To Adorno Beach Hotel & Suites στη Μύκονο πρεσβεύει την απόλυτα πελατοκεντρική προσέγγιση

Τετάρτη, 02 Δεκεμβρίου 2020

Η Ζωή Κόσσυφα, Hotel Manager του Adorno Beach Hotel & Suites, μας ξεναγεί στα χαρακτηριστικά του ξενοδοχείου που απαρτίζεται από 22 σουίτες στον Ορνό της Μυκόνου.

Της Ισαβέλλας Ζαμπετάκη

- Ποια τα βασικά χαρακτηριστικά του Adorno Beach Hotel & Suites;

Ζ.Κ.: Το Adorno λειτουργεί εδώ και τρία χρόνια και βρίσκεται επάνω ακριβώς στην παραλία του Ορνού, με εύκολη πρόσβαση σε αυτήν. Ένα από τα πλεονεκτήματά του είναι ο ιδανικός συνδυασμός ιδιωτικότητας στους χώρους του ξενοδοχείου και άμεσης πρόσβασης στην δημοφιλή παραλία και στην προβλήτα από την οποία μπορούν οι φιλοξενούμενοί μας να αναχωρήσουν με σκάφος για θαλάσσιες εξερευνήσεις. Τα  περισσότερά μας δωμάτια είναι δίκλινα ενώ οι μεζονέτες μας μπορούν να φιλοξενήσουν έως και τέσσερα άτομα. Πολλά δωμάτια έχουν θέα στη θάλασσα ενώ οι beach front σουίτες βρίσκονται ακριβώς επάνω στη θάλασσα. Εκτός από το εστιατόριο και το μπαρ, έχουμε επίσης γυμναστήριο, spa treatment room και business corner με βιβλιοθήκη ώστε να καλύπτουμε σφαιρικά όλες τις ανάγκες των φιλοξενούμενών μας.

- Ποιο είναι το προφίλ της πελατείας σας;

Ζ.Κ.: Είμαστε πολύ τυχεροί γιατί, παρά το ότι είμαστε ένα «νεαρό» ξενοδοχείο, έχουμε ήδη πολλούς repeaters. Μας επιλέγουν κυρίως ζευγάρια όλων των ηλικιών που αγαπούν τη Μύκονο και επιστρέφουν τόσο σε αυτήν, όσο και σε εμάς. Στα σχόλιά τους μάλιστα, εξυμνούν το σέρβις μας. Είμαστε ιδιαίτερα πελατοκεντρικοί τόσο όσον αφορά το σέρβις, όσο και το ίδιο το προσωπικό μας. Επιλέγουμε προσεκτικά τους ανθρώπους μας ώστε να μεταφέρουν στους φιλ­οξενούμενους την αίσθηση ότι είμαστε μια οικογένεια, ένα σπίτι. Έχουμε μάλιστα αρκετά long stays, κάτι που είναι σπά­νιο για τα δεδομένα της Μυκόνου και οφείλεται  ακριβώς στο ότι μαζί μας νιώθουν σαν στο σπίτι τους.

- Πώς κινηθήκατε την περασμένη καλοκαιρινή σεζόν;

Ζ.Κ.:  Διεξήγαμε ένα πολύ δυνατό σχεδιασμό και πλάνο προστασίας από τον COVΙD από πλευράς Tresor Hospitality η οποία είναι υπεύθυνη για το management του ξενοδοχείου. Εξετάζαμε το προσωπικόμας κάθε 15 μέρες, είχαμε  πλήρη  εφαρμογή όλων των μέτρων ­από την αποστείρωση των δωματίων μέχρι τον τρόπο λειτουργίας του F&B κι αυτό μας επιβράβευσε με εξαιρετικές κριτικές από τους πελάτες μας. Δε μείναμε στην χρήση μιας μάσκας ή το απολυμαντικό χεριών που, φυσικά, βρίσκεται παντού. Προχωρήσαμε σε πιο ουσιαστικές προσαρμογές όπως, για παράδειγμα, η συχνότητα καθαρισμού των δωματίων. Επειδή μάλιστα οι πελάτες μας το εισέπραξαν πολύ καλά και ένιωσαν πολύ ασφαλείς χάρη σε αυτό, σκεφτόμαστε κάποιες από τις τακτικές που εντάξαμε το περασμένο καλοκαίρι να τις κρατήσουμε ανεξάρτητα από το πώς θα εξελιχθεί το υγειονομικό θέμα.

- Ποια τα σχέδια και οι προσδοκίες σας για την ερχόμενη σεζόν;

Ζ.Κ.:  Επειδή ακριβώς το κοινό μας δεν περιορίζεται στην Αμερική αλλά περιλαμβάνει και πολλούς Ευρωπαίους, εκτιμούμε ότι οι πελάτες μας θα έχουν τη δυνατότητα να ταξιδέψουν το καλοκαίρι που έρχεται. Αυτό, σε συνδυασμό με τη δύναμη της ομάδας μας, την πελατοκεντρική μας προσέγγιση και την απόλυτη συμμόρφωση με τους υγειονομικούς κανόνες πιστεύουμε ότι θα μας φέρουν το καλύτερο δυνατό απο­τέλεσμα. Υπάρχουν κάποια πράγματα που μπο­ρούμε να ελέγξουμε ­όπως η δική μας συμπεριφορά και προσαρμογή­ και υπάρχουν και πράγματα που δεν μπορούμε να ελέγξουμε, όπως το αν τα σύνορα μιας χώρας θα ανοίξουν ή όχι. Αν όμως ανοίξουν, σίγουρα το Adorno είναι μια επιλογή πρώτης γραμμής. Σε κάθε περίπτωση, το όραμα του Adorno παραμένει σταθερό και εστιάζει στην πελατοκεντρική προσέγγιση. Ξέρουμε τους καλεσμένους με το όνομα και το επίθετό τους, γνωρίζουμε τις προτιμήσεις τους και φροντίζουμε για να έχουν μια καλή διαμονή μαζί μας όσες μέρες κι αν επιλέξουν. Είναι μεγάλη ικανοποίηση να  βλέπεις  πελάτες  που  παλαιότερα  ερχόντουσαν στη Μύκονο για ένα ή δύο βράδια να επιλέγουν να μείνουν πέντε μέρες μαζί μας, εξερευνώντας τόσο την «άγρια», όσο και την κοσμική πλευρά της Μυκόνου.

Πηγή: Hotel & Restaurant Daily