ΟΜΟΡΦΙΑ ΜΑΛΛΙΑ - ΝΥΧΙΑ

Ο 10λογος του καλού πελάτη στις υπηρεσίες ομορφιάς


Σταυρούλα Γιαννούλη

10 Δεκεμβρίου 2023

Ο 10λογος του καλού πελάτη στις υπηρεσίες ομορφιάς
Η σχέση πελάτη-επαγγελματία είναι σχέση δούναι και λαβείν

«Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο». Μια φράση που λέγεται ότι ειπώθηκε στο χώρο του λιανεμπορίου, την πρώτη δεκαετία του 20ου αιώνα και διαδόθηκε από τους επιτυχημένους λιανοπωλητές, Harry Gordon Selfridge, John Wanamaker και Marshall Field. H ικανοποίηση του πελάτη -και μόνο αυτή- υπήρξε, για πολλές δεκαετίες, η πρώτη προτεραιότητα στις υπηρεσίες παροχής υπηρεσιών.

Η φράση «Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο» έγινε η βάση πάνω στην οποία χτίστηκαν χιλιάδες επιχειρήσεις. Απέκτησε μεγάλη επιρροή και δημιούργησε μια ολόκληρη φιλοσοφία στο customer service.

Θα ήθελα πολύ να συναντούσα τους άνδρες που επινόησαν αυτό το μότο για να τους πω πόσο διαφωνώ μαζί τους. Όχι, ο πελάτης δεν έχει πάντα δίκιο. Όχι, η ικανοποίηση του πελάτη δεν πρέπει να παραβιάζει τα όρια του εργαζόμενου. Όχι, ο πελάτης δεν είναι αυτός που μπορεί να κρίνει ολόκληρο το μέλλον ενός επαγγελματία.

Η σχέση πελάτη-επαγγελματία είναι σχέση δούναι και λαβείν. Μια αμφίδρομη σχέση με ίσα δικαιώματα και υποχρεώσεις. Δημιούργησα τον «10λογο του καλού πελάτη» θέλοντας να καθοδηγήσω τους πελάτες στη συμπεριφορά τους απέναντι στους επαγγελματίες ομορφιάς.

Jenny.Gr

10 συμβουλές προς τους πελάτες:

1. Δείξτε εμπιστοσύνη και πρόθεση για συνεργασία: Εμπιστευτείτε τον επαγγελματία που έχετε επιλέξει. Αυτό είναι το βασικότερο συστατικό μιας επιτυχημένης συνεργασίας μεταξύ πελάτη και επαγγελματία. Επικοινωνήστε ανοιχτά μαζί του και επιτρέψτε του να κατανοήσει τις ανάγκες σας και να δημιουργήσει ένα μοναδικό αποτέλεσμα για σας.

2. Ακούστε προσεκτικά και ακολουθήστε τις συμβουλές: Ένας εξειδικευμένος επαγγελματίας θα φροντίσει να παρέχει εξατομικευμένες συμβουλές για την εικόνα σας, σύμφωνα με τις ανάγκες και τα χαρακτηριστικά σας. Ακούστε προσεκτικά τις συμβουλές του: μην ξεχνάτε ότι έχει τις απαραίτητες τεχνικές γνώσεις για να σας καθοδηγήσει.

3. Ο σεβασμός δεν είναι αυτονόητος αλλά θα πρέπει να είναι: Ο καλός επαγγελματίας εργάζεται με αγάπη και αφοσίωση για να σας παρέχει τις πιο ποιοτικές υπηρεσίες. Σεβαστείτε την προσπάθειά του και εκτιμήστε τις γνώσεις, την εμπειρία και την προσπάθειά του να σας κάνει να αισθανθείτε πιο όμορφα με τον εαυτό σας.

4. Να έχετε ρεαλιστικές προσδοκίες: Κάθε πελάτης είναι μοναδικός. Μοναδικό θα πρέπει να είναι και το αποτέλεσμα που πληρώνει. Όμως, θα πρέπει να θυμάται ότι ο καλός επαγγελματίας δεν «αντιγράφει» χαρακτηριστικά άλλων προσώπων, ούτε υπόσχεται αποτελέσματα που δεν μπορεί να υλοποιήσει. Να έχετε ρεαλιστικές προσδοκίες για το αποτέλεσμα και να εμπιστεύεστε τις συμβουλές του επαγγελματία για το τι είναι εφικτό σύμφωνα με τα χαρακτηριστικά και τις ανάγκες σας.

5. Να ζητάτε διευκρινίσεις, να λύνετε τις απορίες σας: Η ανοιχτή και ειλικρινής επικοινωνία του πελάτη με τον επαγγελματία είναι κλειδί για την επίτευξη των επιθυμητών αποτελεσμάτων. Αν έχετε οποιαδήποτε απορία ή ανησυχία σχετικά με την υπηρεσία που έχετε επιλέξει, μην διστάσετε να την εκφράσετε. Ο επαγγελματίας θα νιώσει ικανοποίηση, αν του ζητήσετε να σας καθοδηγήσει.

6. Επιδιώξτε ενδελεχή ενημέρωση πριν την τελική απόφαση: Η απόφαση να προχωρήσετε σε τεχνική ημιμόνιμου μακιγιάζ είναι σημαντική. Θα πρέπει να είστε πλήρως ενημερωμένη για την διαδικασία. Συζητήστε με τον επαγγελματία τις απαραίτητες λεπτομέρειες, για το «πριν» και το «μετά», και λάβετε υπόψη σας κάθε οδηγία του, πριν πάρετε την τελική απόφαση.

Jenny.Gr

7: Αποφύγετε τις συγκρίσεις: Κάθε τεχνίτης έχει την δική του μοναδική ταυτότητα. Έχει έναν μοναδικό τρόπο να διοχετεύει στη δουλειά του τις γνώσεις, την εμπειρία και την αισθητική του. Αποφύγετε τις άσκοπες συγκρίσεις μεταξύ των επαγγελματιών και εστιάστε στο αποτέλεσμα που σας προσφέρει ο επαγγελματίας που επιλέξατε.

8. Σεβαστείτε τον χρόνο και την διαδικασία: Η εφαρμογή κάθε υπηρεσίας ομορφιάς απαιτεί τον χρόνο και την προσοχή του επαγγελματία. Σεβαστείτε τους και επιτρέψτε στον επαγγελματία να ολοκληρώσει το έργο του χωρίς καθυστέρηση -που θα έχει προκληθεί από εσάς-, χωρίς διακοπή, χωρίς ένταση.

Jenny.Gr

9. Εκφράστε τις επιθυμίες και τις ανησυχίες σας από πριν: Βοηθήστε τον επαγγελματία να έχει πλήρη εικόνα των προθέσεων, των ανησυχιών, των ενδοιασμών σας. Μην τον φέρνετε σε δύσκολη θέση εκφράζοντας παράπονα για μη εκπλήρωση των απαιτήσεών σας από την στιγμή που τις έχετε αποκρύψει. Ο επαγγελματίας θέλει να σας αφήνει ικανοποιημένους, αλλά αυτό προϋποθέτει και τη δική σας συνεργασία.

10. Να είστε δίκαιοι, μην χρησιμοποιείτε τα social media για «εκδίκηση»: Αν η εμπειρία σας με τον επαγγελματία δεν ήταν αυτή που περιμένατε, να τον αξιολογήσετε λαμβάνοντας υπόψη όλη την εμπειρία. Επικοινωνήστε μαζί του, εξηγώντας του τι δεν πήγε καλά κατά την κρίση σας και δίνοντάς του την ευκαιρία να επανορθώσει, αν, βέβαια είναι σε θέση να το κάνει βάσει των δεξιοτήτων και της εμπειρίας του. Αποφύγετε να χρησιμοποιείτε τα social media για να αμαυρώσετε την φήμη του και να προκαλέσετε κακό. Υπάρχουν πολλές φορές που «ο πελάτης δεν έχει πάντα δίκιο». Ο διάλογος και η συνεργασία μπορούν να λύσουν τα προβλήματα που μπορεί να προκύψουν.


Ευχαριστούμε πολύ την Brow Expert κυρία Σταυρούλα Γιαννούλη για τις πολύτιμες συμβουλές της.

Stavroula Giannouli
3ης Σεπτεμβρίου 99
210 8253469/422
www.stavroulagiannouli.gr

Ακολουθήστε το jenny.gr στο google news και μάθετε τα πάντα γύρω από τα καλύτερα προϊόντα ομορφιάς, την τέλεια εφαρμογή τους και τα πιο hot beauty news.