Τον Απρίλιο του 2015 δημιουργήθηκε η καμπάνια του #ToyLikeMe από την Rebecca Atkinson ως μια προσπάθεια αντιπροσώπευσης της αναπηρίας στον κόσμο των παιχνιδιών. “Όταν ήμουν 15 χρονών η Mattel κυκλοφόρησε μια κούκλα Barbie που ήταν κωφή, θυμάμαι πως ένιωσα απέραντο ενθουσιασμό αν και ήμουν πολύ μεγάλη πια για να παίξω με Barbie. Το να βγάζει μια εταιρεία σαν τη Mattel μια κούκλα που είναι κωφή, επικυρώνει την αυτοεκτίμηση ενός κωφού παιδιού. Σου λέει ότι είναι εντάξει να είσαι κωφός. Αν είναι η Barbie κωφή τότε μπορώ να είμαι κι εγώ κωφός.” δηλώνει η Rebecca Atkinson .
Σε μια προσπάθεια αναζήτησης παιχνιδιών που να μοιάζουν πιο ανθρώπινα και ούσα η ίδια μερικώς κωφή και εν μέρει τυφλή δεν είχε ποτέ ένα παιχνίδι που να αντανακλά την ίδια, μαζί με τις ιδιαιτερότητές της. Έτσι, όταν έγινε μητέρα, παρατηρούσε πως καμία κούκλα δεν κρατούσε ραβδί τυφλού ή δεν καθόταν σε αναπηρικό αμαξίδιο. Προχώρησε λοιπόν, στη δημιουργία της σειράς #ToyLikeMe με παιχνίδια που μόνο αψεγάδιαστα δεν είναι!
“Είναι ανάγκη να βλέπουν όλα τα παιδιά την αναπηρία να παρουσιάζεται με θετικό τρόπο και μακριά από παρωχημένες αντιλήψεις. Αυτό βοηθά τα παιδιά που δεν έχουν αναπηρίες να χτίσουν μια ωραία εικόνα για την διαφορετικότητα, αντιστοίχως βοηθά τα παιδιά με αναπηρίες να αποκτήσουν αυτοπεποίθηση”.
Πηγή: www.4moms.gr