ΟΜΟΡΦΙΑ BEAUTY NEWS

Μία όμορφη Jean Paul Gaultier ιστορία δύο επιτυχημένων αρωμάτων


19 Σεπτεμβρίου 2016

cover-21.jpg
Πρόκειται για την ιστορία δύο απόλυτα πετυχημένων αρωμάτων. Του Classique και του Le Male. Πραγματικά τρελά.

Είναι η ιστορία δύο αρωμάτων που γίνονται πλέον πιο σοφιστικέ. Τόσο με το άρωμά τους όσο και με το μπουκάλι τους. Πρόκειται για Belle Parfumerie και ταυτόχρονα τολμηρή καινοτομία.

Είναι συναρπαστικά! Είναι μια Jean Paul Gaultier ιστορία.

1/ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΝΟΣ ΧΩΡΟΥ Είναι η μαγεία ενός χημικού εργαστηρίου, μέσα στο εργοστάσιο του Jean Paul Gaultier για την ακρίβεια, όπου γινόμαστε μάρτυρες της δημιουργίας των πάντων: ένας χώρος που είναι απολαυστικά λειτουργικός αλλά επίσης θαυματουργός.

Είναι αυτό που συμβαίνει για να δημιουργηθεί ένα άρωμα και το μπουκάλι του, δίχως μάσκα, σαν να επρόκειτο για μιούζικαλ… με την ομάδα του εργαστηρίου να παίζει τους πρωταγωνιστικούς ρόλους.

Αλλά επίσης τα γρανάζια των μηχανών σε πλήρη λειτουργία.

Και τα σταγονόμετρα.

Και οι δοκιμαστικοί σωλήνες.

Και οι ογκομετρικές φιάλες.

Είναι το σκηνικό του χημικού εργοστασίου που κάνει ένα βήμα προς έναν ονειρεμένο κόσμο.

Οτιδήποτε είναι θλιβερό, εδώ μετατρέπεται σε χαρά.

2/ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΝΟΣ ΖΕΥΓΑΡΙΟΥ Είναι ένα ζευγάρι που δημιουργήθηκε από τον Jean Paul Gaultier τη δεκαετία του ’90, και το οποίο έβαλε τη δική του σφραγίδα στο χώρο της αρωματοποιίας.

Ένα ζευγάρι στο οποίο δεν θα βαρεθεί ποτέ ο ένας τον άλλον.

Ένα ζευγάρι που εμείς δεν θα βαρεθούμε ποτέ.

Οι διασημότερες φιγούρες στην ιστορία των αρωμάτων υποβλήθηκαν σε ένα “remix” και τα αρώματά τους αποκτούν ευγένεια χωρίς να χάνουν ούτε μια στιγμή τη θρυλική, άτακτη “κοκεταρία” τους.

Είναι η ευτυχία της πληρότητας χωρίς ίχνος ρουτίνας.

3/ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΝΟΣ ΜΠΟΥΚΑΛΙΟΥ Είναι η ιστορία δύο εμβληματικών μπουκαλιών που έχουν επηρεαστεί από τη μόδα. Οι σιλουέτες αλλάζουν. Το Classique έχει μικρότερο μπούστο και λίγο μεγαλύτερη περιφέρεια. Το Le Male έχει μεγαλύτερους ώμους και πιο λεπτή μέση.

Οι ακονισμένες κρυστάλλινες γωνίες του μπουκαλιού αντανακλούν την σύγχρονη εποχή: γιατί τώρα ζούμε τη ζωή μας ανακαλύπτοντας την πολυπλοκότητά μας.

Ο χαλκός των κουτιών εκσυγχρονίζεται και αποτελείται πλέον από πιο απαλό χρυσό.

Εν συντομία: Είναι το ίδιο ζευγάρι, αλλά σε μια πιο μοντέρνα εκδοχή.

4/ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΙΑΣ “ΜΥΤΗΣ” Είναι το Classic αλλά με σαντιγί. Το εκλεπτυσμένο άρωμα που όλοι γνωρίζουμε, αλλά με το γιασεμί και τα πολύτιμα ξύλα που προστέθηκαν γίνεται ακόμα πιο εθιστικό.

Είναι το Le Male με μια έξτρα δόση κίτρου, το οποίο συναντά την αισθησιακή μυρωδιά του δέρματος, και όλα αυτά συνδυάζονται άψογα με το άρωμα των πολύτιμων ξύλων.

5/ ΤΙ ΛΕΝΕ Η Daphne δημιούργησε το Classique Essence de Parfum

New classic 3-4(HD) in

Η Daphne Bugey σε μια συνομιλία με τη Sophie Fontanel είπε ότι από την αρχή, το Classique περιστράφηκε γύρω από τρεις νότες: τζίντζερ (στην κορυφή), άνθη πορτοκαλιάς (στην καρδιά) και βανίλια (στη βάση).

Λέει ότι η εκ νέου επεξεργασία του τζίντζερ ήταν καθοριστική σε αυτή τη νέα εκδοχή.

Ήθελε να κρατήσει την “ginger διάσταση”, αλλά να την κάνει πιο δροσερή και να προσθέσει ένταση.

Για να αποκτήσει τη floral όψη που επιθυμούσε, χρειαζόταν γιασεμί Sambac, που διαθέτει ένα πολύ ιδιαίτερο άρωμα πορτοκαλιού, το οποίο αναδύεται από το βάθος, σαν μια έκπληξη.

Λέει ότι η ιδέα του “εργαστηρίου” πίσω από αυτό το project της έδωσε την έμπνευση για ένα άρωμα που θα κέρδιζε το στοίχημα του να είναι εξίσου πειραματικό όσο και πολυτελές. Χωρίς να χάσει φυσικά τα βασικά του στοιχεία, δηλαδή τη βανίλια και τη σαντιγί.

Λέει επίσης πως το πολυτελές, είναι ακαταμάχητο.

Κι έχει δίκιο.

O Quentin δημιούργησε το Le Male Essence de Parfum

New Le Ma݂le 3-4 (HD) in

Ο Quentin Bisch είπε ότι το Le Male αποτελείται ουσιαστικά από φασκόμηλο και κάρδαμο (στην κορυφή), λεβάντα (στην καρδιά) και βανίλια Costus(στη βάση). Έπρεπε να αποφασίσει τι θα κρατήσει, τι θα απομακρύνει ή τι θα αλλάξει.

Αναφέρει ότι ξεκίνησε με το μπουκάλι. Με την ιδέα του να “ξεντύσει” το Le Male, που πλέον δεν κρύβεται πίσω από τη μπλούζα του ναύτη.

Λέει ότι είδε το νέο σώμα του Le Male, φαντάστηκε την ανθρώπινη επιδερμίδα και σκέφτηκε “να δουλέψει με το άρωμα σαν να ήταν δέρμα”.

Λέει ότι ήθελε να δημιουργήσει δέρμα που θα έμοιαζε με σουέντ και θα ήταν απαλό σαν βελούδο.

Κράτησε το κάρδαμο στην κορυφή, αλλά το προσάρμοσε σε κάτι πιο φυσικό.

Τον τράβηξε η αγνότητα. Κάτι άμεσο και ευθύ.

Λέει ότι ήθελε να φτιάξει ένα σικάτο άρωμα με εκλεπτυσμένη ψυχή.

Και τα κατάφερε.

Ακολουθήστε το jenny.gr στο google news και μάθετε τα πάντα γύρω από τα καλύτερα προϊόντα ομορφιάς, την τέλεια εφαρμογή τους και τα πιο hot beauty news.