Η φωνή του Romeo Castellucci έρχεται ήρεμη και ευχάριστη από την ‘άλλη άκρη’ της οθόνης, κλεισμένος καθώς είναι σε ένα γραφείο του Teatro Comandini στην Τσεζένα, όπου βρίσκεται η επαγγελματική έδρα του. Όταν, όμως, σε λίγες ημέρες, επιστρέψει στην Αθήνα, στην Κεντρική Σκηνή της Στέγης, η φωνή του θα είναι το κάλεσμα ενός αμείλικτου εντολέα που επιβάλει σ’ ένα σώμα αστυνομικών να δράσουν με ωμή βία.
Μανιφέστο για την αστυνομική βία
Αυτή είναι και η ιδέα πίσω από το «Bros», μια από τις τελευταίες του σκηνοθεσίες – γεγονότα: Ένα σκηνικό μανιφέστο κατά της βίας που αναπαριστά την αισθητική και τη γεωμετρία της, ακολουθεί τους κανόνες της, απελευθερώνει το αίμα και τον ιδρώτα της. Εντολοδόχοι αυτής της παράδοξης τελετουργίας θα είναι μια ομάδα 23 ανδρών, μη επαγγελματιών ηθοποιών από την Ελλάδα που, άκριτα θ’ ακολουθούν τη φωνή στο ακουστικό τους. «Το θέατρο είναι το μόνο μέρος όπου μπορούμε να δείξουμε τη βία, προκειμένου να την αποφύγουμε στην πραγματικότητα. Το θέατρο έχει, με έναν τρόπο, μια ομοιοπαθητική δράση, στοχεύει να μας βοηθήσει να κατανοήσουμε το μηχανισμό της βίας. Το αίμα στο θέατρο είναι ψεύτικο, γι’ αυτό και μας απελευθερώνει από το πραγματικό ρέον αίμα» επισημαίνει, εξηγώντας τη λειτουργία του «Bros».