Τα νέα προϊόντα της Bioten για το καλοκαίρι του 2016

Πέμπτη, 05 Μαΐου 2016
IMG_2110-Copy-1.jpg

Την Τετάρτη 20 Απριλίου, η αγαπημένη μας μάρκα Bioten παρουσίασε τα νέα της προϊόντα για το 2016. Οι οικοδεσπότες της εκδήλωσης Ιάκωβος Πουτάκογλου και Ζωή Ψαλίδα, δημιούργησαν ένα πολύ ευχάριστο περιβάλλον στο «The Sowl» στο Θησείο με καλεσμένους στελέχη από τον χώρο της ομορφιάς. Η παρουσίαση των προϊόντων ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα και εμπεριστατωμένη ενώ, συγκεκριμένα στην περίπτωση της νέας σειράς με υαλουρονικό οξύ, έγινε μια προσομοίωση προκειμένου να γίνει κατανοητή η σημασία και η δράση του.

photos_GeorgeLouvaris

Η νέα σειρά της bioten HYALURONIC 3D είναι μια ισχυρή αντιρυτιδική σειρά, σχεδιασμένη να προσφέρει εντατική ενυδάτωση, άμεση και μακροχρόνια δράση, χάρη στο τριπλό σύστημα υαλουρονικού οξέως. Αποτελείται από αντιρυτιδική κρέμα ημέρας, κρέμα περιποίησης νύχτας και αντιρυτιδική κρέμα ματιών. Πρόκειται για μια ολοκληρωμένη φροντίδα προσώπου με υαλουρονικό οξύ υψηλής ποιότητας και σε εξαιρετικά καλή τιμή. Επιπλέον, η σειρά SKIN DEFENCE εμπλουτίζεται με την κρέμα ημέρας με φυσικό εκχύλισμα ροδιού και ενισχυμένο δείκτη προστασίας με SPF 30.

photos_GeorgeLouvaris

Τη σειρά των αδυνατιστικών προϊόντων συμπληρώνει το νέο Cellufight Cryo-Sculpt Gel που περιέχει ένα δροσερό και ισχυρό συνδυασμό φυσικών εκχυλισμάτων και ενεργών συστατικών που βοηθά στη μείωση της κυτταρίτιδας και της περιφέρειας της κοιλιάς και των γλουτών.

Ο Ιάκωβος Πουτάκογλου, Group Brand Manager Cosmetics- Suncare Hellas Consumer Division της GR SARANTIS S.A, δήλωσε σχετικά: «Σύμφωνα με την Euromonitor, μία από τις 10 κυρίαρχες καταναλωτικές τάσεις των επόμενων ετών θα είναι η αλλαγή στον τρόπο που μεγαλώνουμε. Το μέλλον του κόσμου είναι πιο “γκρίζο” αφού το 2016 τα άτομα ηλικίας άνω των 65 ετών θα αυξηθούν κατά 626 εκατομμύρια. Μπορούμε, όμως, πλέον να μιλάμε για ένα δυναμικό  ώριμο lifestyle αφού περισσότεροι άνθρωποι ζουν μια πολυάσχολη και γεμάτη ικανοποίηση τρίτη ηλικία. Οι μετά μεσήλικες είναι ενεργητικοί, εργάζονται περισσότερο, απολαμβάνουν φυσική υγεία και δίνουν σημασία στο πνευματικό well being τους».

photos_GeorgeLouvaris

Σχετικά με τα νέα λανσαρίσματα ο Ιάκωβος Πουτάκογλου δήλωσε ότι «η Ελληνική πρόταση του ομίλου Σαράντης στην κατηγορία έχει το brand name Bioten. Η φύση είναι το πάθος μας γιατί αποτελεί την δύναμή μας. Το Bioten είναι μόλις 5 ετών και όμως κατάφερε να κερδίσει σύντομα την καρδιά των Ελληνίδων  καταναλωτριών και  εντυπωσιακά μερίδια σε όλες τις κατηγορίες που δραστηριοποιείται: κρέμες προσώπου, προϊόντα ενυδάτωσης σώματος, περιποίησης χεριών, αφρόλουτρα και η μεγάλη έκπληξη τα προϊόντα αδυνατίσματος». Σχετικά με τη δυναμική της  μάρκας Bioten επισήμανε ότι είναι κυρίαρχη στην Ρουμανία, έχει σημαντική παρουσία στην Σερβία, Βουλγαρία, Fyrom, Πορτογαλία και Κύπρο, ενώ σημείωσε ότι πρόκειται για «μια Ελληνική μάρκα που παράγεται στις παραγωγικές εγκαταστάσεις της εταιρείας Sarantis στα Οινόφυτα και με τις ομάδες Έρευνας και Ανάπτυξης αλλά και Marketing να είναι Ελληνικές».

Η Ζωή Ψαλίδα, Senior Brand Manager, δήλωσε: «Aκολουθώντας τις τελευταίες τάσεις της κοσμετολογίας, που θέλουν το υαλουρονικό οξύ να είναι ένα από τα πιο διάσημα συστατικά που χρησιμοποιούνται σε καλλυντικά, η Bioten πρωτοπορεί, λανσάροντας μια νέα σειρά προσώπου με τριπλή δράση Υαλουρονικού Οξέος. Παράλληλα, και επειδή έχουμε κι ένα σώμα να φροντίσουμε, η Βioten ως ηγέτης στην κατηγορία αδυνατιστικών ευρείας, λανσάρει ένα νέο προϊόν κάτω από τη σειρά Cellufight, που βασίζεται στη μέθοδο της κρυολιπόλυσης. Τα νέα λανσαρίσματα ακολουθούν τη φιλοσοφία της μάρκας, η οποία είναι να προσφέρει προϊόντα υψηλής ποιότητας σε πολύ προσιτές τιμές».