
Πρωινό Σαββάτου, αρχές Σεπτέμβρη, με τον καιρό να είναι ανακουφιστικά δροσερός. Έχουμε αφήσει πίσω τις καλοκαιρινές μας διακοπές και επιστρέψει στην εργασία μας. Διακοπές που χαρακτηρίστηκαν από το άγχος των μέτρων ασφαλείας και τους πολλαπλούς ελέγχους σε κάθε σταθμό του ταξιδιού μας. Μπροστά μας ανοίγεται η νέα σεζόν και ενώ έχουμε την καλύτερη διάθεση να ξεκινήσουμε δυναμικά και να κατακτήσουμε τους στόχους μας, η αγωνία για το μέλλον παραμένει. Ο μόνος τρόπος να διατηρήσουμε την αισιοδοξία και την δημιουργικότητα μας είναι αφήσουμε την φαντασία μας ελεύθερη. Στο στιλ μας αυτό μεταφράζεται με πλούσιο και ζωντανό χρώμα.
Η ίδια ανάγκη ήταν αισθητή και στα runways των σχεδιαστών.
Τα έντονα χρώματα έρχονται και κάνουν το statement τη νέα σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2021. Ποιες ήταν οι αποχρώσεις που πρωταγωνίστησαν; Το πορτοκαλί, το κίτρινο του λεμονιού και το ροζ κυριάρχησαν στις πασαρέλες των Versace, Prada και Gucci την περασμένη σεζόν. Τώρα, το φθινόπωρο δεν φαίνεται πλέον τόσο γκρι.
Το κίτρινο ήταν ο μεγάλος πρωταγωνιστής στον Moschino και ενσωματώθηκε με αναπάντεχα κομψό τρόπο στις βραδινές εμφανίσεις του Marc Jacobs. Ο Dior, από την άλλη πλευρά, αποδομούσε τις κλασικές σιλουέτες του για να δώσει μια χαλαρή, αστική και κομψή εμφάνιση.
Ο γαλλικός οίκος μόδας Chanel χρησιμοποίησε το κόκκινο/πορτοκαλί ως σύμβολο καινοτομίας, ιδιαίτερα στη συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2021, μέσα από ολόσωμες φόρμες και μίνι φορέματα.
Τελευταίο, αλλά όχι λιγότερο σημαντικό, είναι το ροζ. Πώς το φοράει κανείς αυτή τη σεζόν; Το εμβληματικό ροζ της Schiaparelli κλίνει προς το φούξια και προκαλεί. Ο Raf Simons χρησιμοποίησε το χρώμα για urban looks, με σακάκι και cargo παντελόνι, ενώ ο Balmain το όρισε ως το χρώμα κλειδί για τα outerwear.
ΚΙΤΡΙΝΟ

Versace

LRS

Marc Jacobs
ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ



Christian Siriano
ΡΟΖ

Raf Simons

Nehera

Schiaparelli
Η μόδα αλλάζει — και το JennyGr είναι πάντα μπροστά. Ακολούθησέ μας στο Google News για daily fashion inspo.
Διαβάζονται Τώρα
- Σεπτέμβριος: 4 ζώδια ανοίγουν νέο κεφάλαιο στη ζωή τους - Η αλλαγή είναι αναπόφευκτη
- Όσοι έχουν υψηλό EQ χρησιμοποιούν αυτή την απλή ερώτηση για να σκέφτονται καθαρότερα και να βρίσκουν νόημα στη δουλειά και τη ζωή
- Η Ρόζι Χάντινγκτον με pantless look στη νέα καμπάνια της είναι ο λόγος που ανυπομονούμε να κατεβάσουμε τα δερμάτινά μας