HOPE MAGAZINE ISSUE 5

Go Green


TSVIGKOU

22 Ιουνίου 2017

19051067-239296109903648-2387193108593901568-n.jpg

Όλα αυτά τα χρόνια ολοένα και αυξάνονται τα beauty brands που χρησιμοποιούν ως βασικά συστατικά τους, στοιχεία της φύσης και αυτό συμβαίνει κυρίως γιατί, η σύγχρονη γυναίκα το απαιτεί.

Η στατιστική εταιρεία Harris Poll, στην Αμερική αναφέρει ότι το 59% των γυναικών που είναι πάνω από τα 35, επιλέγει καλλυντικά με φυτικά συστατικά, καθώς θεωρεί ότι είναι απαραίτητα για την ομορφιά τους. Ταυτόχρονα το 73% των millennial γυναικών αναζητούν αποκλειστικά και μόνο φυτικά προϊόντα ομορφιάς.


Χρειαζόμαστε όμως τα στατιστικά για να καταλάβουμε ότι η σύγχρονη γυναίκα έχει κάνει στροφή προς τη φύση;Λαμβάνοντας σα reference τα social media και τα προφίλ που επιλέγει να ακολουθήσει, συνειδητοποιούμε ότι είναι fan της yoga, του διαλογισμού, των βιολογικών προϊόντων, της gluten-free δίαιτας, των αποδράσεων στη φύση, γενικότερα ενός υγιεινού τρόπου ζωής, του οποίου αναπόσπαστο κομμάτι αποτελούν τα φυτικά συστατικά. Την ίδια στιγμή η τεχνολογία κάνει άλματα στην έρευνα και ανακαλύπτει συνέχεια τις ιδιότητες φυτών και βοτάνων που μέχρι τώρα αγνοούσε την ύπαρξή τους. Η αναλυτική έρευνα καθοδηγεί και τους καταναλωτές, εμάς δηλαδή, να γνωρίζουμε πλέον αναλυτικά τι μας προσφέρει κάθε επιλογή μας.

Έτσι, τα τελευταία χρόνια οι εταιρείες καλλυντικών αξιοποιούν τις ευεργητικικές ιδιότητες των στοιχείων της φύσης και εντάσσουν στην αγορά green προϊόντα.

Αν μιλάμε για νέο trend ή όχι δεν μπορούμε να γνωρίζουμε…σίγουρα ο χρόνος θα το αποδείξει. Αυτό που πρέπει να παραδεχτούμε είναι ότι αυτή η «τάση» μας αρέσει και μοιάζει πιο οικεία μόνο στο άκουσμα των λέξεων αυτών, φύση, φυτικά συστατικά, natural, green. Μας αρέσουν και τα θέλουμε. Και για να παραλλάξουμε αυτό που έλεγαν οι γιαγιάδες μας "είμαστε ό,τι τρώμε", "είμαστε και ό,τι φοράμε".