Αυτή ήταν και η μεγαλύτερη πρόκληση για τον Jonathan Saunders, τον νέο chief creative officer της DVF. Το να μπορέσει δηλαδή να επικοινωνήσει την «ψυχή» ενός fashion brand, χωρίς να παρεκκλίνει από την επιτυχημένη συνταγή που αυτό έχει καθιερώσει, ειδικά όταν το πρόσωπο πίσω από αυτό είναι ακόμα εν ζωή.
Δεν είναι τυχαίο όμως που η Diane τον επέλεξε τον συγκεκριμένο για να του εμπιστευτεί το σχεδιαστικό κομμάτι του label της, αφού και οι δύο μοιράζονται την ίδια αγάπη για τα bold χρώματα και τα έντονα patterns που αποτελούν κάτι σαν σήμα κατατεθέν της ίδιας. Για αυτή την κολεξιόν λοιπόν, ο Saunders έπρεπε να αποδείξει ότι συνεχίζει να αξίζει τον συγκεκριμένο τίτλο και θα λέγαμε ότι τα κατάφερε περίφημα.
«Αισιοδοξία και χρώμα. Αυτό ήταν που θελήσαμε να επικοινωνήσουμε με αυτή τη συλλογή με τα έντονα χρώματα, τα γούνινα jackets, τα μεταξωτά μαντήλια και τα λαμπερά διακοσμητικά. Μοτίβα όπως το πουά και οι ρίγες, πολλές παγιέτες και leopard prints συνδυάστηκαν με τρόπο που στο τέλος φάνηκε αρμονικός και καθόλου υπερβολικός.
«Αυτό που θεώρησα πιο ενδιαφέρον ήταν να πάρω τα κλασικά graphic prints που έχει καθιερώσει η DVF και να τα μεταφράσω σε πιο βαριά κομμάτια που διαθέτουν όμως κίνηση και αέρα».
[gallery-716299]
Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα
Ακολουθήστε το jenny.gr στο google news και μάθετε τα πάντα γύρω από τις τάσεις της μόδας, τα τέλεια outfits και τα πιο hot fashion news.