ΟΜΟΡΦΙΑ BEAUTY NEWS

Το TikTok ζει ένα beauty δράμα με το λάδι μαλλιών Mielle και σε αφορά περισσότερο απ' όσο νομίζεις


Ελένη Τσούτση

12 Ιανουαρίου 2023

Το TikTok ζει ένα beauty δράμα με το λάδι μαλλιών Mielle και σε αφορά περισσότερο απ' όσο νομίζεις
Άλλη μια χρονιά, άλλο ένα beauty drama στο TikTok

Αυτή τη φορά για ένα λάδι μαλλιών, συγκεκριμένα το λάδι μαλλιών Mielle Organics Rosemary Mint. Πριν από περίπου μια εβδομάδα, η Influencer του TikTok, Alix Earle, γνωστή για τα haul της αλλά και τα makeup tutorials που κάνει, μοιράστηκε με το κοινό της τις αγορές που έκανε. Στη λίστα της ήταν το λάδι μαλλιών Mielle Organics Rosemary Mint και είπε χαρακτηριστικά: «Το χρησιμοποιώ σχεδόν ένα μήνα και έχω ήδη δει τεράστια διαφορά», είπε. Σχεδόν αμέσως, οι μαύρες γυναίκες άρχισαν να σχολιάζουν κάτω από το video της: «Άσε το λάδι μαλλιών Mielle ήσυχο».

@alixearle this & more linked in bio 🤍🫶🏼 #amazonfinds #2022products #rspartner ♬ original sound - alix earle

Ποιο είναι όμως το λάδι Mielle Organics Rosemary Mint;

Το λάδι Mielle Organics Rosemary Mint το έχει δημιουργήσει η Monique Rodriguez. Πρόκειται για ένα μείγμα ελαίων που περιλαμβάνει σόγια, καστορέλαιο και δεντρολίβανο, καθώς και συστατικά όπως βιοτίνη και άλλα, που προορίζονται να τονώσουν την ανάπτυξη της τρίχας. Η ιδρύτρια συνειδητοποίησε ότι υπήρχε ένα κενό στην αγορά και έτσι δημιούργησε αυτό το προϊόν.

Ας ξεκινήσουμε ότι αυτό το λάδι μαλλιών δεν είναι καινούργιο. Το λάδι έγινε viral στο TikTok πέρυσι αφού αρκετές μαύρες γυναίκες έδειξαν πόσο αποτελεσματικό είναι. Χάρη στην Earle και οι λευκές γυναίκες το δοκιμάσαν , αλλά ορισμένες μαύρες γυναίκες επισήμαναν ότι ο αριθμός των προϊόντων που κατασκευάζονται ειδικά για τις μαύρες γυναίκες είναι πολύ πιο περιορισμένος σε σύγκριση με αυτό που είναι διαθέσιμο στις λευκές γυναίκες και το «δράμα» ξεκίνησε.

Οι δημιουργοί του Black TikTok δημοσιεύουν αστεία, αρνητικές κριτικές για να αποτρέψουν τις λευκές γυναίκες να το αγοράσουν.

Το brand δήλωσε στο Instagram ότι «θα παραμείνει για πάντα αφοσιωμένo στην ανάπτυξη ποιοτικών, αποτελεσματικών προϊόντων που καλύπτουν τις ανάγκες όλων των τύπων μαλλιών».

Η ιδρύτρια, Rodriguez σχολίασε τις φήμες ότι η φόρμουλα πρόκειται να αλλάξει: «Ως μαύρη γυναίκα, ιδρύτρια και δημιουργός της Mielle, υπόσχομαι ότι δεν έχουμε σχέδια να αλλάξουμε τη φόρμουλα του Hair Strengthening Oil».

Το ζήτημα είναι σίγουρα λεπτό και ανοίγει ξανά μια μεγάλη συζήτηση για το πόσο τα beauty brands έχουν αγκαλιάσει τις πραγματικές ανάγκες που έχουν οι μαύρες γυναίκες. Ας είμαστε ειλικρινείς μέχρι πριν λίγα χρόνια μια μαύρη γυναίκα δεν μπορούσε εύκολα να βρει προϊόντα σχεδιασμένα για τις ανάγκες της, όπως σαμπουάν, σωστό τόνο foundation ή concealer. Αν κάτι λοιπόν οφείλουμε να κρατήσουμε μέσα από αυτή την online διαφωνία είναι ότι η βιομηχανία της ομορφιάς οφείλει να κάνει έρευνες και να δημιουργεί προϊόντα που ανταποκρίνονται στις πραγματικές τους ανάγκες.