ΟΜΟΡΦΙΑ BEAUTY NEWS

Undefine Beauty: Πρέπει να αλλάξουμε τον ορισμό της ομορφιάς; Η νέα εμπνευσμένη καμπάνια της Coty λέει «ναι»


Ελένη Τσούτση

28 Φεβρουαρίου 2023

Undefine Beauty: Πρέπει να αλλάξουμε τον ορισμό της ομορφιάς; Η νέα εμπνευσμένη καμπάνια της Coty λέει «ναι»
Instagram/@ bazaaruk
Η νέα καμπάνια της Coty έρχεται να καταρρίψει όλα τα πρότυπα ομορφιάς που με κόπο χτίσανε τα περισσότερα beauty brands τόσα χρόνια. Και μάλλον ήρθε η ώρα

Η ομορφιά έχει πολλές διαφορετικές μορφές και τα στερεότυπα δεν έχουν θέση πλέον στον θαυμαστό κόσμο της. Τι σημαίνει όμως πραγματικά ομορφιά; Είναι ένα ερώτημα, σχεδόν φιλοσοφικό, στο οποίο πολλοί ποιητές και συγγραφείς έχουν προσπαθήσει να δώσουν μια απάντηση εδώ και εκατοντάδες χρόνια. Ακόμη και εμείς οι ίδιοι στην καθημερινότητά μας αναρωτιόμαστε, τι είναι τελικά όμορφο;

Νιώθουμε όμορφα; Νιώθουμε ότι αντιπροσωπευόμαστε; Νιώθουμε δύναμη και αυτοπεποίθηση για το ποιοι είμαστε; Δυστυχώς, η απάντηση τις περισσότερες φορές είναι «όχι». Το λεξικό του Cambridge ορίζει την «ομορφιά» ως «την ποιότητα του να είσαι ευχάριστος, ειδικά στα μάτια των άλλων». Τα παραδείγματα κάτω από τον ορισμό έγραφαν: «Αυτή είναι μια περιοχή εξαιρετικής φυσικής ομορφιάς», «Το μουσικό κομμάτι που έπαιζε είχε μια ιδιαίτερη ομορφιά».

Στη νέα καμπάνια της, με τίτλο #UndefineBeauty, η Coty, το brand που έχει μάρκες όπως η Max Factor, η Rimmel και η Burberry αποτυπώνει με τον καλύτερο τρόπο τον νέο ορισμό της «ομορφιάς», αφαιρώντας τα ηλικιακά και σεξιστικά ιδανικά που είχαμε συνηθίσει τόσα χρόνια να πρωταγωνιστούν με μαεστρία.

Σε ανακοίνωσή της, η Διευθύνουσα Σύμβουλος Sue Y. Nabi της Coty δήλωσε για την επιλογή αυτής της καμπάνιας: «Ήρθε η ώρα να γεφυρωθεί το χάσμα και να ευθυγραμμιστεί ο ορισμός με τη νέα, πολύ πιο διαφορετική και περιεκτική άποψη».

«Η ομορφιά του σήμερα είναι μια διαφορετική έννοια από αυτή που ήταν πριν από μερικά χρόνια», πρόσθεσε. «Οι νέες γενιές άφησαν πίσω τους παλιούς, περιοριστικούς κανόνες, αποδόμησαν το παράδειγμα της ομορφιάς και έχτισαν ένα νέο που είναι ρευστό και συνεχώς μεταβαλλόμενο»

Ο νέος στόχος της βιομηχανίας της ομορφιάς είναι να συμπεριλαμβάνονται περισσότεροι άνθρωποι, να αισθάνονται πραγματικά ότι έχουν θέση σε όλα και, το πιο απλό, να έχουν το δικαίωμα να αισθάνονται όμορφα.

Εμείς πιστεύουμε ότι είναι καιρός να γεφυρωθεί το χάσμα και να φέρουμε επιτέλους τον ορισμό της ομορφιάς στο σημείο που βρίσκεται η κοινωνία σήμερα. Αυτή η καμπάνια είναι μια καλή αρχή.

Ακολουθήστε το jenny.gr στο google news και μάθετε τα πάντα γύρω από τα καλύτερα προϊόντα ομορφιάς, την τέλεια εφαρμογή τους και τα πιο hot beauty news.