Η Gen Z, γνωστή για την τολμηρή στάση της απέναντι στις παραδοσιακές νόρμες και την τάση να υιοθετεί πιο μινιμαλιστικές και αυθεντικές πρακτικές, φαίνεται να αφήνει πίσω της τη μάσκαρα - το κάποτε αναντικατάστατο προϊόν μακιγιάζ. Το "no mascara" trend, που αρχικά ξεκίνησε ως micro trend στα social media, έχει εξελιχθεί σε δήλωση ομορφιάς που αντικατοπτρίζει βαθύτερες αλλαγές στη νοοτροπία της νέας γενιάς. Αλλά γιατί συμβαίνει αυτή η αλλαγή;
Η φυσικότητα
Η Gen Z αγκαλιάζει την αυθεντικότητα, εκφράζοντας την προσωπικότητά της μέσα από μία πιο φυσική εμφάνιση. Στα μάτια της νέας γενιάς, η μάσκαρα, που παραδοσιακά χρησιμοποιείται για να δώσει όγκο και μήκος στις βλεφαρίδες, μπορεί να θεωρηθεί ως υπερβολική «προσπάθεια» για έναν τέλειο, αλλά αφύσικο, look. Αντί για δραματικές βλεφαρίδες, η Gen Z προτιμά καθαρά βλέμματα που δίνουν έμφαση στη φυσική υφή του δέρματος και την υγεία της επιδερμίδας.
Η κουλτούρα του “clean girl aesthetic” που κυριαρχεί σε πλατφόρμες, όπως το TikTok, προωθεί την απλότητα και την καθαρότητα. Σε αυτή την αισθητική, η απουσία μάσκαρας προσφέρει μια πιο «αληθινή» εικόνα, που δεν διακόπτεται από έντονες γραμμές ή προϊόντα που κλέβουν την παράσταση.
Η άνεση
Η μάσκαρα είναι ένα προϊόν που συχνά δημιουργεί δυσκολίες: μπορεί να μουτζουρωθεί, να απαιτεί διόρθωση και να είναι δύσκολη στην αφαίρεση. Οι νέοι που είναι συνεχώς εν κινήσει και αναζητούν προϊόντα ομορφιάς που «δουλεύουν» μαζί με τον τρόπο ζωής τους, βρίσκουν την απουσία της μάσκαρας απελευθερωτική.
Ακολουθήστε το jenny.gr στο google news και μάθετε τα πάντα γύρω από τα καλύτερα προϊόντα ομορφιάς, την τέλεια εφαρμογή τους και τα πιο hot beauty news.