Με αυτή τη δίαιτα θα χάσετε 6 κιλά σε ένα μήνα

Πέμπτη, 07 Μαΐου 2020

Το φετινό καλοκαίρι θα είναι λίγο διαφορετικό από τα προηγούμενα, όμως αυτό δεν σημαίνει πως δεν θα φορέσετε το αγαπημένο σας μαγιό για να απολαύσετε τις παραλίες και τη θάλασσα. Υπάρχει ένα μόνο μικρό πρόβλημα: τα περιττά κιλά που πήρατε τον χειμώνα ή λόγω της καραντίνας. 

Μην αγχώνεστε όμως γιατί σας έχουμε τη λύση…Ακολουθήστε την παρακάτω δίαιτα και θα αποκτήσετε το σώμα που επιθυμείτε. 

Πρωινό

1 ποτήρι γάλα 1,5 % λιπαρά ή 1 γιαούρτι 2% λιπαρά με 1/2 φλιτζάνι δημητριακά

Δεκατιανό

1 γιαούρτι 2%,, 1κ.σ. ηλιόσπορο, 1 φρούτο, κανέλα

Μεσημεριανό

1 μερίδα ψάρι ή κοτόπουλο στήθος χωρίς την πέτσα ή ψαρονέφρι χωρίς το λίπος, 1 φέτα ψωμί πολύσπορο, 4 ελιές, 2 φλιτζάνια σαλάτα με βραστά λαχανικά

ή

1 μερίδα φακές, 1 φέτα ψωμί πολύσπορο, 2 φλιτζάνια ωμή σαλάτα 

ή

1 μερίδα λαδερό με 1 κουταλιά ελαιόλαδο, 1/5 φλιτζάνι σαλάτα με βραστά λαχανικά

Απογευματινό

1 φρούτο εποχής, 5 καρύδια

Βραδινό

Ομελέτα με 1 αυγό, μανιτάρια και τυρί, 2 φλιτζάνια σαλάτα με βραστά λαχανικά

ή

1 κεσεδάκι γιαούρτι 2% λιπαρά με 2 φρούτα, με 1 κουταλιά δημητριακά και 1 κουταλάκι μέλι

ή

Ντάκος κρητικός με ντομάτα, 4 ελιές, ρίγανη, ανθότυρο ή φέτα

Να θυμάστε ότι το διαιτολόγιο αυτό δεν αποτελεί ένα εξατομικευμένο διαιτολογικό πλάνο αλλά ένα απλό προφίλ διατροφής. Εάν θέλετε μπορείτε να απευθυνθείτε σε κάποιον ειδικό διατροφολόγο για να σας δώσει τις σωστές κατευθυντήριες οδηγίες.

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα.