Το ίδιο ισχύει και για τα δύο αρώματα του διάσημου οίκου Trussardi, Trussardi Donna και Trussardi Uomo, τα οποία είναι εμπνευσμένα από τα πρώτα αρώματα του οίκου, από το 1980.
Το 2011 ο οίκος Trussardi γιόρτασε την επέτειο των 100 χρόνων του, λανσάροντας τα συγκεκριμένα δύο αρώματα. Ξεχωριστά όπως κάθε δημιουργία του οίκου που προκαλούν αισθήματα βαθιάς αγάπης και έντονου ρομαντισμού.
Από τη μία το γυναικείο άρωμα,Trussardi Donna εκφράζει τη σημερινή θηλυκότητα που νιώθει κάθε γυναίκα και είναι γεμάτη αισθησιασμό, ομορφιά και γοητεία.
Από την άλλη το Trussardi Uomo εκφράζει την κομψότητα του οίκου. Σήμερα μία ακόμη δημιουργία του οίκου, το Uomo The Red έρχεται να μας συναρπάσει.
Η νέα καμπάνια των κλασικών αρωμάτων, της Trussardi παρουσιάζεται μέσα από ένα μοναδικό love story, την ιστορία της Alisa Ahmann από τη Γερμανία και του Tomas Skoloudik που όλοι θα θέλαμε να ζήσουμε. Ένα διάσημο top model που κατάφερε να πάρει πίσω τον άντρα που αγάπησε, όχι μόνο με την ομορφιά της, αλλά και με το απίστευτα συναρπαστικό άρωμά της.
Εκείνος κομψός, με στενό δερμάτινο σύνολο από nappa, βγαίνει γρήγορα έξω από ένα αυτοκίνητο μπροστά στο "The Chaos Club" του Μιλάνου, που βρίσκεται σε μια ιδιωτική κατοικία με χαρακτηριστική αρχιτεκτονική: τη Βίλλα Necchi-Campiglio.
Είναι η κλασική «βρετανικού τύπου» ιδιωτική λέσχη κυρίων όπου δεν επιτρέπονται οι γυναίκες. Η Alisa όμως επιχειρεί να μπει και τα καταφέρνει, προσπερνόντας τον μπάτλερ που θέλει εμποδίσει την είσοδο της. Εκείνη τον αποκρούει και εισέρχεται στην κύρια αίθουσα, αποφασισμένη να ολοκληρώσει το σχέδιό της: να πάρει πίσω τον άντρα που αγάπησε.
Αφού κάνει αισθητή την παρουσία της κι αφήσει εμβρόντητους τους άνδρες να θαυμάσουν την ομορφιά της, αρπάζει δύο ποτήρια σαμπάνια από ένα δίσκο που κρατά ένας ντροπαλός σερβιτόρος και κατευθύνεται προς τη βεράντα. Είναι νύχτα, και η θέα του φωταγωγημένου καθεδρικού ναού του Μιλάνου είναι σχεδόν συγκινητική. Βλέπει μόνο εκείνον -το αθλητικό σώμα του από πίσω, τους δυνατούς μύες του που αγκαλιάζει το λευκό πουκάμισο, όσο ο ίδιος την περιμένει, σχεδόν σαν να γνώριζε ή να αισθάνθηκε ότι θα έφτανε. Γυρίζει. Την πλησιάζει για να μυρίσει το άρωμα της και τη ρωτά, με έναν αόριστα σαρδόνιο, ελαφρώς συγκινημένο τρόπο «Ώστε δεν τελείωσε;» Εκείνη απαντά: «Όχι, όχι ακόμα». Έχουν άλλη μία ευκαιρία: μπορεί να είναι η τελευταία ή... ποιός ξέρει; Εξάλλου, το να είναι μαζί είναι η πιο όμορφη και μυστηριώδης περιπέτεια της ζωής...
Τα χείλη τους έρχονται πιο κοντά.
Δείτε την ιστορία να εξελίσσεται στο βίντεο που ακολουθεί:
Απολαύστε φωτογραφικό υλικό από το backstage του love story:
[gallery-715902]
Πρόκειται για μια ιστορία αγάπης ανάμεσα σε δύο ισχυρές προσωπικότητες που δεν μπορεί να τελειώσει επειδή εξακολουθούν να έχουν μια βαθιά και αδιαμφισβήτητη σχέση, που αποτελεί επίσης μια αλληγορία για τον άρρηκτο δεσμό ανάμεσα στην κύρια συλλογή των αρωμάτων Trussardi, που ξεκίνησε το 2011, και τους αμέτρητους οπαδούς της ανά τον κόσμο.
Και επειδή ο οίκος Trussardi έχει γράψει τη δική του σελίδα στην ιστορία της μόδας για τις ξεχωριστές δημιουργίες του, πάρτε μία μικρή γεύση από το τελευταίο fashion show του:
[gallery-715903]
Ακολουθήστε το jenny.gr στο google news και μάθετε τα πάντα γύρω από τα καλύτερα προϊόντα ομορφιάς, την τέλεια εφαρμογή τους και τα πιο hot beauty news.