3 τρόποι να διατηρήσεις τους ίδιους μύες και στα γεράματα

The Jennettes
Παρασκευή, 26 Νοεμβρίου 2021

Όταν μιλάμε για ποιότητα στο μυϊκό σύστημα, ο στόχος είναι να σκεφτόμαστε μακροπρόθεσμα και όχι μόνο το παρόν.

Τι σημαίνει ποιότητα; Ότι η μυϊκή δύναμη αλλά και το μέγεθος δεν μειώνονται με το πέρασμα του χρόνου. Στην πράξη, σημαίνει ότι παραμένεις ενεργός και ζεις περισσότερο. Και αυτά είναι τα 5 μυστικά για να το πετύχεις.

Να παίρνεις αρκετή πρωτεΐνη 

Ένα κλασικό θέμα που αντιμετωπίζουμε με το πέρασμα του χρόνου, είναι ότι χάνουμε μυϊκή μάζα. Η βασική λύση είναι η πρωτεΐνη και η ιδανική καθημερινή πρόσληψη είναι 1 γραμμάριο πρωτεΐνη για κάθε μισόκιλο του βάρους σου. Αλλά αν περάσεις τα 40, μπορείς να τρως και 1,5 γραμμάριο.

Μοιράστε σωστά τη ρουτίνα γυμναστικής

Αντί να έχεις άλλη μέρα για πόδια και άλλη για χέρια, κάνεις περισσότερες ασκήσεις για όλο το σώμα και έτσι οι μύες γυμνάζονται πιο πολύ και πιο συχνά. Σχεδόν το 60% της μυϊκής μάζας είναι κάτω από τον αφαλό, άρα αυτό το σημείο θα πρέπει να είναι το 60% της προπόνησης που θα κάνεις. Μην πάθεις όμως εμμονή με το είδος άσκησης. Η επιμονή, το πρόγραμμα και η συνολική γυμναστική αρκούν.

Πολύ ζεστό νερό

Αμέσως μετά τη γυμναστική, το σώμα θέλει το χρόνο του για να επανέλθει. Αυτό που βοηθά είναι ένα πολύ ζεστό αφρόλουτρο (ή και σάουνα) για 15 λεπτά. Έτσι αποβάλλονται οι τοξίνες και παραμένουν τα θρεπτικά συστατικά.

Πηγή φωτογραφίας: Unsplash