughi κυκλοφορεί μια ροζ στέκα,κεντημένη με πέτρες, που ονομάζεται Purpose Headband, για τον μήνα ευαισθητοποίησης για τον καρκίνο του μαστού. Το δέκα τοις εκατό των εσόδων από το αξεσουάρ των 195 δολαρίων θα πάει στο Ίδρυμα Έρευνας για τον Καρκίνο του Μαστού.

Lele Sadoughi Η εταιρία αξεσουάρ Lele Sadoughi κυκλοφορεί μια ροζ στέκα,κεντημένη με πέτρες, που ονομάζεται Purpose Headband, για τον μήνα ευαισθητοποίησης για τον καρκίνο του μαστού. Το δέκα τοις εκατό των εσόδων από το αξεσουάρ των 195 δολαρίων θα πάει στο Ίδρυμα Έρευνας για τον Καρκίνο του Μαστού.

Journelle
Η μάρκα εσωρούχων Journelle υποστηρίζει την οργάνωση Susan G. Komen, δωρίζοντας το 15 τοις εκατό των πωλήσεων από το σουτιέν Romy Demi σε ροζ χρώμα.

Journelle Η μάρκα εσωρούχων Journelle υποστηρίζει την οργάνωση Susan G. Komen, δωρίζοντας το 15 τοις εκατό των πωλήσεων από το σουτιέν Romy Demi σε ροζ χρώμα.

Kendra Scott
Η Kendra Scott συνεχίζει την υποστήριξή της στο Ίδρυμα Έρευνας για τον Καρκίνο του Μαστού με μια νέα συλλογή κοσμημάτων με μοτίβα πεταλούδας, με το 20 % των εσόδων να επιστρέφει στο ίδρυμα. Η μάρκα προσφέρει επίσης το 50 τοις εκατό των εσόδων από το κολιέ Inheritance of Hope.

Kendra Scott Η Kendra Scott συνεχίζει την υποστήριξή της στο Ίδρυμα Έρευνας για τον Καρκίνο του Μαστού με μια νέα συλλογή κοσμημάτων με μοτίβα πεταλούδας, με το 20 % των εσόδων να επιστρέφει στο ίδρυμα. Η μάρκα προσφέρει επίσης το 50 τοις εκατό των εσόδων από το κολιέ Inheritance of Hope.

Victoria's Secret
Η Victoria's Secret και η Stella McCartney συνεργάζονται για τον μήνα ευαισθητοποίησης για τον καρκίνο του μαστού με την σχεδιάστρια μόδας να πρωταγωνιστεί σε μια ταινία μικρού μήκους που βοηθά στην εκπαίδευση των γυναικών για τον καρκίνο του μαστού και την ανάγκη για τακτικούς αυτοελέγχους. Επιπλέον, η Victoria's Secret κυκλοφορεί το πρώτο σουτιέν μαστεκτομής και θα δωρίσει 500.000 δολάρια στο Ίδρυμα Stella Cares, ένα φιλανθρωπικό ίδρυμα αφιερωμένο στην ευαισθητοποίηση και εκπαίδευση του καρκίνου του μαστού.

Victoria's Secret Η Victoria's Secret και η Stella McCartney συνεργάζονται για τον μήνα ευαισθητοποίησης για τον καρκίνο του μαστού με την σχεδιάστρια μόδας να πρωταγωνιστεί σε μια ταινία μικρού μήκους που βοηθά στην εκπαίδευση των γυναικών για τον καρκίνο του μαστού και την ανάγκη για τακτικούς αυτοελέγχους. Επιπλέον, η Victoria's Secret κυκλοφορεί το πρώτο σουτιέν μαστεκτομής και θα δωρίσει 500.000 δολάρια στο Ίδρυμα Stella Cares, ένα φιλανθρωπικό ίδρυμα αφιερωμένο στην ευαισθητοποίηση και εκπαίδευση του καρκίνου του μαστού.

Φούτερ, Aerie
Η Aerie κυκλοφορεί ένα φούτερ περιορισμένης έκδοσης με το 100 % των πωλήσεων να ωφελεί το Bright Pink, έναν μη κερδοσκοπικό οργανισμό που επικεντρώνεται στην πρόληψη και έγκαιρη ανίχνευση καρκίνου των ωοθηκών και του μαστού.

Φούτερ, Aerie Η Aerie κυκλοφορεί ένα φούτερ περιορισμένης έκδοσης με το 100 % των πωλήσεων να ωφελεί το Bright Pink, έναν μη κερδοσκοπικό οργανισμό που επικεντρώνεται στην πρόληψη και έγκαιρη ανίχνευση καρκίνου των ωοθηκών και του μαστού.

Pretty Little Thing
Ο διαδικτυακός πωλητής μόδας συνεργάζεται με την Coppafeel! -μια φιλανθρωπική οργάνωση με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο για τον καρκίνο του μαστού-, κυκλοφορώντας μια συλλογή 11 τεμαχίων με sleepwear εσώρουχα και αξεσουάρ. Η εταιρεία θα δωρίσει 13.500 $ από τη συλλογή στο φιλανθρωπικό ίδρυμα.

Pretty Little Thing Ο διαδικτυακός πωλητής μόδας συνεργάζεται με την Coppafeel! -μια φιλανθρωπική οργάνωση με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο για τον καρκίνο του μαστού-, κυκλοφορώντας μια συλλογή 11 τεμαχίων με sleepwear εσώρουχα και αξεσουάρ. Η εταιρεία θα δωρίσει 13.500 $ από τη συλλογή στο φιλανθρωπικό ίδρυμα.

Torrid
Η Torrid κυκλοφορεί μια συλλογή, όπου το 20 % των εσόδων θα διατεθεί στο Εθνικό Ίδρυμα για τον Καρκίνο του Μαστού.

Torrid Η Torrid κυκλοφορεί μια συλλογή, όπου το 20 % των εσόδων θα διατεθεί στο Εθνικό Ίδρυμα για τον Καρκίνο του Μαστού.

Ralph Lauren
Ο Ralph Lauren διανύει το 21ο έτος της πρωτοβουλίας Pink Pony. Φέτος, η μάρκα μόδας έχει ζητήσει από μια ομάδα επιζώντων του καρκίνου από όλο τον κόσμο για να μοιραστούν τις προσωπικές τους ιστορίες. Ο Ralph Lauren κυκλοφορεί επίσης μια συλλογή ενδυμάτων με το 25 % των εσόδων να δωρίζονται στο Pink Pony Fund και το άρωμα Romance Pink Pony Edition με το 100 % των εσόδων να ωφελεί την πρωτοβουλία.

Ralph Lauren Ο Ralph Lauren διανύει το 21ο έτος της πρωτοβουλίας Pink Pony. Φέτος, η μάρκα μόδας έχει ζητήσει από μια ομάδα επιζώντων του καρκίνου από όλο τον κόσμο για να μοιραστούν τις προσωπικές τους ιστορίες. Ο Ralph Lauren κυκλοφορεί επίσης μια συλλογή ενδυμάτων με το 25 % των εσόδων να δωρίζονται στο Pink Pony Fund και το άρωμα Romance Pink Pony Edition με το 100 % των εσόδων να ωφελεί την πρωτοβουλία.

Estée Lauder Co
Η Estée Lauder Cos. διανύει το 29ο έτος της καμπάνιας του για τον καρκίνο του μαστού, συγκεντρώνοντας κεφάλαια και ευαισθητοποίηση για το Ίδρυμα Έρευνας για τον Καρκίνο του Μαστού. Η εταιρεία επαναφέρει την πρωτοβουλία Pink Ribbon, όπου τα προϊόντα με τις καλύτερες πωλήσεις από τα brands που ανήκουν στη μάρκα -συμπεριλαμβανομένων των Aerin, Bumble and Bumble, Clinique, Estée Lauder, La Mer και πολλά άλλα-θα διατίθενται σε συσκευασία limited edition με τα έσοδα να πηγαίνουν στο ίδρυμα.

Estée Lauder Co Η Estée Lauder Cos. διανύει το 29ο έτος της καμπάνιας του για τον καρκίνο του μαστού, συγκεντρώνοντας κεφάλαια και ευαισθητοποίηση για το Ίδρυμα Έρευνας για τον Καρκίνο του Μαστού. Η εταιρεία επαναφέρει την πρωτοβουλία Pink Ribbon, όπου τα προϊόντα με τις καλύτερες πωλήσεις από τα brands που ανήκουν στη μάρκα -συμπεριλαμβανομένων των Aerin, Bumble and Bumble, Clinique, Estée Lauder, La Mer και πολλά άλλα-θα διατίθενται σε συσκευασία limited edition με τα έσοδα να πηγαίνουν στο ίδρυμα.

Estée Lauder Greece
Η Εκστρατεία για τον καρκίνο του μαστού των εταιρειών Estée Lauder συνεχίζεται, με τη δημιουργία ενός ακόμα συλλεκτικού βραχιολιού, σχεδιασμένο από το Δούκα Χατζηδούκα.
Η Estée Lauder ενώνει τις δυνάμεις της με την Ελληνική Αντικαρκινική Εταιρεία. Κάθε αγορά Pink Ribbon Bracelet βοηθάει γυναίκες σε όλη την Ελλάδα να πραγματοποιήσουν μια δωρεάν εξέταση μαστογραφίας μέσω της κινητής μονάδας μαστογράφου.

Estée Lauder Greece Η Εκστρατεία για τον καρκίνο του μαστού των εταιρειών Estée Lauder συνεχίζεται, με τη δημιουργία ενός ακόμα συλλεκτικού βραχιολιού, σχεδιασμένο από το Δούκα Χατζηδούκα. Η Estée Lauder ενώνει τις δυνάμεις της με την Ελληνική Αντικαρκινική Εταιρεία. Κάθε αγορά Pink Ribbon Bracelet βοηθάει γυναίκες σε όλη την Ελλάδα να πραγματοποιήσουν μια δωρεάν εξέταση μαστογραφίας μέσω της κινητής μονάδας μαστογράφου.

Amika
Η μάρκα περιποίησης μαλλιών Amika δωρίζει 2 $ ανά πώληση του Un.Done Volume and Matte Texture Spray στην HairToStay, έναν οργανισμό που ευαισθητοποιεί και προσφέρει οικονομική βοήθεια για την τεχνολογία ψύξης του τριχωτού της κεφαλής, η οποία είναι μια θεραπεία που μπορεί να αποτρέψει την τριχόπτωση κατά τη χημειοθεραπεία.

Amika Η μάρκα περιποίησης μαλλιών Amika δωρίζει 2 $ ανά πώληση του Un.Done Volume and Matte Texture Spray στην HairToStay, έναν οργανισμό που ευαισθητοποιεί και προσφέρει οικονομική βοήθεια για την τεχνολογία ψύξης του τριχωτού της κεφαλής, η οποία είναι μια θεραπεία που μπορεί να αποτρέψει την τριχόπτωση κατά τη χημειοθεραπεία.

Facebook Instagram Youtube TikTok Rss
Jenny.gr

Beauty

Fashion

Well Being

Life

Food

Green

Liquid Media Network:

gazzetta reader insider
About Our Awards Διαφημιστείτε Επικοινωνία Όροι Χρήσης
2025 Jenny.gr | All rights reserved