CELEBRITIES

Ο Benny Drama είναι ο intern του Λευκού Οίκου που κανείς δεν περίμενε, αλλά όλοι χρειαζόμαστε


The Jennettes

10 Αυγούστου 2021

Ο Benny Drama είναι ο intern του Λευκού Οίκου που κανείς δεν περίμενε, αλλά όλοι χρειαζόμαστε

Έχεις Instagram; Ξέρεις τον Benito Skinner.

Δεν τον ξέρεις; Hey doll! Ήρθε η ώρα να τον μάθεις.

Ο Benito Skinner, a.k.a. Benny Drama, είναι ένας από τους διασημότερους κωμικούς/performer αυτήν τη στιγμή στον κόσμο. Έγινε αρχικά γνωστός μέσα από τα ξεκαρδιστικά βίντεο όπου παρουσίαζε τα χαρακτηριστικά των ζωδίων, ήταν όμως οι δεκάδες χαρακτήρες που άρχισε να υποδύεται στην πορεία (με δημοφιλέστερους τις γυναίκες της οικογένειας Kardashian), που τον έκαναν viral και τον καθιέρωσαν στον χώρο, με το Instagram του να έχει πλέον 1.3 εκ. followers. Ο Skinner δεν διστάζει επίσης να χρησιμοποιεί την πλατφόρμα του για να υποστηρίζει κοινωνικές δράσεις και κινήματα που τον αφορούν, από τα δικαιώματα της LGBTQI κοινότητας και το Black Lives Matter μέχρι τα μέτρα προστασίας κατά της πανδημίας και την σημασία της ψήφου στις αμερικανικές εκλογές.

Στο πλαίσιο της εκτεταμένης προσπάθειάς του να ευαισθητοποιήσει τους νέους για τη σημασία του εμβολιασμού κατά του Covid-19, ο Λευκός Οίκος συνεργάστηκε πρόσφατα με τον Benito για τη δημιουργία ενός σκετς -πάντα στο γνωστό ύφος του κωμικού.

Στο βίντεο, ο Skinner επιστρατεύει μία από τις αγαπημένες του περσόνες, τον “Kooper the Gen Z Intern”, για να παρουσιάσει μια συνηθισμένη μέρα στη ζωή ενός intern στον Λευκό Οίκο. Για να γίνει ακόμα πιο πειστική η αναπαράσταση, στο σκετς συμμετέχει η ίδια η Jen Psaki, η εκπρόσωπος τύπου της κυβέρνησης Biden. Μάλιστα ο Skinner περιέγραψε την Psaki ως “one take wonder”, καθώς ήταν τόσο καλή που χρειάστηκε μόνο μία λήψη για τη σκηνή της.

“Θέλαμε (να φτιάξουμε) κάτι που θα μπορούσε να είναι αστείο, και με το οποίο θα γελούσαν τόσο οι ακόλουθοί μου όσο και οι ακόλουθοι του Λευκού Οίκου, αλλά ταυτόχρονα θα επικοινωνούσε το πολύ σημαντικό μήνυμα της ανάγκης για εμβολιασμό”, είπε ο Skinner.

Το απολαυστικό σκετς του Skinner έρχεται να προστεθεί στα περισσότερα από 100 βίντεο που έχει γυρίσει μέχρι τώρα η κυβέρνηση Biden σε συνεργασία με celebrities και influencers, προκειμένου να προωθήσει τα εμβόλια κατά του Covid-19 με έναν πιο φρέσκο και άμεσο τρόπο. Μέχρι στιγμής τα βίντεο έχουν συγκεντρώσει πάνω από 50 εκ. views, ενώ το βίντεο του Skinner έφτασε τα 450.000 views μέσα σε μόλις 5 ώρες.