ΟΜΟΡΦΙΑ BEAUTY NEWS

Η SISLEY PARIS παρουσιάζει τη νέα συλλογή SUPREMŸA AT NIGHT

4 Σεπτεμβρίου 2023

Η SISLEY PARIS παρουσιάζει τη νέα συλλογή SUPREMŸA AT NIGHT
«Απελευθερώστε τη δύναμη της απόλυτης αναγέννησης της επιδερμίδας κάθε νύχτα.»

H ιστορία της Supremÿa: η δύναμη της νύχτας

Η νύχτα στην υπηρεσία της ημέρας...

Το 2009, η Sisley δημιούργησε την Supremÿa, την πρώτη νυχτερινή περιποίηση αντιγήρανσης του είδους της, ένα καινοτόμο προϊόν σχεδιασμένο να μεγιστοποιεί τη δυναμική της αναγέννησης της επιδερμίδας στον καλύτερο δυνατό χρόνο.

Η αρχή της δημιουργίας της: η χρονοβιολογία*. Ενώ κατά τη διάρκεια της ημέρας η επιδερμίδα επικεντρώνεται στο να προστατεύεται από τις εξωτερικές επιθέσεις, τη νύχτα, όταν η επιδερμίδα είναι προστατευμένη, είναι η στιγμή που ενεργοποιούνται οι επανορθωτικές και αναγεννητικές δυνάμεις της.
Αυτές οι λειτουργίες είναι ισχυρές στη νεανική επιδερμίδα, εξασθενούν όμως καθώς μεγαλώνουμε και η επιδερμίδα μας είναι επιρρεπής σε μεγαλύτερες βλάβες που οδηγούν σε πιο ορατά σημάδια γήρανσης: ρυτίδες, απώλεια σφριγηλότητας και λάμψης κτλ. Για να ανακάμψει από τις βλάβες που προκαλούνται κατά τη διάρκεια της ημέρας και να προετοιμαστεί για να καταπολεμήσει της επιθέσεις της επόμενης ημέρας, η επιδερμίδα πρέπει να επανέλθει στην αρχική της λειτουργία επανόρθωσης και αναγέννησης.
*Ο κλάδος της βιολογίας που ασχολείται με τα κυκλικά φυσιολογικά φαινόμενα, σύμφωνα με το Λεξικό της Οξφόρδης.

Jenny.Gr

Η Sisley παρουσιάζει τη νέα συλλογή Supremÿa At Night

The Supreme Anti-Aging Skin Care και The Supreme Anti-Aging Cream.

Καθώς πλησιάζει η νύχτα, ξεκλειδώστε τις αναγεννητικές λειτουργίες της επιδερμίδας σας.
Επαναστατικές ανακαλύψεις

Το 2023, μετά από πάνω από 15 χρόνια ενεργούς παρακολούθησης και έρευνας, η Sisley έφερε στο φως άλλους μηχανισμούς χρονοβιολογίας. Με το νέο Fundamental Rege¬neration Complex που βρίσκεται στην καρδιά της Supremÿa At Night Supreme Anti-Aging Skin Care and Cream, η Sisley ξεκινά ένα νέο κεφάλαιο στην αντιγήρανση.
Η έρευνά μας εντόπισε τρεις νέες δράσεις - τρεις νέους βιολογικούς στόχους - μέσα στα κύτταρα για την ενεργοποίηση της νυχτερινής αναγέννησης της επιδερμίδας: επανασυγχρονισμός, επανόρθωση και αποτοξίνωση.

Το Fundamental Regeneration Complex είναι ένας μοναδικός συνδυασμός από ισχυρά ενεργά συστατικά φυσικής προέλευσης που αναπτύχθηκε για αυτούς τους διαφορετικούς στόχους. Προσφέρει στην επιδερμίδα τα απαραίτητα εργαλεία για να καλύψει αυτές τις τρεις βασικές ανάγκες την κατάλληλη στιγμή.
Σε συνδυασμό με ισχυρά ενεργά συστατικά, το Fundamental Regeneration Complex εξασφαλίζει τις 25 δράσεις αντιγήρανσης της συλλογής Supremÿa At Night Supreme Anti-Aging Skin Care and Cream: αναδόμηση και οξυγόνωση της επιδερμίδας, σύνθεση κολλαγόνου, ενυδάτωση, θρέψη και πολλά άλλα.
Τα αποτελέσματα είναι ορατά: οι λεπτές γραμμές μειώνονται. Η επιδερμίδα φαίνεται ξεκούραστη, λεία και σφριγηλή. Ακτινοβολεί με λάμψη. Κάθε νύχτα είναι όλο και πιο νεανική.

Τρεις φάσεις, τρεις στοχευμένες δράσεις

ΕΠΑΝΑΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ
Ξεκινά τη διαδικασία αναγέννησης στο σύνολο των κυττάρων

ΑΠΟΤΟΞΙΝΩΣΗ

ΕΠΑΝΟΡΘΩΣΗ
Δίνει χρόνο στα κύτταρα να επιδιορθώσουν τις βλάβες της ημέρας πριν διαιρεθούν.

ΔΡΑΣΗ I.
Ανάγκη: επανασυγχρονισμός του μηχανισμού νυχτερινής αναγέννησης.
Η σεροτονίνη που εκκρίνει η επιδερμίδα μας κατά τη διάρκεια της ημέρας, αντικαθίσταται σταδιακά το βράδυ από τη μελατονίνη – την ορμόνη του ύπνου – με τη βοήθεια ενός ενζύμου που ονομάζεται timezyme. Μέχρι τώρα γνωρίζαμε ότι ο εγκέφαλος μας παράγει μελατονίνη, ωστόσο σε πρόσφατες μελέτες ανακαλύφθηκε ότι και η επιδερμίδα μας παράγει επίσης.
Ακόμα μια ανακάλυψη είναι ότι η μελατονίνη έχει θεμελιώδη ρόλο στη ρύθμιση του νυχτερινού κύκλου αναγέννησης της επιδερμίδας. Η μελατονίνη ενεργοποιεί την ανάπλαση και την επανόρθωση της επιδερμίδας. Τα κύτταρα συγχρονίζονται και συνεργάζονται.

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ SISLEY: ΔΙΕΓΕΡΣΗ ΤΗΣ ΜΕΛΑΤΟΝΙΝΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΝΖΥΜΟΥ TIMEZYNE

Το Fundamental Regeneration Complex συμβάλει στην διέγερση της παραγωγής της μελατονίνης και του ενζύμου timezyne και αντισταθμίζει την μείωση τους που οφείλεται στην γήρανση και στο στρες.
Δίνει χρόνο στα κύτταρα να επιδιορθώσουν τις βλάβες της ημέρας πριν διαιρεθούν. Διεγείρει τον αυτοκαθαρισμό των κυττάρων και των ιστών για τη διάσπαση και την ανακύκλωση των απορριμμάτων τόσο της ημέρας όσο και της νύχτας που περιορίζουν την αποτελεσματικότητα της αναγέννησης.

ΔΡΑΣΗ II.

Ανάγκη: βελτιστοποίηση της κυτταρικής επανόρθωσης.
Για να αναγεννηθούν σωστά, τα κύτταρα πρέπει να επιδιορθωθούν. Είναι σημαντικό τα μητρικά κύτταρα να διαιρούνται με όσο το δυνατόν λιγότερες βλάβες.
Οι σιρτουίνες είναι σαν τους φύλακες του κυτταρικού κύκλου. Προάγουν τη μακροζωία παίζοντας το ρόλο των ελεγκτών ποιότητας: εάν δεν εντοπιστεί βλάβη στο DNA, δίνεται το πράσινο φως στο κύτταρο για διαίρεση. Εάν η ζημιά είναι πολύ μεγάλη, το κύτταρο αρχίζει να καταστρέφεται αυτόματα.
Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ SISLEY: ΔΙΕΓΕΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΣΙΡΤΟΥΙΝΩΝ
Τα κύτταρα πρέπει να τεθούν στην ιδανική κατάσταση για επανόρθωση. Οι σιρτουίνες δίνουν στα κύτταρα τον απαιτούμενο χρόνο για να επιδιορθωθούν πριν αρχίσουν να διαιρούνται. Έτσι, το Fundamental Regeneration Complex διεγείρει την παραγωγή τους την τέλεια στιγμή για την προώθηση της κυτταρικής μακροζωίας. Αυτό ενισχύει τη λειτουργία επανόρθωσης και κατά συνέπεια βελτιώνει την κυτταρική αναγέννηση.

ΔΡΑΣΗ III.

Ανάγκη: αποτοξίνωση των κυττάρων και των ιστών
Κατά τη διάρκεια της ημέρας, αλλοιώσεις πραγματοποιούνται μέσα στα κύτταρα και τους ιστούς. Κατά τη διάρκεια της νύχτας, τα απόβλητα που έχουν συσσωρευτεί πρέπει να εξαλειφθούν ώστε να μην εμποδίζουν την λειτουργία των μηχανισμών αναγέννησης.
Το πρωτεάσωμα, ένα ενδοκυτταρικό οργανίδιο που εξαλείφει τις οξειδωμένες πρωτεΐνες και η αυτοφαγία, μια πολύπλοκη μορφή κυτταρικού καθαρισμού, έχουν συμπληρωματικές δράσεις στα κύτταρα και τους ιστούς. Η λειτουργία τους είναι να αποτοξινώνουν τα κύτταρα και να βελτιώνουν την ποιότητα του δέρματος.
Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ SISLEY: ΔΙΕΓΕΡΣΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΚΥΤΤΑΡΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΙΣΤΩΝ
Το Fundamental Regeneration Complex ενθαρρύνει αυτόν τον αυτοκαθαρισμό διεγείροντας την αυτοφαγία και το πρωτεάσωμα, ώστε όχι μόνο να διασπώνται, αλλά και να εξαλείφονται τυχόν απόβλητα από τα κύτταρα και τους ιστούς - τόσο αυτά που δημιουργούνται κατά τη διάρκεια της ημέρας (διορθωτικός καθαρισμός) όσο και αυτά που δημιουργούνται από την διαδικασία της αναγέννησης (προληπτικός καθαρισμός). Ως αποτέλεσμα, τα κύτταρα είναι σε θέση να αναγεννηθούν πιο καθαρά και ως εκ τούτου, πιο αποτελεσματικά.

ΚΛΙΝΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Καθιερώθηκε ένα πρωτόκολλο 12 κλινικών μεθόδων για την επικύρωση της αποτελεσματικότητας της Supremÿa At Night Supreme Anti-Aging Skin Care and Cream. Αυτές οι δοκιμές αντιμετώπισαν εννέα διαφορετικούς παράγοντες με άμεσα ή μακροπρόθεσμα αποτελέσματα:

• Προστασία και ενίσχυση της λειτουργίας του επιδερμικού φραγμού
• Ενυδάτωση
• Λάμψη
• Όψη επιδερμίδας: δράση κατά της κούρασης
• Εξομάλυνση του μικροανάγλυφου της επιδερμίδας
• Πολύ βελτιωμένη σφριγηλότητα
• Δράση κατά των ρυτίδων
• Λείανση της επιδερμίδας
• Ανάπλαση

Η τελευταία τεχνολογία έχει αποδείξει την εξαιρετική αναγεννητική δύναμη της Supremÿa At Night Supreme Anti-Aging Skin Care and Cream σε διαφορετικά επίπεδα της επιδερμίδας κατά τη διάρκεια του νυχτερινού κύκλου:

1 — ΔΕΡΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ:
• Προστατεύει την αρχιτεκτονική του δέρματος
(Laboratoire de Biologie Cellulaire/LBC)
• Αναγεννά τον ιστό
• Αναπλάθει το χόριο (υπέρηχος)

2 — ΕΠΙΔΕΡΜΙΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ:
• Ρυθμίζει τον κιρκάδιο κύκλο με μελατονίνη (LBC)
• Διεγείρει τη νυχτερινή αναγέννηση της επιδερμίδας (ex vivo δερματικά μοσχεύματα στο LBC)
• Αυξάνει την κυτταρική μακροζωία: διεγείρει τις σιρτουίνες, τις πρωτεΐνες νεότητας (ex vivo δερματικά μοσχεύματα στο LBC)
• Αυξάνει το πάχος της ζωντανής επιδερμίδας. Τα αποτελέσματα μετρήθηκαν μέσω μικροσκοπίου τελευταίας γενιάς, όπως η ομοεστιακή μικροσκοπία, ή με τη μοναδική τρισδιάστατη μέθοδο απεικόνισης, όπως το καινοτόμο LC-OCT™
• Συνεστιακή Οπτική Τομογραφία Συνοχής Γραμμικού πεδίου.

Μια στιγμή μόνο για τον εαυτό σας.
Καθώς το φως αρχίζει να χαμηλώνει και η ημέρας σιγά σιγά σβήνει...
... ήρθε η ώρα να χαρίσετε στον εαυτό σας μια στιγμή χαλάρωσης και φροντίδας. Είτε έχετε λίγα λεπτά είτε λίγο περισσότερο χρόνο, κλείστε την πόρτα του μπάνιου σας και ξεκινήστε τη νυχτερινή σας ρουτίνα, ανάψτε ένα αρωματικό κερί, κάντε μερικές ασκήσεις χαλάρωσης και προετοιμαστείτε για μια στιγμή αναζωογόνησης με το τελετουργικό αντιγήρανσης της συλλογής Supremÿa.

Ακολουθήστε το jenny.gr στο google news και μάθετε τα πάντα γύρω από τα καλύτερα προϊόντα ομορφιάς, την τέλεια εφαρμογή τους και τα πιο hot beauty news.