Πώς θα σας φαινόταν αν ξαφνικά μπαίνατε στο μετρό, περπατούσατε στο δρόμο και ξαφνικά συνειδητοποιούσατε πως στη θέση των διαφημίσεων υπάρχουν αντίγραφα διάσημων έργων τέχνης;
Κι όμως, οι κάτοικοι του Παρισιού είχαν την τύχη αυτή. Η ιδέα ανήκει στο Γάλλο καλλιτέχνη Etienne Lavie, όπου στην καμπάνια του με τίτλο «OMG, Who Stole My Ads;» («Θεέ μου, ποιος έκλεψε τις διαφημίσεις μου;»), αντικαθιστά διαφημίσεις στο Μετρό, στις στάσεις των αστικών συγκοινωνιών αλλά και πάνω σε κτίρια με αντίγραφα πινάκων διάσημων ζωγράφων.
"Έργα του Ρενουάρ, για παράδειγμα, δημιουργούν μια ενδιαφέρουσα αντιπαράθεση με αυτό που ο κόσμος έχει συνηθίσει να βλέπει μέσα στις διαφημιστικές πινακίδες. Διάσημα έργα σε δημόσιους χώρους μας αναγκάζουν να δώσουμε στο περιβάλλον μας κάτι περισσότερο από μια φευγαλέα ματιά, μας ενθαρρύνουν να σταματήσουμε και να παρατηρήσουμε. Αντί να προσπαθούν να μας πείσουν να αγοράσουμε πράγματα που μάλλον δεν μας χρειάζονται καλύτερα να μάθουμε περισσότερα για την Τέχνη", λέει ο καλλιτέχνης και μεταμορφώνει το Παρίσι σε μία μεγάλη γκαλερί.
Δεν είναι κακή ιδέα! Εμάς μας άρεσε και θα προτιμούσα να γίνονται τέτοιες ενέργειες πιο συχνά χαρίζοντας σε όλους την πολιτιστική εμπειρία.
Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα.