Θες να πουλήσεις τα ρούχα σου; Να πώς θα το κάνεις σωστά, σύμφωνα με τους ειδικούς

pexels

Πώς να βγάλεις χρήματα πουλώντας τα ρούχα σου και όχι μόνο σε resale apps

Οι εφαρμογές μεταπώλησης -ή αλλιώς resale apps- όπως το Poshmark, το Depop και το The RealReal είναι εύκολοι, φθηνοί τρόποι να πουλήσεις τα ρούχα σου, κερδίζοντας χρήματα αντί να τα δωρήσεις και χαρίζοντας σε αυτά τα ρούχα μια νέα ζωή, από το να τα πέταγες στα σκουπίδια. Οι περισσότερες πλατφόρμες πωλούν καινούργια, μη φορεμένα ή και φορεμένα κομμάτια, από vintage μέχρι ρούχα σχεδιαστών.

Με τη σωστή χρήση, μπορείς να βγάλεις πολλά χρήματα και να καθαρίσεις την ντουλάπα σου, αλλά αν δεν έχεις υπομονή ή κατανόηση της χρήσης του app, τότε κατά πάσα πιθανότητα τα ρούχα σου θα μείνουν απούλητα. 

Η Huffpost μίλησε με expert πωλητές και αγοραστές, οι οποίοι αποκάλυψαν τα tips τους για την βέλτιστη χρήση αυτών των apps.

Ξεκίνα με την εκκαθάριση της ντουλάπας σου

Η Lilly Russell είναι μια από τις top sellers στο Depop και αυτό είναι μια full-time απασχόληση. Ήταν στις top 5 μόλις τελείωσε το σχολείο, πουλώντας vintage ’90s και Y2K κομμάτια.

«Ξεκίνησα με μια εκκαθάριση ντουλάπας και όταν είδα πόσο γρήγορα πουλήθηκαν τα κομμάτια, τότε ήξερα ότι θα μπορούσα να μετατρέψω αυτή την εκκαθάριση σε κάτι πολύ μεγαλύτερο».

Η Anna Van Kerchove από την άλλη, πουλάει στο Poshmark κομμάτια που δεν της κάνουν πλέον.

Αλληλεπίδρασε με το κοινό σου

Όσο περισσότερο απαντας στις ερωτήσεις του κοινού σου σχετικά με τα κομμάτια που πουλάς, τόσο περισσότερο είναι πιθανό να πετύχεις μια πώληση. Αρκετά συχνά θα σου ζητάνε παραπάνω φωτογραφίες ή θα προσπαθούν να πετύχουν καλύτερη τιμή.

«Να προσφέρεις εκπτώσεις σε όσους κάνουν like και να απαντάς μέσα σε λογικά χρονικά περιθώρια» προτείνει η Anna Van Kerchove.

Επίσης η Van Kerchove αναφέρει ότι είναι σημαντικό να είσαι δίκαιος με την τιμολόγηση των προϊόντων και να αναρωτιέσαι αν θα το αγόραζες σε αυτή την τιμή εσύ ο ίδιος. Το cross-promoting στο Instagram και στο TikTok είναι εξίσου καίριας σημασίας.

Να είσαι πολύ συγκεκριμένος με τις καταχωρήσεις σου

Όταν καταχωρείς τα κομμάτια σου, να είσαι όσο το δυνατόν περισσότερο λεπτομερής σχετικά με το υλικό, την ποιότητα και το χρώμα.

«Όσο πιο ακριβής είναι η περιγραφή σου, τόσα περισσότερα likes θα πάρεις» εξηγεί η Christina Romano, πωλητής του Poshmark.

Η ποιότητα των φωτογραφιών είναι πολύ σημαντική. Οι πωλητές έχουν περισσότερη επιτυχία όταν συμπεριλαμβάνουν πολλές φωτογραφίες υψηλής ανάλυσης.

«Πάντα βγάζω φωτογραφίες από μπροστά, από πίσω, τυχόν ταμπέλες και logos» λέει η πωλήτρια του Poshmark, Giselle Diaz. «Να φροντίζεις να έχεις πάντα σωστό φωτισμό, ώστε να φαίνεται το πραγματικό χρώμα των προϊόντων που πουλάς».

Η συνέπεια είναι το κλειδί

Αν δεν καταφέρεις να πουλήσεις αμέσως, μη τα παρατήσεις. Η συνέπεια είναι σημαντική, ακόμα και όταν υπάρχει πολλή ησυχία στο online shopping.

«Μπορεί να είναι στρεσογόνο και αποθαρρυντικό το να επενδύσεις σε ένα προϊόν και αυτό να κάθεται στα ‘αυγά’ του και να μην πουλιέται» εξηγεί η Russell. «Πρέπει να ανταπεξέλθεις στις υπερβολικά αργές εβδομάδες και στις εξαιρετικά πιεσμένες, εξισου».

Να ξέρεις ότι το κοινό σε κάθε πλατφόρμα είναι διαφορετικό 

Κάθε εφαρμογή μεταπώλησης έχει το δικό της κοινό. Το The RealReal και το eBay έχουν την τάση να προσελκύουν ηλικιακά μεγαλύτερο κοινό, το οποίο αναζητά vintage σχεδιαστικά κομμάτια. Το Depop από την άλλη, έχει γίνει πολύ δημοφιλές ανάμεσα στην Gen Z εξαιτίας της τεράστιας προβολής του στα social media από influencers, όπως η Avani Gregg, η οποία πουλάει και αυτή τα ρούχα της εκεί.

Με ποιο προϊόν μπορείς να έχεις το μεγαλύτερο κέρδος;

Αυτό εξαρτάται! Η Russell π.χ. έβγαλε πολλά χρήματα πουλώντας vintage κομμάτια από το Forever 21, Charlotte Russe και clubwear brand από τα 90’s στο Depop.

Προσοχή στις απάτες

Πάρε μέτρα προστασίας όταν επικοινωνείς με αγνώστους, ειδικά στο Poshmark. Το The ReaReal είναι αξιόπιστο, εφόσον διαχειρίζεται αυτό τις πωλήσεις σου. Αλλά στο Poshmark, όταν επικοινωνείς με αγοραστές, μπορεί να υπάρχει κάποιος κίνδυνος. Η Olyasha Novozhylova προτείνει να καλύπτεις την διεύθυνσή σου στα δέματα που στέλνεις, όπως επίσης και στην απόδειξη. 

Διάλεξε όποια πλατφόρμα σε κάνει να αισθάνεσαι άνετα και ξεκίνα την δική σου «επιχείρηση»!