Είστε σίγουροι ότι μπορείτε να βγάλετε το πρόγραμμα γυμναστικής του Jason Statham;

Τετάρτη, 15 Σεπτεμβρίου 2021

Το πρόγραμμα γυμναστικής που ακολουθεί είναι κατάλληλο μόνο για ενηλίκους – παρακαλούμε, απομακρύνετε τα μικρά παιδιά από την οθόνη. 

Ο πρώην προπονητής του Jason Statham μίλησε. Και όχι απλώς μίλησε, αλλά αποκάλυψε τη ρουτίνα που σχεδίασε αποκλειστικά για τον ηθοποιό. 

Σε αυτό το σημείο να τονίσουμε ότι μάλλον δεν ταιριάζει σε όλους, αλλά οι τολμηροί μπορείτε να τη δοκιμάσετε και να δείτε πώς θα ήταν μία εβδομάδα στο γυμναστήριο, αν ήσασταν ο Statham στη θέση του Statham.

Μέρα 1: Deadlifts 

Μία μέρα αφιερωμένη στη δύναμη. Με καλό ζέσταμα, ανεβάζουμε κιλά μέχρι να φτάσουμε στο PR και να αντέχουμε μία μόνο επανάληψη.

Το ζέσταμα περιλαμβάνει ένα χαλαρό δεκάλεπτο στο κωπηλατικό μηχάνημα και μία «πυραμίδα 1 -2 – 3 -2- 1» από push ups, έλξεις, βυθίσεις και καθίσματα.

Οι άρσεις θανάτου τώρα, πάνε ως εξής: 10 επαναλήψεις στο πρώτο σετ, 1 λεπτό ξεκούραση. Ανεβάζουμε κιλά για 5 επαναλήψεις και 2 λεπτά ξεκούρασης. Το τρίτο σετ θέλει αρκετά παραπάνω κιλά, για να βγουν 3 μόνο επαναλήψεις και έχουμε 3 λεπτά ξεκούραση. Το τέταρτο σετ έχει 2 επαναλήψεις και 3 λεπτά διάλειμμα. Ακολουθούν τρία σετ με μονές επαναλήψεις σε max κιλά, με 3 λεπτά ενδιάμεσης ξεκούρασης.

Μέρα 2: Functional Training

Αυτό το πρόγραμμα είναι ιδιαίτερα απαιτητικό. Το ζέσταμα είναι ίδιο με της πρώτης μέρας.

Έχει  μόνο  5 ασκήσεις. Ξεκινάμε με 10 επαναλήψεις από κάθε μία και σε κάθε σετ μειώνουμε μία επανάληψη. Οπότε είναι 10 σετ, με τις επαναλήψεις να πηγαίνουν 10  - 9 - … - 1. Συνολικά βγαίνουν 55 από κάθε άσκηση.

Οι ασκήσεις: Front squat με σχετικά εύκολα κιλά, έλξεις, push ups, power cleans με κανονικά κιλά, κοιλιακοί στο μονόζυγο «γόνατα – στήθος».

Μέρα 3: HIIT

Αυτό το πρόγραμμα ξυπνά το μεταβολισμό και έχει ζέσταμα ακριβώς ίδιο με της πρώτης μέρας.

Εδώ χρειαζόμαστε κωπηλατικό μηχάνημα και κάνουμε 6 sprints 500 μέτρων. Ανάμεσα σε κάθε sprint, έχουμε 3 λεπτά ενεργής ξεκούρασης. Τι σημαίνει αυτό; Δεν καθόμαστε κάτω. Για τρία λεπτά δε γυμναζόμαστε μεν, αλλά περπατάμε χαλαρά για να μη «σοκαριστεί» το σώμα.

Μέρα 4: Καθίσματα

Το ζέσταμα είναι πια γνωστό. Απλώς προσθέτουμε τρία σετ 20 ελεύθερων καθισμάτων στο τέλος.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει 5 σετ 5 επαναλήψεων με 90 λεπτά ξεκούρασης ενδιάμεσα, ανεβάζοντας κιλά από το ένα σετ στο επόμενο. Για «σβήσιμο» ο Statham κάνει και 200 έλξεις, αλλά δεν το προτείνουμε σε όλους.

Μέρα 5: Κυκλική προπόνηση

Το γνωστό ζέσταμα ακολουθούν πολλές ασκήσεις, αλλά τις εκτελούμε μόνο μία φορά.
5 Front Squats με αρκετά κιλά, 5 Ball Slams με 10κιλη μπάλα, 10 επαναλήψεις Bench Press με δύσκολα κιλά, 10 Wall Balls με 10κιλη μπάλα, 15 έλξεις, 15 βυθίσεις, 15 Ball Slams με 10κιλη μπάλα.

Όλο το πρόγραμμα γίνεται χωρίς διάλειμμα – στόχος, να το ολοκληρώσουμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα.

Μέρα 6: Ελεύθερο πρόγραμμα

Εδώ επιλέγουμε οποιαδήποτε δραστηριότητα μας αρέσει – ακόμη και περπάτημα, τρέξιμο, ποδόσφαιρο, μπάσκετ, οτιδήποτε. Απλώς δεν κάνουμε διάλειμμα και πρέπει να γυμναστούμε για μία ώρα τουλάχιστον. 

Μέρα 7: Όπως ο Θεός, έτσι κι ο Statham, την έβδομη μέρα ξεκουράζεται.

πηγή φωτογραφίας: Instagram