Εάν θέλετε να χάσετε πολλά κιλά προσθέστε αυτές τις τροφές στη διατροφή σας

Τζουλιάννα Καρνέζη
Τρίτη, 29 Ιουνίου 2021

Ίδιος αριθμός θερμίδων σε δυο φαγητά δεν μεταφράζεται πάντα σε ίδιο βάρος. Κι αυτό διότι δεν επηρεάζουν το ίδιο το αίσθημα κορεσμού. Όμως το να «τρώτε υγιεινά» είναι μια πολύ ασαφής συμβουλή. 

Έτσι παρακάτω συγκεντρώσαμε τις καλύτερες τροφές για εγγυημένα αποτελέσματα στην απώλεια βάρους. 

Μήλα 

Ένα μήλο περιέχει πάνω από 5 γραμμάρια φυτικών ινών, γεγονός που βοηθάει στην αύξηση του κορεσμού, άρα και στο να τρώτε λιγότερο. Ο φυτικές ίνες συμβάλουν επίσης στη διατήρηση των καλών βακτηρίων στο έντερο, με αποτέλεσμα στη καλή λειτουργία του μεταβολισμού. 

Σπόροι Chia

Μόνο μία μερίδα (δύο κουταλιές της σούπας) σπόροι chia περιέχει περίπου 10 γραμμάρια ινών - κοντά στο σαράντα τοις εκατό της συνιστώμενης ημερήσιας πρόσληψης. 

Πέρα από αυτό, οι σπόροι chia τραβάνε το νερό, που σημαίνει εάν τους αφήσετε να μουλιάσουν σε αυτό και στη συνέχεια τους καταναλώσετε, θα αυξήσουν αρκετά το αίσθημα πληρότητας. Ωστόσο, εάν έχετε ευαίσθητο πεπτικό σύστημα, μπορεί να σας προκαλέσουν αέρια. 

Ο καλύτερος τρόπος να τρώτε σπόρους chia για να αποφύγετε τη γαστρεντερική δυσφορία είναι να τους χρησιμοποιείτε ως συστατικό σε ένα smoothie, γιαούρτι ή πουτίγκα. 

Πλιγούρι βρώμης

Αυτό το δημοφιλές τρόφιμο πρωινού είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για την απώλεια βάρους. Στην πραγματικότητα, σύμφωνα με μια μελέτη στα Annals of Nutrition and Metabolism , οι επιστήμονες διαπίστωσαν ότι η κατανάλωση βρώμης για πρωινό είχε ως αποτέλεσμα μεγαλύτερη πληρότητα, χαμηλότερη αίσθηση πείνας και κατανάλωση λιγότερων θερμίδων στο επόμενο γεύμα, σε σύγκριση με άλλες επιλογές πρωινού. 

Γιαούρτι

Από όλα τα τρόφιμα που γνωρίζουμε, το γιαούρτι είναι πιο κοντά στο να είναι το τέλειο για μια ισορροπημένη διατροφή. Σε μια μελέτη στο περιοδικό Appetite οι ερευνητές από το Πανεπιστήμιο του Μισσούρι συνέκριναν τα αποτελέσματα κορεσμού από την κατανάλωςη γιαουρτιού υψηλής, μέτριας και χαμηλής πρωτεΐνης σε γυναίκες ηλικίας 24-28 ετών και διαπίστωσαν ότι το γιαούρτι, με την υψηλότερη περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες, έχει το μέγιστο αποτέλεσμα. 

Αυγά

Μια μελέτη από τη Nutrition Research έδειξε ότι η κατανάλωση αυγών για πρωινό μπορεί να σας κάνει να νιώσετε πιο γεμάτοι και να σας βοηθήσουμε να τρώτε λιγότερες θερμίδες καθ 'όλη τη διάρκεια της ημέρας, πράγμα που σημαίνει ότι είναι καλή επιλογή για την απώλεια βάρους. Τα αυγά είναι επίσης πλούσια σε αμινοξέα, αντιοξειδωτικά και υγιή λίπη.

Κινόα

Η κινόα  περιέχει πρωτεΐνες και φυτικές ίνες και περίπου 220 θερμίδες ανά φλιτζάνι. Επίσης είναι ένα από τα λίγα φυτικά τρόφιμα που έχει  πλήρη πρωτεΐνη, δηλαδή παρέχει στον οργανισμό και τα 9 απαραίτητα αμινοξέα που δεν μπορεί να δημιουργήσει από μόνος του. 

Αμύγδαλα

Σίγουρα, οι ξηροί καρποί δεν είναι χαμηλοί σε θερμίδες, αλλά έχουν μια σειρά από άλλες ιδιότητες - συγκεκριμένα υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες και φυτικές ίνες, καλά λιπαρά - που τους καθιστούς ιδανικούς για την απώλεια βάρους. 

Πράσινο τσάι

Έχει αποδειχθεί ότι το τσάι βοηθάει στην απώλεια βάρους και το πράσινο τσάι δεν αποτελεί εξαίρεση. Στην πραγματικότητα, μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στο The Journal of Nutrition διαπίστωσε ότι μετά από μόλις δύο εβδομάδες, εκείνοι που έπιναν τέσσερα έως πέντε φλιτζάνια πράσινου τσαγιού κάθε μέρα, έχασαν περισσότερο λίπος στην κοιλιά από εκείνους που δεν επίναν.

Αβοκάντο 

Το αβοκάντο περιέχει μονοακόρεστα λίπη που ενισχύουν τον μεταβολισμό και έχει αποδειχθεί ότι μειώνουν το αίσθημα της πείνας. Στην πραγματικότητα, μια μελέτη στο Nutrition Journal διαπίστωσε ότι οι συμμετέχοντες που έτρωγαν μισό αβοκάντο στο μεσημεριανό γεύμα ανέφεραν 40% μειωμένη επιθυμία για φαγητό για ώρες μετά. 

Μπρόκολο

Το ασβέστιο και η βιταμίνη C συνεργάζονται για την ενίσχυση του μεταβολισμού και το μπρόκολο είναι μόνο μία από τις πολλές υγιεινές τροφές που περιέχουν και τα δύο αυτά θρεπτικά συστατικά, βοηθώντας στην απώλεια βάρους.

Δείτε ακόμα: Ζευγάρια που καθόρισαν τα 00s και μας θυμίζουν τους Bennifer