UPDATE #NOW

Η ΙΚΕΑ δημιούργησε το νέο must-watch reality που παγιδεύει τους παίκτες στα '90s


The Jennettes

25 Σεπτεμβρίου 2021

Η ΙΚΕΑ δημιούργησε το νέο must-watch reality που παγιδεύει τους παίκτες στα '90s
Η πρωτότυπη ιδέα ανήκει στην Ikea και γεννήθηκε στα πλαίσια μιας καμπάνιας για τα 25 χρόνια λειτουργίας του brand στην Ισπανία.

Η νοσταλγία για τα '90s θα επιστρέφει ξανά και ξανά με κάθε αφορμή αφού πολλές από τις στιγμές που έχουμε ζήσει, είναι καταχωρημένες μέσα σε αυτή τη δεκαετία. 

Εάν μπορούσατε να μεταφερθείτε μαγικά σε αυτή την εποχή, πώς θα αισθανόσασταν; Αυτόν ακριβώς τον στόχο φαίνεται πως έχει θέσει ένα ισπανικό reality show όπου θέτει πολύ συγκεκριμένους κανόνες στους νεαρούς παίκτες του. Ο βασικότερος κανόνας το παιχνιδιού είναι πως πρέπει να μείνουν μαζί σε ένα σπίτι προσαρμοσμένο στον τρόπο που ζούσαν οι άνθρωποι τη δεκαετία του 1990 χωρίς να επιτρέπεται να έχουν καμία από τις σημερινές σύγχρονες ανέσεις, στις οποίες είναι συνηθισμένοι. 

Η πρωτότυπη ιδέα ανήκει στην Ikea και γεννήθηκε στα πλαίσια μιας καμπάνιας για τα 25 χρόνια λειτουργίας του brand στην Ισπανία. Οι έξι «παγιδευμένοι στα '90s» καλούνται να προσαρμοστούν σε άγνωστες συνθήκες διαβίωσης σε μια εποχή που φαντάζει πλέον πολύ μακρινή. Παρόλο που ο βαθμός δυσκολίας του reality δεν θα είναι αντίστοιχος του Surviror όπου παίκτες προσπαθούν να επιβιώσουν σε κάποιο ερημονήσι, έχει κι αυτό αντικειμενικές δυσκολίες προσαρμογής καθώς τα πάντα μέσα στο σπίτι είναι διαφορετικά, από τα μάτια της κουζίνας μέχρι τα πιο απλά και πρακτικά του μπάνιου. 

Κατά τη διάρκεια των επεισοδίων ωστόσο, οι διαγωνιζόμενοι παραλαμβάνουν προϊόντα από την Ikea, που τους δίνουν λίγη ελπίδα ώστε να ξεπεράσουν τα διαρκή challenges κατά τη συγκατοίκησή τους μες στο σπίτι. Τα γυρίσματα κράτησαν αρκετό διάστημα αφού στόχος ήταν να συμμετάσχουν άτομα που είναι γεννημένα μετά το 1996, όταν η Ikea δηλαδή άνοιξε τα καταστήματά της στην Ισπανία. 

Είναι η πρώτη φορά που η Ikea δημιουργεί καμπάνια σε μορφή reality show και βασικός στόχος της πρωτοβουλίας είναι να δείξει τις ισχυρές αντιθέσεις που παρατηρούνται στα σπίτια σε διάφορες περιοχές της Ισπανίας από τότε που το δυνατό brand άρχισε να κυριαρχεί στη χώρα το 1996.

Τα επεισόδια του reality θα έχουν σίγουρα πολύ ενδιαφέρον και θα μας κάνουν να θέλουμε να επιστρέψουμε για ακόμη μία φορά στα αγαπημένα '90s.

Πηγή κεντρικής φωτογραφίας: adweek.com

Δείτε ακόμη: Zευγάρια των 90s που δεν θέλαμε να χωρίσουν 

TAGS