WELL BEING FITNESS

Μάθετε πως διατηρούν 5 Top model τη σιλουέτα τους


12 Απριλίου 2012

helena-christensen-habitat.jpg

Και αντιγράψτε τις!

Natalia Vodianova « Έχω ένα άλογο, έτσι συχνά πάω για ιππασία ακόμα κάνω ποδήλατο και τρέχω γύρω -γύρω έχοντας 3 παιδιά όμως από την καινούρια χρονιά έβαλα στόχο να κάνω 12 χαιρετισμούς στον ήλιο κάθε πρωί. Είναι πολύ γρήγορο- τελειώνεις σε 15 λεπτά- όμως εμένα με ξυπνάει σε κάθε επίπεδο. Είμαι συνεπής οπότε δεν υπάρχει πιάσιμο, με κάνει να νιώθω ισορροπημένη.» δηλώνει. «Πριν από 5 περίπου χρόνια είχα πρόβλημα με το στομάχι μου και κάποιος μου είπε να ακολουθήσω την δίαιτα που βασίζεται στον τύπο αίματος., όπου αποφεύγεις τροφές οι οποίες δεν είναι συμβατές με τον Τύπο σου. πραγματικά μου άλλαξε την ζωή. Έκοψα τροφές όπως το μάνγκο, τις μπανάνες, τις κόκκινες πιπεριές, επίσης προϊόντα που είναι όξινα ή έχουν μαγιά. Τροφές όπως το κυνήγι, το συκώτι είναι καλές για εμένα ενώ μου επιτρέπονται και οι αδυναμίες μου, δόξα τω Θεό! όπως είναι ο καφές και το χαβιάρι.» Cindy Crawford

«Η καλύτερη συμβουλή που μου έχει δοθεί είναι από τον Dr. Sebagh. Μου είπε να διαλέξω ένα βάρος το οποίο μπορώ να διατηρήσω και να κρατήσω μιας και τα σκαμπανεβάσματα στα κιλά κάνουν κακό στο δέρμα. Γυμνάζομαι με την γυμνάστρια μου Sarah Hagaman 3 πρωινά την εβδομάδα . Κάνω 20 με 30 λεπτά ασκήσεις cardio σε διάδρομο έπειτα 30 λεπτά βάρη και μετά Power plate. Προσπαθώ όμως να κάνω και δραστηριότητες έξω από το γυμναστήριο, κάνοντας γρήγορο περπάτημα, ποδήλατο ή έναν μακρινό περίπατο. Είναι δύσκολο να βρω τον χρόνο μιας και ταξιδεύω και ξυπνάω πολύ νωρίς το πρωί, όμως προσπαθώ να προσαρμόζω το πρόγραμμα μου και μερικές φορές απλώς δεν το κάνω αν δεν προλαβαίνω.» «Δεν έχω διατροφολόγο, όμως προσπαθώ να τρώω υγιεινά. Συνήθιζα να καταναλώνω περισσότερες πρωτεΐνες και λιγότερους υδατάνθρακες όμως τώρα πρόσθεσα υδατάνθρακες που απελευθερώνουν την ενέργεια τους αργά όπως το καφέ ρύζι και το ψωμί ολικής αλέσεως. Επίσης άλλαξα σε μαύρη σοκολάτα γιατί δεν μου αρέσει όσο η γάλακτος.» Claudia Schiffer

«Φροντίζω να κάνω χαλαρωτικά αφρόλουτρα με διάρκεια πριν τον ύπνο για να βεβαιωθώ πως θα κοιμηθώ καλά. Τρώω 3 λογικά γεύματα την ημέρα και επιλέγω οι τροφές να είναι οργανικές. Μπορεί να φαίνεται πολύ προφανές αλλά η ρουτίνα μου είναι παραδοσιακή: πίνω πολύ νερό, αποφεύγω το κάπνισμα, το αλκοόλ, τα τηγανιτά και την σοκολάτα. Αν και χωρίς να παρεξήγηση αγαπώ να απολαμβάνω ένα ποτήρι κόκκινο κρασί που και που. Κάνω διαφορετικά πράγματα. Είτε γυμνάζομαι με τον personal trainer μου με βάρη, κάνοντας γιόγκα ή μακρινούς περιπάτους στο πάρκο με γρήγορο βήμα που σε κάνει να ιδρώσεις και λιγάκι.» Doutzen Kroes

«Πριν απο ένα χρόνο ξεκίνησα να κάνω μποξ και πραγματικά το λάτρεψα. Το ανακάλυψα πηγαίνοντας στην στην σχολή του μποξέρ Michael Olajide για να κάνω μαθήματα Capoeira. Τώρα γυμνάζομαι μαζί του τακτικά και αυτή η ώρα είναι πολύ σημαντική για μένα. Μου αρέσει η γιόγκα και το τρέξιμο όμως το μποξ το λατρεύω γιατί μπορείς να βγάλεις ότι έχεις μέσα σου. όταν είμαι στο γυμναστήριο θα χρησιμοποιήσω επίσης την σάουνα και το χαμάμ γιατί με κάνουν να νιώθω καλά μετά την άσκηση.» «Ξεκινάω να πηγαίνω γυμναστήριο δυναμικά 1 εβδομάδα πριν αρχίσει η καμπάνια και τα shows των Victoria Secret. Δεν είναι αρκετό να δείχνεις καλά μόνο εκείνη την μέρα. Και πάντα πηγαίνω στο γυμναστήριο την προηγούμενη νύχτα συνεχίζοντας με ένα pampering πρόγραμμα με προϊόντα που τονώνουν, με μάσκες μαλλιών και κρέμες ενυδατώσεις στο σπίτι.» Helena Christensen «Η γυμναστική είναι μέρος της καθημερινότητας μου όμως δεν έχω κάποια ρουτίνα . Αυτό που κάνω αλλάζει και εξαρτάται από το που δουλεύω ή από το τι κάνω. Μου αρέσει να μένω ενεργή, να τρέχω στο πάρκο ή να κάνω μποξ. Περί το 90% των υποχρεώσεων μου τις κάνω πηγαίνοντας με τα πόδια. Όταν είμαι σπίτι στην Νέα Υόρκη, περπατάω παντού, το οποίο είναι υπέροχο, μιας και μετατρέπει μια καθημερινή δραστηριότητα σε κάτι θετικό για το σώμα μου. Επίσης μου αρέσει να τρέχω για περίπου 20λεπτά κάθε μέρα, το οποίο είναι αρκετό για να ανεβάσει τους παλμούς μου. Δεν ήμουν ποτέ ο άνθρωπος που του άρεσε να πηγαίνει στο γυμναστήριο ή σε μαθήματα. Είμαι τόσο ανυπόμονη και θέλω να βλέπω αποτελέσματα γρήγορα, οπότε όταν δω ότι κάτι δεν δουλεύει δοκιμάζω κάτι άλλο». «Κάνω ένα απλό πράγμα όπως το να σηκώσω λίγο τα χέρια μου όσο κρατάω τσάντες σε αυτά – είναι ένας ιδανικός τρόπος να τονίσεις τα χέρια αφού οι μύες δουλεύουν έτσι. Πάω με τι σκάλες αντί να χρησιμοποιήσω το ασανσέρ το οποίο επίσης τονώνει. Ακόμα έχω αλλάξει τα απλά μου sneakers με ένα ζευγάρι Reebok’s EasyTone τα οποία κάνουν να δουλεύουν λίγο περισσότερο οι μύες των ποδιών και των μηρών. Ποτέ δεν ταξιδεύω χωρίς να έχω ένα τέτοιο ζευγάρι μαζί μου». Δείτε επίσης: Η μητρότητα μπορεί να σας κάνει … μοντέλο! Διατροφικοί συνδυασμοί Σιλουέτα: Μειώστε θερμίδες, χωρίς δίαιτα