
Έχει πείσμα, επιμονή και μεγάλα όνειρα, τα οποία ήδη έχει αρχίσει να κατακτά. Άλλες φορές αισθάνεται ότι τα έχει καταφέρει κι άλλες όχι. Στις συνεργασίες της μετράει ονόματα όπως ο Angelo Badalamenti, η MGM, το Cyberpunk, η Victoria Secret κι όμως η ίδια είναι τρομερά προσγειωμένη. Αγαπάει με πάθος τον Caravaggio και οτιδήποτε έχει μαύρο φόντο. Λατρεύει την παραγωγή του Afterhours του The Weeknd και τον ηλεκτρονικό ήχο με 80’s αισθητική, ο οποίος αισθάνεται ότι της ταιριάζει απόλυτα.
H Kid Moxie, κατά κόσμον Έλενα Χαρμπίλα, που φτιάχνει ένα pop κινηματογραφικό σύμπαν με τη μουσική της, είναι μια δημιουργός σε διαρκή κίνηση. Μοιράζει τη ζωή της μεταξύ Αθήνας και Los Angeles, κυκλοφόρησε πρόσφατα το τελευταίο άλμπουμ της “Better than electric”, αυτή την περίοδο δουλεύει το soundtrack της τηλεοπτικής σειράς “Milky way” του Βασίλη Κεκάτου, μια δουλειά που την έχει ήδη ενθουσιάσει, ετοιμάζει ένα άλμπουμ με ντουέτα σε συνεργασία με τη γερμανίδα pop star Nina, το οποίο έγραψε στο Βερολίνο με παραγωγό τον Χρήστο Λαϊνά, ενώ πρόσφατα ακούσαμε τις διασκευές της σε δυο τελείως διαφορετικά μεταξύ τους κομμάτια: «Τα Λαδάδικα» του Μητροπάνου και το “Creep” των Radiohead. «Νόμιζα ότι θα φάω κράξιμο», μου λέει και για τις δυο αυτές επιλογές, «αλλά το θέλω, το επιζητώ το κράξιμο, το θεωρώ υγιές».
Συναντιόμαστε απόγευμα Δευτέρας στο Bios και πιάνουμε τη συζήτηση από το “Maestro” του Χριστόφορου Παπακαλιάτη, που έγινε η πρώτη ελληνική τηλεοπτική σειρά τα δικαιώματα της οποίας απέκτησε το Netflix και όπου ακούγεται η διασκευή της Kid Moxie στο Creep των Radiohead.