Συμβουλές για να χάσετε εύκολα τα περιττά κιλά σύμφωνα με τους ειδικούς

Τζουλιάννα Καρνέζη
Σάββατο, 11 Ιουλίου 2020

Η βιομηχανία απώλειας βάρους είναι γεμάτη μύθους. Πολλοί ακολουθούν δίαιτες που υπόσχονται γρήγορη απώλεια κιλών, χωρίς όμως να βασίζονται σε επιστημονικά στοιχεία. 

Ωστόσο, με τα χρόνια, οι επιστήμονες έχουν βρει μια σειρά στρατηγικών που φαίνεται να είναι αποτελεσματικές. Ακολουθούν  συμβουλές για την απώλεια βάρους που βασίζονται σε επιστημονικά στοιχεία. 

Πιείτε πράσινο τσάι

Το πράσινο τσάι έχει πολλά οφέλη, ένα από αυτά είναι η απώλεια βάρους. Αν και δεν υπάρχει κάποιο μαγικό τρόφιμο για να χάσετε κιλά, ωστόσο το τσάι είναι πλούσιο σε ανντιοξειδωτικά που που ονομάζονται κατεχίνες, τα οποία μπορούν να σας βοηθήσουν στην προσπάθεια απώλειας βάρους. 

Μειώστε την προστιθέμενη ζάχαρη

Οι περισσότεροι άνθρωποι καταναλώνουν περισσότερη ζάχαρη από την επιτρεπόμενη ποσότητα. Μελέτες δείχνουν ότι η ζάχαρη σχετίζεται έντονα με αυξημένο κίνδυνο παχυσαρκίας, καθώς και καταστάσεις όπως ο διαβήτης τύπου 2 και οι καρδιακές παθήσεις.  Εάν θέλετε να χάσετε βάρος, μειώστε την πρόσθετη ζάχαρη. 

Τρώτε λιγότερο επεξεργασμένους υδατάνθρακες

Μελέτες δείχνουν ότι οι επεξεργασμένοι υδατάνθρακες μπορούν να αυξήσουν γρήγορα το σάκχαρο στο αίμα, οδηγώντας σε πείνα και αυξημένη πρόσληψη τροφής. 

Χρησιμοποιήστε μικρότερα πιάτα 

Η χρήση μικρότερων πιάτων έχει αποδειχθεί ότι βοηθά ορισμένους ανθρώπους να τρώνε αυτόματα λιγότερες θερμίδες. Ωστόσο, το εφέ του μικρού πιάτου δεν φαίνεται να επηρεάζει όλους. 

Να έχετε μαζί σας υγιεινά σνακ σε περίπτωση που πεινάτε

Το να έχετε υγιεινά σνακ μαζί σας, μπορεί να σας βοηθήσει να αποφύγετε να φάτε κάτι ανθυγιεινό εάν πεινάσετε.  Τα σνακ που είναι απλά στην προετοιμασία περιλαμβάνουν ολόκληρα φρούτα, ξηρούς καρπούς, καρότα και γιαούρτι.

Κάντε αερόβια άσκηση

Η αερόβια άσκηση είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να κάψετε θερμίδες και να βελτιώσετε τη σωματική και ψυχική σας υγεία. Επίσης είναι ιδιαίτερα αποτελεσματική για την απώλεια λίπους, που τείνει να συσσωρεύεται γύρω από τα όργανα σας και να προκαλεί μεταβολική νόσο. 

Τρώτε περισσότερες φυτικές ίνες

Οι φυτικές ίνες συχνά συνιστώνται για την απώλεια βάρους. Παρόλο που τα στοιχεία είναι μικτά, μερικές μελέτες δείχνουν ότι οι ίνες μπορούν να αυξήσουν τον κορεσμό και να σας βοηθήσουν να ελέγξετε το βάρος σας μακροπρόθεσμα. 

Καταναλώστε περισσότερα λαχανικά και φρούτα

Τα λαχανικά και τα φρούτα έχουν αρκετές ιδιότητες που τα καθιστούν αποτελεσματικά για την απώλεια βάρους. Περιέχουν λίγες θερμίδες και πολλές φυτικές ίνες. Μελέτες δείχνουν ότι τα άτομα που τρώνε λαχανικά και φρούτα τείνουν να ζυγίζουν λιγότερο.  Αυτά τα τρόφιμα είναι επίσης πολύ θρεπτικά, οπότε η κατανάλωσή τους είναι σημαντική για την υγεία σας.

Κοιμηθείτε

Ο ύπνος είναι πολύ υποτιμημένος, αλλά μπορεί να είναι εξίσου σημαντικός με την υγιεινή διατροφή και την άσκηση. Μελέτες δείχνουν ότι ο κακός ύπνος είναι ένας από τους ισχυρότερους παράγοντες κινδύνου για παχυσαρκία, καθώς συνδέεται με 89% αυξημένο κίνδυνο παχυσαρκίας σε παιδιά και 55% σε ενήλικες. 

Μασήστε πιο αργά

Ο εγκέφαλός σας μπορεί να πάρει λίγο χρόνο για να καταλάβει ότι έχετε χορτάσει. Μελέτες δείχνουν ότι όταν μασάτε αργά, καταναλώνετε λιγότερη ποσότητα φαγητού.