Η JYSK παρουσίασε τη νέα χειμερινή της συλλογή με ένα online event από την Κοπεγχάγη
The Jennettes
5 Οκτωβρίου 2021
Την Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου 2021, η JYSK μας προσκάλεσε σε ένα online event για να μας παρουσιάσει τις νέες αφίξεις στην χειμερινή συλλογή της.
Στο πλαίσιο αυτό η JYSK Ελλάδος, προσκάλεσε δημοσιογράφους και influencers από όλη την Ευρώπη, στο ξενοδοχείο Royal Olympic Hotel, όπου τηρώντας όλα τα μέτρα για την Covid - 19, μας δόθηκε η ευκαιρία να συνδεθούμε live με τον ειδικά διαμορφωμένο χώρο στο κέντρο της Κοπεγχάγης, και να μάθουμε περισσότερα σχετικά με το πώς δουλεύει η JYSK με τις νέες τάσεις έτσι ώστε να αναπτύσσει τη συλλογή των προϊόντων της αλλά και τι ενέργειες κάνει στον τομέα της βιωσιμότητας.
Τραπέζια και καρέκλες τραπεζαρίας, αξεσουάρ κουζίνας και προϊόντα για την κρεβατοκάμαρα, ήταν μερικά από τα νέα προϊόντα για το σπίτι που μας παρουσίασε η JYSK, μέσω ενός livestream διάρκειας 45 λεπτών που πραγματοποιήθηκε ταυτόχρονα σε όλη την Ευρώπη.
«Για να είσαι “trendy” πρέπει να συμβαδίζει με ενέργειες που προάγουν τη βιωσιμότητα. Θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι τα προϊόντα μας καλύπτουν πάντα τις ανάγκες και τις προσδοκίες των πελατών μας αλλά και ότι παράγονται με βάση τις αρχές της βιωσιμότητας. Παράλληλα με την παρουσίαση μερικών από τα εξαιρετικά νέα προϊόντα μας θέλουμε να περάσουμε και αυτό το μήνυμα στη σημερινή παρουσίαση» εξηγεί η Rikke Blæsild, Range & Design Manager στη JYSK, η οποία παρουσίασε τις τάσεις και τα νέα προϊόντα.
Περισσότερη βιωσιμότητα
Ένας άλλος ομιλητής στην εκδήλωση ήταν ο Rune Jungberg Pedersen, που από τη θέση του Communications & CSR Director στη JYSK έχει στενή συνεργασία με συναδέλφους του σε όλα τα τμήματα της εταιρείας που οδηγούν την προσπάθεια για ένα πιο βιώσιμο τρόπο λειτουργίας.
«Στόχος μας στη JYSK είναι να ενσωματώσουμε την βιωσιμότητα του περιβάλλοντος σε όλους τους σχετικούς τομείς της λειτουργίας μας. Στο ανώτερο επίπεδο αυτό σημαίνει ότι δεσμευόμαστε στο να κάνουμε ό,τι μας αναλογεί έτσι ώστε να αντιμετωπίσουμε την κλιματική αλλαγή, εμπορευόμενοι προϊόντα που έχουν κατασκευαστεί με βιώσιμες πρώτες ύλες, ελαττώνοντας τα υλικά συσκευασίας και αναπτύσσοντας την ανακύκλωση. Αυτό απαιτεί τη δέσμευση όλης της εταιρείας και είμαστε σίγουρα σε αυτόν τον δρόμο, παρότι είναι σημαντικό να τονίσουμε ότι το ταξίδι είναι μεγάλο» αναφέρει ο Rune Jungberg Pedersen.
Online σύνδεση αλλά και ζωντανές εκδηλώσεις
«Ως μία διεθνής εταιρεία με καταστήματα σε όλη την Ευρώπη, θέλουμε να είμαστε σε επαφή με την τοπική κοινωνία με κάθε δυνατό τρόπο. Αλλά με τα online events έχουμε τη δυνατότητα να προσεγγίσουμε ένα μεγαλύτερο ακροατήριο σε πολλές διαφορετικές χώρες την ίδια χρονική στιγμή. Επίσης θεωρούμε ότι είναι πραγματικά ωραίο μέσω αυτών των συνδέσεων να προσκαλούμε του καλεσμένους μας σε ένα εικονικό ταξίδι στη Δανία, καθώς είμαστε περήφανοι για τις Σκανδιναβικές μας ρίζες. Ελπίζουμε όλοι οι συμμετέχοντες να πέρασαν καλά» ανέφερε ο Martin Fyn Aamand, Communications & PR Manager στη JYSK, που παρουσίασε την εκδήλωση.
Μπορείτε να παρακολουθήσετε την παρουσίαση της JYSK παρακάτω, και να πάρετε μια πρώτη γεύση από όλα τα υπέροχα πράγματα που θα μας περιμένουν στα καταστήματά της φέτος τον χειμώνα.