Βασιλική οικογένεια: Νέο ντοκιμαντέρ αποκαλύπτει ότι είναι η πέμπτη μεγαλύτερη «εταιρική μάρκα» στον κόσμο

The Jennettes
Παρασκευή, 23 Απριλίου 2021

Καθώς η βασιλική οικογένεια θρηνεί τον θάνατο του Δούκα του Εδιμβούργου, ένα νέο ντοκιμαντέρ που κάνει πρεμιέρα στην True Royalty TV, αποκαλύπτει τον ρόλο του, μαζί με τη Βασίλισσα, στην ανάπτυξη της βρετανικής βασιλικής οικογένειας σε μία από τις πιο επιτυχημένες και μεγαλύτερες «επιχειρήσεις» του κόσμου.

Η νέα αποκλειστική έρευνα που έχει διεξαχθεί από το συγκεκριμένο πρόγραμμα,αποκαλύπτει ότι η Βασίλισσα Ελισάβετ είναι ένα πολύ μεγαλύτερο brand παγκοσμίως, από προσωπικότητες από τον τομέα της πολιτικής, των επιχειρήσεων, των μέσων μαζικής ενημέρωσης και της ψυχαγωγίας, συμπεριλαμβανομένων των Oprah Winfrey, Bill Gates, των Obamas, Kim Kardashian και Beyoncé. Η έρευνα υποστηρίζει επίσης ότι έχει αναπτύξει τόσο τη βασιλική οικογένεια ώστε σήμερα να αποτελεί την πέμπτη μεγαλύτερη «εταιρική μάρκα» στον κόσμο, ξεπερνώντας πολυεθνικές όπως η Coca-Cola, η Nike και η Microsoft.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από @fun_tafrih

Η έρευνα περιλαμβάνεται στο «Elizabeth at 95: The Invincible Queen», ένα ειδικό ντοκιμαντέρ που γιορτάζει τα γενέθλια της Βασίλισσας Ελισάβετ ΙΙ και τον ρόλο της μαζί με τον πρίγκιπα Philip ως CEO και COO της οικογενειακής «εταιρείας». Η πρεμιέρα θα πραγματοποιηθεί στις 21 Απριλίου. 

Δείτε ακόμη:

Γίνε κι εσύ μέλος μόνο με 6€/ έτος στο συνδρομητικό Jenny.gr Exclusive Benefits