-Πώς στέκεται ο Ερωτόκριτος, ένα έργο του 17ου αιώνα, στο σήμερα;
-Η ιστορία είναι διαχρονική, περνάει μέσα από τους αιώνες και ακόμη και στο σήμερα μπορεί κανείς να βρει πατήματα και αναφορές ώστε να καταλάβει και την ιστορία και τους χαρακτήρες. Αυτό που προφανώς έχει γίνει σε αυτή την παράσταση είναι πως έχει εκμοντερνιστεί, τόσο στα ρούχα όσο και στις μουσικές, οι οποίες είναι μια μείξη από μπλουζ και τζαζ επιρροές, έως μιούζικαλ και ποπ. Στο έργο υποδύομαι τον Πολύδωρο, τον κολλητό του Ερωτόκριτου.
Είμαστε και οι δύο 18 χρονών μέσα στην τρέλλα, εγώ λίγο περισσότερο από τον Ερωτόκριτο, ο οποίος είναι ερωτοχτυπημένος. Είμαι ταυτόχρονα η φωνή της σοφίας και η φωνή της τρέλλας.Αφενός τον προστατεύω από τον έρωτά του για την κόρη του βασιλιά, μια αγάπη απαγορευμένη, και τον προτρέπω να φύγει μακριά για να την ξεχάσει. Το κάνει, αλλά η ζωή τα φέρνει έτσι που το ζευγάρι ξανασυναντιέται. Ο ρόλος μου είναι αρκετά δυναμικός μέσα στην παράσταση, άλλωστε τρέχω, πηδάω, κάνω δυνατές και έντονες κινήσεις...
[gallery-716782]
-Σου έχει τύχει να παίξεις αυτό το ρόλο στην αληθινή σου ζωή; Να πεις δηλαδή σε έναν φίλο σου μακριά από αυτή τη σχέση;
-Σίγουρα όλοι μας έχουμε προτρέψει ή συμβουλεύσει κάποιον πως "δεν αξίζει αυτή η σχέση" και "γιατί το κάνεις αυτό στον εαυτό σου", αλλά προφανώς η καρδιά ξέρει πάντα καλύτερα και δεν μπορείς να εξουσιάσεις μια καρδιά. "Κι άμα η αγάπη την κερδίσει, κανένας λογισμός δεν μπορεί να την ορίσει".
-Το πιστεύεις πραγματικά πως η καρδιά κάνει ό,τι θέλει;
-Άμα η καρδιά δεν κάνει ό,τι θέλει, θα καταπιεστεί. Όχι πως δεν υπάρχουν ζωές ολοκληρωμένες παρότι κάποια κομμάτια της καρδιάς μένουν καταπιεσμένα. Ίσως να χρειαστεί να την καταπιέσεις για να μπορέσεις να πας παρακάτω, σε κάτι δυνατότερο. Όλη μας η ζωή κάπως έτσι είναι, ένα πάρε-δώσε όπου κάτι χάνεις και κάτι κερδίζεις. Αλλά, καλό είναι να κάνουμε ό,τι κάνουμε με την καρδιά μας, αλλιώς δεν θα λειτουργήσει.
-Τι σε δυσκόλεψε αυτή την πρώτη σου φορά στο θεατρικό σανίδι;
-Μέχρι τώρα ασχολιόμουν με τη μουσική μόνο. Είμαι τραγουδιστής και συνθέτης, τραγουδοποιός, και μάλιστα στην αγγλόφωνη σκηνή. Είναι η πρώτη φορά που τραγουδάω στα ελληνικά, πόσο μάλλον στην κρητική διάλεκτο. Οπότε για μένα είναι ένα πολύπλευρο ντεμπούτο και κάνω κάθε μέρα μεγάλη προσπάθεια, παρά τις τεχνικές δυσκολίες, καθώς δεν έχω ακαδημαϊκές μουσικές γνώσεις, παρά μόνο τα μαθήματα τζαζ που έκανα για μια διετία και με βοήθησαν πολύ να παγιώσω γνώσεις εμπειρικές και να εξελιχθώ σε άλλες.
-Ήξερες πάντα ότι ήθελες να γίνεις μουσικός;
Το είχα κρυφό όνειρο. Ξεκίνησα από το Jumping Fish. Δούλευα σε πολυεθνικές και μια μέρα είπα δεν γίνεται...
-Τι εννοείς πολυεθνικές; Τι δουλειά έκανες πριν;
Marketing. Σπούδασα οικονομικά, έχω δουλέψει στην Colgate και στην Danone στο Παρίσι.
-Και μια μέρα έστειλες το κομμάτι σου στο Jumping Fish και άλλαξες καριέρα;
-Κάπως έτσι. Το είχα κάψα όλα αυτά τα χρόνια και έκανα συνέχεια τη λεγόμενη «αιώνια πρόβα». Είχα πάντα κάποια μπάντα ή έπαιζα στο δωμάτιό μου και κανένας δεν ήξερε ότι τραγουδάω. Ούτε καν εγώ! Και μια μέρα είπα «ας καταθέσω ένα κομμάτι στο διαγωνισμό». Το κομμάτι κέρδισε και το ένα έφερε το άλλο. Κυκλοφόρησα 2 αγγλόφωνα άλμπουμ, το Babylon (2013) και το Pink Cinnamon (2016), συνεργάστηκα με τη Μαριέττα Φαφούτη, στo τραγούδι You Give Me Love που αγαπήθηκε από πολύ κόσμο, έπαιξε άλλωστε και σε διαφημιστικό σποτ στην τηλεόραση.
-Οι δίσκοι είναι σε digital μορφή;
-Ναι, δεν υπήρχε budget για physical μορφή. Δεν κυκλοφορούν πλέον δίσκοι όπως κυκλοφορούσαν κάποτε. Στην Ελλάδα ειδικά είναι ακόμη πιο δύσκολα τα πράγματα, όλα είναι δωρεάν και οι καλλιτέχνες δυσκολεύονται να τα βγάλουν πέρα ως καλλιτέχνες γιατί όλοι κάνουν και άλλες δουλειές προφανώς.
-Εσύ όμως όχι πλέον, είσαι μόνο μουσικός...
-Όχι, συνεχίζω να δουλεύω σε εταιρεία, κάθε ημέρα. Ευτυχώς εδώ και ένα χρόνο δουλεύω στην οικογενειακή μας επιχείρηση, αλλιώς δεν θα μπορούσα να είμαι συνεπής στης πρόβες ή θα ήμουν με 4 ώρες ύπνο, όπως έκανα παλιά που δούλευα σε άλλες εταιρείες. Τώρα δουλεύω 15 ώρες την ημέρα, αλλά πάω μόνο το πρωί στο γραφείο για λίγες ώρες. Μετά πηγαίνω στο άλλο θέατρο για 2 ώρες (συνθέτω μουσική για την παράσταση Όνειρο Καλοκαιρινής Νύχτας του Σέξπιρ, που θα ανέβει στο Φεστιβάλ Αθηνών, στη στοά του Αττάλου στις 21 Ιουνίου, στο θερινό ηλιοστάσιο) και μετά έρχομαι εδώ για 6-7 ώρες.
-Θα προτιμούσες να ζεις στη Γαλλία;
-Δεν μου άρεσε. Σπούδασα στο Παρίσι, στην Ανωτάτη Εμπορική, οι παπούδες μου είναι εκεί, ο θείος μου... Δεν μου αρέσει όμως, είναι κάπως ρομαντικό το Παρίσι, ενώ εγώ προτιμώ τους γρήγορους ρυθμούς του Λονδίνου.
- Τι σημαίνει το όνομά σου;
-Είναι γαλλικό, η μητέρα μου είναι Γαλλίδα. Σημαίνει πολέμαρχος, ήρωας του πολέμου. Είναι κατά βάση επίθετο στη Γαλλία.
-Όπως όλοι γνωρίζουμε από την Μαργκερίτ Γκωτιέ (σ.σ. χαρακτήρας του Αλέξανδρου Δουμά στο έργο Η Κυρία Με Τις Καμέλιες).
-Μαργαρίτα λένε τη σύντροφό μου! Είναι η σκηνοθέτιδα του έργου του Σέξπιρ για το οποίο γράφω τη μουσική. Είμαστε οι Μαργαρίτα Gautier! Σε ένα μήνα θα αποκτήσουμε μωρό.
-Τι περιμένεις από τον εαυτό σου σαν πατέρας;
-Μέχρι τα 3 της θα πρέπει να έχει παίξει πιάνο και να έχει βγάλει την πρώτη της άρια! Αστειεύομαι φυσικά. Με ξεπερνάει λίγο σαν σκέψη. Βλέποντας και κάνοντας. Θα προσπαθήσω να της παρέχω ό,τι καλύτερο μπορώ. Και πάνω από όλα να είναι ευτυχισμένη και ισορροπημένη και να μπορεί να ακολουθεί την καρδιά της και να γίνει ό,τι θέλει στη ζωή της.
Ο "Ερωτόκριτος" σε σκηνοθεσία του Κωνσταντίνου Ρήγου και μουσική του Δημήτρη Μαραμή,θα παρουσιαστεί στην Εναλλακτική Σκηνή της Εθνικής Λυρικής Σκηνής στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος από τις 5 Μαίου και για 10 παραστάσεις. www.nationalopera.gr