ΣΤΙΛ FASHION NEWS

Η νέα συλλογή VTMNTS αντιπροσωπέυει ένα πιο βιώσιμο μέλλον για τη luxury μόδα


Σοφία Χριστίνα Ραδίτσα

18 Ιανουαρίου 2023

Η νέα συλλογή VTMNTS αντιπροσωπέυει ένα πιο βιώσιμο μέλλον για τη luxury μόδα
Ένα πιο βιώσιμο μέλλον για την luxury μόδα μας προτείνει η νέα συλλογή της VTMNTS για το fw ‘23-’24. Επιστροφή στις κλασικές γραμμές και στα βασικά υφάσματα, με 'εμφαση στην διαχρονικότητα και στο unisex στοιχείο.

Η νέα συλλογή της VTMNTS για το fw ‘23-’24 προσφέρει μια ματιά μέσα στην απόλυτη γκαρνταρόμπα, η οποία περιγράφηκε από το brand ως «Ρούχα χωρίς περιορισμούς».

Στοχεύοντας στην διαφοροποίηση της νεανικής σειράς από την πιο ευρεία, πιο πειραματική VETEMENTS, η νέα συλλογή προσφέρει μια πιο αποστασιοποιημένη και πιο βιώσιμη προσέγγιση γύρω από τη μόδα, με μια σαφή προσήλωση στα «κλασικά αρχέτυπα των ρούχων».

Συγκρίνοντας την VTMNTS με την μαμά-εταιρεία VETEMENTS, το brand εξηγεί πως «Στη VETEMENTS το κάθε πατρόν μπορεί να αποδομηθεί ή να ανακατασκευαστεί πλήρως, ακόμα και τα πιο απλά jersey κομμάτια είναι πλήρως αναδιαμορφωμένα, ώστε να έχουν μεγάλους όγκους, τα ρούχα χωρίζονται και φοριούνται από μέσα προς τα έξω».

Ωστόσο στη VTMNTS το brand στοχεύει στο ακριβώς αντίθετο. «Δεν επανεφεύρουμε, τελειοποιούμε», ξεκαθαρίζουν. Πιθανότατα χωρίς καμία προσπάθεια, η συλλογή προσφέρει μια ματιά σε μια πιο βιώσιμη προοπτική στη luxury μόδα. «Χωρίς εποχιακά prints ή γραφικά, που να κάνουν το ρούχο να φαίνεται παλιομοδίτικο όταν τελειώσει η σεζόν», στις σημειώσεις τους προς τον Τύπο προτείνουν να δώσουμε μια νέα σημασία στα βασικά κομμάτια, τα οποία θα αντέξουν στο test του χρόνου, χωρίς την εξάρτηση από τα trends, που πολύ συχνά οδηγούν στην αύξηση των αποβλήτων.

Η συλλογή παρουσιάζει μια γκάμα από κλασικές γραμμές, όπως bomber jackets, καπαρντίνες και blazers, συνδυασμένα με βασικά υφάσματα, όπως denim και δέρμα. Κάθε look έχει unisex προσέγγιση, προτείνοντας cropped γραμμές και εναλλακτικά πατρόν, τα οποία εξαρτώνται από το στυλ και την επιθυμητή γραμμή του κάθε καταναλωτή. Σύμφωνα με τη VTMNTS, η διαδικασία δημιουργίας του lookbook αποτελούνταν από μηδέν ομάδες ανθρώπων για τα μαλλιά και το make up και χωρίς συγκεκριμένο set. Μια απογυμνωμένη προσέγγιση με φόκους μόνο στα «απαραίτητα», με στόχο την επανεπένδυση του κόστους από τις φωτογραφίσεις, τις αφίσες και τους influencers, πίσω στους πελάτες του brand. Όπως είναι φυσικό η συλλογή ακολουθεί μια μονοχρωματική παλέτα, επί το πλείστον από μαύρο, λευκό και μπεζ, μαζί με μικρές πινελιές από κόκκινο και denim.

Στο τέλος η συλλογή στοχεύει να κάνει τη VTMNTS πιο προσιτή στους καταναλωτές, οι οποίοι πρόσφατα «αντιμετώπισαν την σκληρή πραγματικότητα του φαινομένου του ασταμάτητου πληθωρισμού και τις υπερβολικής αύξησης των τιμών», παράγοντας τα προϊόντα στην Ευρώπη και προσφέροντας καλύτερες και πιο δίκαιες τιμές, που αντιστοιχούν στην ποιότητα και στα υλικά που χρησιμοποιούνται.