Αυτός είναι ο εγκέφαλος πίσω από τη viral καμπάνια, που καλεί τους Έλληνες να σώσουν ένα Δανό (!)

Τρίτη, 14 Φεβρουαρίου 2017
kb-help-a-dane-10.jpg

Κάθε χρόνο, εκατοντάδες Δανοί τουρίστες έρχονται στις ηλιόλουστες παραλίες μας για διακοπές. Δυστυχώς όμως, πολλοί από αυτούς επιστρέφουν στο σπίτι με εγκαύματα που αυξάνει τον κίνδυνο να προσβληθούν από καρκίνο του δέρματος. Αν οι ίδιοι δεν μπορούν να φροντίσουν τον εαυτό τους, δεν αντιλαμβάνονται πού είναι εκτεθειμένοι, ίσως οι ντόπιοι μπορούν να τους βοηθήσουν να είναι πιο προσεκτικοί στον ήλιο. 

«Είναι μια χιουμοριστική προσέγγιση σε ένα σοβαρό πρόβλημα. Εμείς οι Δανοί λατρεύουμε να πηγαίνουμε για διακοπές σε ηλιόλουστους προορισμούς, αλλά δεν είμαστε συνηθισμένοι στην υψηλή ακτινοβολία του ήλιου σε χώρες όπως η Ελλάδα. Οπότε, η Δανία έχει έναν από τους πιο υψηλούς δείκτες μελανώματος (τον πιο θανάσιμο τύπο του καρκίνου του δέρματος) στον κόσμο», μας λέει ο Thomas Koefoed, o άνθρωπος πίσω από την πολυσυζητημένη ιδέα που έγινε viral σε χρόνο ρεκόρ.

Πώς προέκυψε η ιδέα; Εδώ και 10 χρόνια, εμείς (η ομάδα πίσω από την καμπάνια Sun Safety) προσπαθούμε να εκπαιδεύσουμε τους Δανούς ώστε να είναι πιο προσεκτικοί στον ήλιο, όταν ταξιδεύουν σε ηλιόλουστους προορισμούς. Φέτος, αποφασίσαμε να προσπαθήσουμε κάτι διαφορετικό. Οι Δανοί είμαστε, συνήθως, πολύ ικανοποιημένοι με τους εαυτούς μας κι αγαπάμε να ακούμε πως ο κόσμος γύρω μας το αντιλαμβάνεται π.χ. ότι είμαστε «η πιο ευτυχισμένη χώρα του κόσμου» ή κάτι παρόμοιο. Οπότε σκεφτήκαμε ότι ίσως οι Δανοί θα ήταν πιο ανοιχτοί στο μήνυμα της ηλιοπροστασίας αν ερχόταν από ανθρώπους που προέρχονται από τις χώρες που μας αρέσει να επισκεπτόμαστε. Επίσης, πολλοί Δανοί θέλουν να «το κάνουν όπως οι ντόπιοι» όταν ταξιδεύουν, άρα προσαρμόσαμε την εκστρατεία Sun Safety στη λογική ότι οι Δανοί τουρίστες θα μπορούσαν να μάθουν κάτι από εσάς.

Δεν είναι ένα συνηθισμένο βίντεο όμως… Θέλαμε να χρησιμοποιήσουμε το κλισέ της τηλεοπτικής ομιλίας, εμπλουτισμένο με κάποια ασυνήθιστα στοιχεία που υποτίθεται ότι θα φανέρωναν το πρόβλημα, αλλά θα κέντριζαν παράλληλα και την προσοχή του κοινού. Ελπίζαμε ότι αυτά τα στυλιστικά στοιχεία που αναστατώνουν και προκαλούν έκπληξη θα τραβούσαν την προσοχή σας στο Facebook ή στο YouTube. Ακόμη, ελπίζαμε να κερδίσουμε κάποιους πόντους με την προσπάθειά μας να δημιουργήσουμε περιεχόμενο στα ελληνικά, επειδή τόσο περιεχόμενο συνήθως γίνεται μόνο στα αγγλικά. Θέλαμε να ξέρετε ότι αυτό το μήνυμα φτιάχτηκε ειδικά για εσάς... Διαβάστε τη συνέχεια της συνέντευξης του Thomas Koefoed και δείτε και το "καμμένο" video της καμπάνιας στο Popaganda.gr

 

Θέλετε κι άλλη Popaganda; Τότε διαβάστε κι αυτά: 

Άγιε Βαλεντίνε Είσαι Σκέτη Λέρα…  

Της Γυναίκας ο Οργασμός Είναι Μια Άβυσσος. Ποτέ Κόλαση και Πάντα ο Παράδεισος…

 

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα