Η Avon παρουσιάζει τη νέα της ταυτότητα που θα λατρέψουν όλες οι γυναίκες

Τετάρτη, 16 Σεπτεμβρίου 2020

Αν κάτι επιθυμούμε να βλέπουμε στο χώρο της ομορφιάς αυτό είναι αναμφίβολα beauty brands που να αφουγκράζονται τις ανάγκες της σύγχρονης γυναίκας και με τη πάροδο του χρόνου να εξελίσσονται συνεχώς χαρίζοντάς της πάντα αυτό που της αξίζει, δηλαδή το καλύτερο.

Ενα τέτοιο παράδειγμα είναι η Avon που εδώ και 135 χρόνια είναι η εταιρεία που συνδέει τους ανθρώπους μέσω της ομορφιάς. Η εταιρεία που μοιράζεται το πάθος και την εξειδίκευσή της στη σωστή αξία ανανεώνει την ταυτότητά της, γίνεται ακόμη πιο δυνατή και συνεχίζει να καινοτομεί!

Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι εκατομμύρια ανεξάρτητα μέλη από όλο τον κόσμο προωθούν εμβληματικές σειρές της Avon μέσω των κοινωνικών τους δικτύων, δημιουργώντας τις δικές τους επιχειρήσεις στο χώρο της ομορφιάς με πλήρη ή μερική απασχόληση. Η Avon υποστηρίζει την ισότητα των δύο φύλων και αφουγκράζεται τις ανάγκες των γυναικών, εκφράζεται ανοιχτά για θέματα που έχουν σημασία και δημιουργεί θετικές αλλαγές.

Αυτό που αλλάζει τώρα είναι η ίδια η Avon!

Νομίζατε ότι ξέρατε την Avon;  Ίσως ήρθε η στιγμή να το ξανασκεφτείτε αφού πλέον ανοίγει μια νέα σελίδα, γίνεται πιο εξωστρεφής και έτοιμη να κατακτήσει όλες τις γυναίκες που αγαπόυν και φροντίζουν τον εαυτό τους.

Ο παγκόσμιος κολοσσός του κλάδου της ομορφιάς επαναπροσδιορίζει την ταυτότητά του με την νέα καμπάνια: «Watch Me Now Δείτε Με Τώρα» με τη Διευθύνουσα Σύμβουλο της εταιρείας να δηλώνει ότι η νέα ταυτότητα αναδεικνύει τη σύγχρονη Avon και τον σκοπό της να μεταμορφώσει τη ζωή των γυναικών προς το καλύτερο.

16 Σεπτεμβρίου 2020: Η Avon παρουσιάζει την νέα της ταυτότητα με την καινούργια καμπάνια «Watch Me Now», καλώντας το κοινό να επανεξετάσει τις απόψεις του για την εμβληματική εταιρεία, η οποία μεταμορφώνει τις ζωές των γυναικών, προσεγγίζοντας διαφορετικά την ομορφιά, και αναδεικνύοντας το σύγχρονο προφίλ της ως μία καινοτόμα και τολμηρή εταιρεία ομορφιάς που μάχεται κατά των διακρίσεων.

 

Κλείνοντας τα 135 χρόνια της, η καμπάνια  «Watch Me Now» είναι ένα νεύμα προς την κληρονομιά της Avon, που είνα μια εταιρεία με σκοπό: χρησιμοποιώντας τη δύναμη της ομορφιάς, δημιουργεί ευκαιρίες κέρδους για τους ανθρώπους με τους δικούς τους όρους. και υποστηρίζει σκοπούς, όπως η αντιμετώπιση της ενδοοικογενειακής βίας και η μάχη ενάντια στον καρκίνο του μαστού για περισσότερο από έναν αιώνα.

Γιορτάζει την ανάδειξη όσων δεν πίστευαν ότι μπορούν, αναδεικνύοντας απροσδόκητες και υποτιμημένες πτυχές της φιλοσοφίας της εταιρείας, των ανθρώπων της, του ακτιβισμού και των προϊόντων της, για τα οποία η Avon έχει λάβει περισσότερα από 750 διπλώματα ευρεσιτεχνίας και 300 βραβεία.

Το «Watch Me Now» είναι μια νέα οπτική απεικόνιση της ταυτότητας της εταιρείας και ανανέωση του λογοτύπου της, η πρώτη που επιχειρείται τις τελευταίες δεκαετίες, παράλληλα με την υιοθέτηση ενός πιο τολμηρού τόνου, ώστε να απευθύνεται, σήμερα, πιο αποτελεσματικά στα εκατομμύρια Μέλη και πελάτες της. Το νέο λογότυπο έχει ήδη αρχίσει να αποτυπώνεται σε προϊόντα και φυλλάδια και ακολουθεί τις καμπύλες γραμμές του αρχικού λογότυπου της Avon της δεκαετίας του 1930, με τη νέα χρωματική παλέτα να βασίζεται στις καμπύλες του προσώπου μιας γυναίκας.

Με πέντε εκατομμύρια Μέλη σε περισσότερες από 50 αγορές, παγκοσμίως, η Avon επιταχύνει την καινοτομία και τον επιχειρηματικό της μετασχηματισμό τους τελευταίους 12 μήνες. 

Η καμπάνια «Watch Me Now» θα παρουσιαστεί παγκοσμίως σε όλα τα σημεία επαφής της Avon με τους καταναλωτές της από τον Σεπτέμβριο του 2020.

Κάποιοι δεν είδαν την Avon να έρχεται και τώρα δεν μπορούν να πάρουν το βλέμμα τους από πάνω της.

Avon. Watch Me Now.