REAL LIFE FAMILY MATTERS

Οι ξένες γλώσσες ως βίωμα, ως εργαλείο επικοινωνίας


31 Μαρτίου 2016

Formart-Studio-291-1.jpg

Βλέπω το μακρύ διάδρομο μέσα σε ένα άγνωστο σε μένα σχολείο... Περιμένω τη σειρά μου. Δεν ξέρω ποια πόρτα θα διαβώ. Ποιούς θα αντικρύσω και τι θα αντιμετωπίσω.... Αγωνία και φόβος! Αυτές είναι οι δικές μου αναμνήσεις από τις εξετάσεις ξένων γλωσσών. Και μετά εύκολα ή δύσκολα ερχόταν η επιτυχία και η μητέρα μου έβαζε σε κορνίζα το «πτυχίο» και το κρέμαγε στον τοίχο... και μετά πάλι από την αρχή, η ίδια εμπειρία στο ίδιο έργο θεατής.

Οι εποχές άλλαξαν και το ζητούμενο πλέον δεν είναι στείρα γνώση αλλά ουσιαστική επικοινωνία. Στο παγκόσμιο χωριό που ζούμε όλα είναι πιο κοντα, προσβάσιμα ακόμη και με το πάτημα ενός κουμπιού. Τ Για αυτό και τα παιδιά μας σήμερα χρειάζονται και άλλα εφόδια, πέραν των τυπικών πιστοποιήσεων μίας ξένης γλώσσας. Η σημερινή εποχή θέλει ανθρώπους ικανούς να μοιράζονται τα συναισθήματά τους και τη γνώση να βιώσουν την ξένη γλώσσα, να κατανοήσουν τον πολιτισμό που φέρει μαζί της και να νιώσουν ότι μπορούν ουσιαστικά να επικοινωνήσουν και να αποκτήσουν γνώση μέσω αυτής.

Εκπαιδευτηρια Πλατωνας 1

Αυτό που θέλει κάθε γονιός είναι να προετοιμάσει το παιδί του για τον ανταγωνιστικό κόσμο που θα αντιμετωπίσει στην ενήλικη ζωή του. Να το εφοδιάσει με όλα τα απαιτούμενα προσόντα ώστε να έχει την ευκαιρία να επιτύχει σε έναν κόσμο που συνεχώς αλλάζει. Για αυτό και στα εκπαιδευτήρια «Ο Πλάτων» για 6η συνεχόμενη χρονιά συνεχίζεται το δίγλωσσο πρόγραμμα, Ελληνικά-Αγγλικά, από την Προσχολική Αγωγή έως και το Λύκειο. Εδώ τα αγγλικά δεν διδάσκονται απλά σαν ένα ακόμα μάθημα, αλλά μπαίνουν σταδιακά σχεδόν σε όλα τα μαθήματα, όπως είναι τα μαθηματικά και η φυσική.

Οι δύο γλώσσες, αντιμετωπίζονται ισότιμα και διδάσκονται βιωματικά. Η βασική διαφορά από άλλα προγράμματα είναι ότι τα παιδιά μαθαίνουν τη γλώσσα αλλά μαθαίνουν και με τη γλώσσα, που σημαίνει ότι χρησιμοποιούν και τα Ελληνικά και τα Αγγλικά για να προσεγγίσουν κάθε τομέα γνώσης.

3 (2)

Οι σύγχρονες παιδαγωγικές έρευνες έχουν δείξει ότι όσο πιο νωρίς τα παιδιά έρθουν σε επαφή με περισσότερες γλώσσες, τόσο ευκολότερα αναπτύσσουν μία μεγάλη γκάμα ικανοτήτων. Πολλοί μάλιστα υποστηρίζουν ότι τα παιδιά που γεννιούνται σε πολύγλωσσο περιβάλλον γίνονται πιο οξυδερκή. Για αυτό και το ζητούμενο πλέον είναι το παιδί να κατακτήσει περισσότερες από μια ξένες γλώσσες. Στο πλαίσιο αυτό στα εκπαιδευτήρια «Ο Πλάτων» δίνεται η δυνατότητα να έρθουν σε επαφή με μία τρίτη γλώσσα –Γαλλικά-Γερμανικά-Κινέζικα.

Τα παιδιά μας πλέον δεν χρειάζεται να αντιμετωπίσουν φόβο και αβεβαιότητα. Μπορούμε να τους δώσουμε τα απαιτούμενα εφόδια έτσι ώστε να γίνουν άξιοι πολίτες του κόσμου. Να γίνει με άλλα λόγια η ξένη γλώσσα όχι απλώς ένα επικοινωνιακό εργαλείο αλλά βίωμα!