REAL LIFE WHO

ΒΟΞ: Η Μιρέλλα Παπαοικονόμου μιλά στη Τζένη Μπαλατσινού για τη μεγάλη της επιστροφή στην τηλεόραση


JTeam

3 Απριλίου 2023

ΒΟΞ: Η Μιρέλλα Παπαοικονόμου μιλά στη Τζένη Μπαλατσινού για τη μεγάλη της επιστροφή στην τηλεόραση
Γυναίκες που διακρίνονται καθημερινά μέσω το έργο τους, σε συζητήσεις που μας αφορούν όλους. Αυτό είναι το ΒΟΞ, το νέο podcast του JennyGr, με την Τζένη Μπαλατσινού.

Στο δεύτερο επεισόδιο ΒΟΞ, η Τζένη υποδέχεται τη σπουδαία σεναριογράφο, Μιρέλλα Παπαοικονόμου.

Η Μιρέλλα Παπαοικονόμου σπούδασε αγγλική φιλολογία στην Αγγλία, και διαφήμιση, διακόσμηση εσωτερικών χώρων και σκηνογραφία στην Αθήνα, στη σχολή Βακαλό. Εργάστηκε στο χώρο της διαφήμισης ως κειμενογράφος και art director, ενώ συνεργάστηκε με το Θέατρο Στοά και το Εθνικό Θέατρο ως σκηνογράφος και ενδυματολόγος. Γράφει σενάριο για πρώτη φορά το 1984. Η πρώτη της σεναριακή δουλειά ήταν οι "Μικροί Μεγάλοι" στην ΕΡΤ -αυτοτελείς ανθρώπινες ιστορίες με θέμα οικογενειακά προβλήματα. Ακολούθησε η βραβευμένη σειρά "Γυναίκες" στο Mega Channel με την Θέμιδα Μπαζάκα και την Πέμη Ζούνη. Η σειρά διαγωνίστηκε στον ευρωπαϊκό διαγωνισμό σεναρίου με επιτυχία. Στην πορεία ήρθαν η "Αναστασία", το "Παράθυρο στον ήλιο", το "Μη φοβάσαι τη φωτιά", ο "Απών", το "Λόγω τιμής", το "Η ζωή που δεν έζησα" και η "Λένη". Όλες οι τηλεοπτικές σειρές της προβάλλονται και σε ξένα τηλεοπτικά δίκτυα με μεγάλη επιτυχία. Ο "Απών" έλαβε μέρος στον Πανευρωπαϊκό διαγωνισμό τηλεοπτικών σειρών στην Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης "Θεσσαλονίκη" στα 1997.

Η ιδιαιτερότητα προσέγγισης των θεμάτων της, οι ανάγλυφοι ήρωες, οι καθημερινοί, αληθινοί διάλογοι και οι ιστορίες "της διπλανής πόρτας" έκαναν τις ιστορίες της Μιρέλλας Παπαοικονόμου τις δημοφιλέστερες της ελληνικής τηλεόρασης.

Η Μιρέλλα Παπαοικονόμου έρχεται στο ΒΟΞ με αφορμή τη μεγάλη επιστροφή της στη μικρή οθόνη, με τη σειρά 6 επεισοδίων «Δεκαεπτά Κλωστές». Πρόκειται για τη μεταφορά του ομώνυμου μυθιστορήματος του Πάνου Δημάκη, γύρω από την ιστορία ενός από τα πιο αποτρόπαια και βάναυσα εγκλήματα που συνέβησαν ποτέ στην Ελλάδα, στις αρχές του 1900 στα Κύθηρα. Μιλά ακόμα με τη Τζένη για τις παλαιότερες, θρυλικές πλέον, σειρές της, τη σημασία της ομαδικής δουλειάς, την «τραγική ανασφάλεια» που έχει ακόμη και σήμερα, αλλά και την υπέροχη σχέση με τον εγγονό της.

Ακούστε το παρακάτω: