Οι 9 ασκήσεις που δίνουν όγκο στα πολύ αδύνατα μπράτσα

The Jennettes
Παρασκευή, 15 Οκτωβρίου 2021

Θέλεις να είσαι fit αλλά χωρίς αυτό να σημαίνει ότι θες να χάσεις και βάρος. Στην προκειμένη περίπτωση, μπορεί να έχεις πολύ λεπτά μπράτσα και να θες να τους δώσεις όγκο. 

Δεν είναι τόσο δύσκολο όσο νομίζεις. Ο φυσικοθεραπευτής των New York Mets σου αποκαλύπτει τις απλές 9 ασκήσεις που θα κάνεις, μέσα από ένα βίντεο στο YouTube. Οι τρικέφαλοι δυναμώνουν και όλα αυτά μέσα σε 10 λεπτά. Πάτα play και ακολούθησε τις οδηγίες του Jeff Cavaliere.

Ξεκινάμε με κλασικές έλξεις- 3 σετ των 5-6 επαναλήψεων, ακουμπώντας σε έναν τοίχο με μία μπάρα. 

Άλλα 3 σετ με έλξεις χωρίς να ακουμπάς σε τοίχο.

Αυτές οι 2 ασκήσεις πρέπει να γίνονται μαζί, η μία μετά την άλλη.

Παίρνουμε ένα βαράκι, καθόμαστε στον κεκλιμμένο πάγκο και κάνουμε έλξεις με τις παλάμες να κοιτούν προς τα πάνω. 3 σετ των 8-10 επαναλήψεων.

Παίρνουμε και τα δύο βαράκια, και κάνουμε διαγώνιες έλξεις, με 10-12 επαναλήψεις και 2-3 σετ

Ακολουθούν οι τρικέφαλοι ενώ είσαι ξαπλωμένος και τεντώνεις τα χέρια προς τα πίσω (3 σετ των 8-10 επαναλήψεων)

Έλξεις με τροχαλία- 3 σετ των 10-12 επαναλήψεων

Κεκλιμμένοι τρικέφαλοι ενώ είσαι μπρούμυτα με 3 σετ των 10-12 επαναλήψεων

Cobra push-ups με 3 σετ