Πρόσφατα άφησε πίσω της το ανέβασμα του πρώτου της έργου, τους «Ναυαγούς» – απολαμβάνοντας αποδοχή και κολακευτικά σχόλια – και τώρα ετοιμάζεται να υποδυθεί έναν από τους πιο εμβληματικούς ρόλους στην ιστορία του παγκόσμιου θέατρου, την Σόνια στον, κατά Καραντζά, «Θείο Βάνια». Η Ηρώ Μπέζου επιμένει πως δεν έχει αλλάξει κάτι – στο κριτήριο ή στην επιθυμία της – και πως παραμένει επιλεκτική όσο και ψύχραιμη στις επιλογές της. Η σχετική αθωότητα που διακρίνεις στις αντιδράσεις της – τουλάχιστον για ένα κορίτσι της γενιάς της – την βρίσκει, επίσης, διστακτική. «΄Εχω μια πιο αυθόρμητη αντίδραση, ναι. Είμαι ευαίσθητη στα ερεθίσματα. Αλλά η αθωότητα είναι πολύ φορτισμένη έννοια, την έχουμε ταυτίσει με την ηθική» ξεκαθαρίζει.
Ηθοποιός αναθρεμμένη στα δύσκολα χρόνια της κρίσης, στο προστατευτικό κουκούλι των ομάδων που αμυνόταν στον αμείλικτο θεατρικό ‘κανόνα’ εκείνης της περιόδου, πατάει πια, πιο γερά στα πόδια της. Χωρίς, ωστόσο, να βιάζεται για τίποτα. Τι κι αν οι διακρίσεις επιχειρούσαν να την κατατάξουν ως το επόμενο it girl των θεατρικών πραγμάτων; Τι κι αν το όνομα της, την έφερνε ένα βήμα πιο κοντά στην προβολή και την αναγνωρισιμότητα; Η Ηρώ Μπέζου δεν έδειξε να αποπροσανατολίζεται, παραμένοντας πιστή στην πρώτη αίσθηση της για το θέατρο: Την αδιαπραγμάτευτη, υπαρξιακή σχεδόν, αγάπη της γι’ αυτό. Διαβάστε τη συνέχεια στο monopoli.gr.