
Το YouTube αναβαθμίζει την εμπειρία των χρηστών στα Shorts, φέρνοντας τη λειτουργία Google Lens στην πλατφόρμα σε beta έκδοση μέσα στις επόμενες εβδομάδες. Η νέα δυνατότητα θα επιτρέπει στους θεατές να αναζητούν πληροφορίες για ζώα, φυτά, αντικείμενα και τοποθεσίες που εμφανίζονται μέσα στα σύντομα βίντεο.
Για παράδειγμα, αν παρακολουθείτε ένα Short με κάποιο ορόσημο στο φόντο, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Lens για να το επισημάνετε και να μάθετε περισσότερα για το πού γυρίστηκε το βίντεο. Η αναζήτηση γίνεται απευθείας μέσα από την εφαρμογή του YouTube σε κινητές συσκευές, πατώντας το κουμπί Lens που εμφανίζεται στο επάνω μενού αφού σταματήσετε το βίντεο. Στη συνέχεια, μπορείτε να κυκλώσετε ή να επισημάνετε το αντικείμενο που σας ενδιαφέρει και το YouTube θα εμφανίσει οπτικά αποτελέσματα και πληροφορίες επικαλυπτόμενες στο ίδιο το βίντεο.
Η πλατφόρμα τονίζει πως, επιλέγοντας κάποιο αποτέλεσμα, ο χρήστης μπορεί εύκολα να επιστρέψει στο βίντεο που παρακολουθούσε, διατηρώντας την ομαλή εμπειρία θέασης.
Σύμφωνα με το The Verge, η Google έχει επεκτείνει το Lens τους τελευταίους μήνες, προσθέτοντας τη δυνατότητα αναζήτησης μέσω βίντεο και ακόμη και βοηθώντας τους χρήστες να βρουν προϊόντα προς αγορά σε φυσικά καταστήματα.
Σημειώνεται ότι το Lens δεν χρησιμοποιεί βιομετρική αναγνώριση προσώπου για την ταυτοποίηση ατόμων, ωστόσο μπορεί να εμφανίζει αποτελέσματα για δημόσια και γνωστά πρόσωπα. Επιπλέον, κατά τη διάρκεια της beta περιόδου, δεν θα προβάλλονται διαφημίσεις στα αποτελέσματα και η λειτουργία δεν θα είναι διαθέσιμη σε Shorts που περιέχουν συνδέσμους θυγατρικών αγορών.