Έκανα τη δίαιτα της Sharon Stone και αυτό ήταν το αποτέλεσμα

Τζουλιάννα Καρνέζη
Τετάρτη 19 Δεκέμβριος 2018
abaca_448576_011.jpg

H Sharon Stone είναι 60 ετών. Εάν όμως δεν το γνωρίζεις δύσκολα μαντεύεις την ηλικία της, αφού δείχνει πολύ μικρότερη. Μάλιστα η ίδια παραδέχεται ότι δεν έχει πλέον το σώμα που είχε πριν χρόνια, ωστόσο δηλώνει ευχαριστημένη με την εμφάνισή της και με τη ζωή της γενικότερα. Και πώς να μην είναι άλλωστε.

Όμως όπως όλοι άνθρωποι, έτσι και εκείνη  έχει περάσει διαστήματα που έχει πάρει μερικά κιλά παραπάνω. Παρόλα αυτά πάντα καταφέρνει να τα χάσει και να επανέλθει στο φυσιολογικό της σωματικό βάρος.

Διαβάστε εδώ: Οι ειδικοί μας δίνουν τις καλύτερες συμβουλές για να χάσουμε τα περιττά κιλά

Συγκεκριμένα η γνωστή ηθοποιός όταν θέλει να χάσει βάρος επικεντρώνεται σε μια διατροφή χαμηλής περιεκτικότητας υδατανθράκων, ενώ δίνει περισσότερη βάση στην κατανάλωση άπαχων πρωτεϊνών και λαχανικών. Έτσι λοιπόν αποφάσισα να ακολουθήσω το παράδειγμα της και αυτό ήταν το αποτέλεσμα.

Συγκριμένα για πρωινό έτρωγα ένα κεσεδάκι γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά και φρούτα, ενώ για μεσημεριανό επέλεγα θαλασσινά ή στήθος κοτόπουλο χωρίς το δέρμα μαζί με βραστά λαχανικά. Για βραδινό συνήθως έτρωγα ωμές σαλάτες με άπαχη πρωτεΐνη, ενώ απέφευγα τη ζάχαρη, τα ζυμαρικά, το ψωμί και το ρύζι. Η αλήθεια είναι ότι δυσκολεύτηκα αρκετά να ακολουθήσω το συγκεκριμένο πρόγραμμα διατροφής, παρόλο που είχε φρούτα και λαχανικά και δεν ήταν καθαρά πρωτεϊνικό. Ο λόγος που δυσκολεύτηκα ήταν επειδή λατρεύω τα μακαρόνια, τα τρώω σκέτα, με σάλτσα, με τυρί…δε με νοιάζει πώς θα είναι μαγειρεμένα. Παρόλα αυτά ήμουν βράχος και δεν υπέκυψα στον πειρασμό.

Διαβάστε εδώ: Πώς θα δεν θα πάρετε βάρος στην εμμηνόπαυση

Αυτό όμως που παρατήρησα κατά τη διάρκεια του πειράματος ήταν πως είχα αρκετό στρες. Γενικά ένιωθα πιεσμένη και είχα συνέχεια νεύρα. Ο λόγος για όλα αυτά ήταν απλός: η διατροφή που ακολουθούσα ήταν  περιοριστική και με καταπίεζε. Αν το σώμα στερείται μια τροφή που λαχταρά, κατά πάσα πιθανότητα θα στρεσαριστεί, αυτό συνέβη και σε έμενα. Αν όμως καταναλώνουμε τα πάντα με μέτρο, θα έχουμε λιγότερο άγχος και δε θα νιώθουμε στέρηση.

Από την άλλη μεριά κάποιοι θα σκεφτούνε πως λίγο στρες αξίζει τον κόπο, προκειμένου να χάσουν τα περιττά κιλά. Και εδώ θα σας απαντήσω λέγοντας πως όταν στερούμαστε τα αγαπημένα μας φαγητά, αυξάνεται η πιθανότητα να τα πάρουμε πάλι πίσω μόλις σταματήσουμε τη δίαιτα.

Επίσης αυτό που πρέπει να γνωρίζετε είναι ότι η γρήγορη μείωση της πρόσληψης θερμίδων έχει ως αποτέλεσμα τη γρήγορη μείωση βάρους και την απώλεια κυρίως της μυϊκής μάζας, που συνεπάγεται με μείωση του μεταβολισμού. Έτσι μόλις αρχίσετε και πάλι να αυξάνετε την πρόσληψη θερμίδων θα ανακτήσετε το χαμένο βάρος, αλλά αυτή τη φορά θα έχετε μεγαλύτερο ποσοστό λίπους και μικρότερο ποσοστό μυϊκής μάζας. Και φυσικά δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι ο κάθε οργανισμός έχει τις δικές του ανάγκες σε θρεπτικά συστατικά και σε θερμίδες.

Ποια είναι η καλύτερη συμβουλή για να απαλλαγείτε από τα περιττά κιλά; Αρχικά πρέπει να λάβετε υπόψη σας ότι το βασικό είναι να αλλάξετε τον τρόπο ζωής και να αποκτήσετε διατροφικές συνήθειες που θα μπορέσετε να διατηρήσετε εφ όρου ζωής. Τέλος, το διαιτολόγιο πρέπει να είναι θρεπτικά πλήρες και να προσαρμόζεται στις συνήθειες του καθενός και φυσικά να μην περιλαμβάνει τροφές που δεν θέλετε. Η εξατομίκευση και το μέτρο αποτελούν τα βασικά συστατικά για την απώλεια αλλά και τη διατήρηση του σωματικού βάρους.

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα

TRENDING ARTICLES