1 στους 5 μάνατζερ έχει σκεφτεί να παραιτηθεί γιατί αγχώνεται να διαχειριστεί τη Gen Z, σύμφωνα με έρευνα
JTeam
8 Νοεμβρίου 2024
Σχεδόν το 18% των διευθυντικών στελεχών έχει δηλώσει πως σκέφτηκε να παραιτηθεί λόγω του άγχος της διαχείρισης των υπαλλήλων της Generation Z. Δεν το λέμε εμείς, το λέει νέα έρευνα του Intelligent.com, όπου παρουσιάζονται οι προβληματισμοί των μάνατζερ σχετικά με τους εργαζόμενους που ανήκουν στη νεότερη ηλικιακή κατηγορία.
Εκτός από τα στελέχη που σκέφτονται να παραιτηθούν, το 27% των διευθυντών δήλωσε πως θα απέφευγε να προσλάβει εργαζόμενους Gen Zers, εάν μπορούσε. Και ενώ οι επικοινωνιακές τους δεξιότητες, η διαχείριση χρόνου και η ομαδική εργασία είναι το «expertise» της συγκεκριμένης γενιάς οι μάνατζερ υποστηρίζουν ότι οι νέοι, ειδικά τα τελευταία χρόνια, είχαν λιγότερες ευκαιρίες να αναπτύξουν αυτές τις δεξιότητες μέσω παραδοσιακών μεθόδων. Τα στοιχεία δεν τελειώνουν εδώ. Όπως φαίνεται, το 65% των διευθυντών που συμμετείχαν στην έρευνα, αναγκάστηκαν να προσαρμόσουν το στιλ διαχείρισής τους, ενώ τρεις στους τέσσερις μάνατζερ δηλώνουν ότι σε σύγκριση με άλλες γενιές, η διαχείριση των εργαζομένων της Gen Z απαιτεί περισσότερο χρόνο και πόρους, ενώ το 54% έχει αντιμετωπίσει άτομα της Gen Z να επικοινωνούν μαζί τους με ακατάλληλο τόνο ή τρόπο.
Ο Χούι Νγκουιέν, επικεφαλής σύμβουλος εκπαίδευσης και εξέλιξης σταδιοδρομίας για το Intelligent.com, τόνισε πως οι «οι υπάλληλοι της Gen Z έρχονται με ισχυρότερες τεχνικές δεξιότητες από τις προηγούμενες γενιές, αλλά μπορεί να μην έχουν τις πρακτικές εμπειρίες που αποκτήθηκαν μέσω των παραδοσιακών εργασιακών περιβαλλόντων. Οι διευθυντές θα πρέπει να αναγνωρίσουν αυτή τη μετατόπιση και να εξετάσουν το ενδεχόμενο να επαναξιολογήσουν τις προσδοκίες τους για να παρέχουν πιο δομημένη καθοδήγηση και να γίνουν περισσότερο καθοδηγητής παρά αφεντικό».
Σε μια άλλη έρευνα που διεξήχθη σε 1.000 διευθυντές στις ΗΠΑ, το 51% απάντησε ότι έχει βιώσει απογοήτευση και το 44% άγχος λόγω της διαχείρισης αυτής της ηλικιακής ομάδας. Οι μισοί διευθυντές είπαν ότι οι νεότεροι εργαζόμενοι τους προκαλούν ένταση γιατί πολλές φορές επιδεικνύουν κακή εργασιακή ηθική ή χρησιμοποιούν υπερβολικά το τηλέφωνό τους.