Mayol: Tα κοσμήματα που λατρεύουν οι Dua Lipa, Gigi και Bella Hadid είναι ελληνικά

Μάρθα Κουμπάνη
Πέμπτη, 26 Αυγούστου 2021

Η μόδα του καλοκαιριού που αφήνουμε πίσω μας, χαρακτηρίστηκε σε μεγάλο βαθμό, από την επιστροφή 00s. Eν μέρει αυτό οφείλεται στη Gen Z που ανακάλυψε και αποθέωσε τις μεγαλύτερες τάσεις στο Tik Tok. Μία από τις πιο δημοφιλείς, τα παιχνιδιάρικα κοσμήματα από χάντρες και charms από ακρυλικό. Τα πιο διάσημα μοντέλα και stars, εκπρόσωποι της γενιάς, έβαλαν και εκείνες το λιθαράκι τους στη διαμόρφωση της τάσης. Gigi και Βella Hadid και Dua Lipa -τα πιο δυνατά ονόματα της μόδας αυτήν τη στιγμή- δείχνουν ιδιαίτερη αδυναμία σε ένα ελληνικό brand κοσμημάτων, το οποίο κερδίζει όλο και περισσότερες θαυμάστριες παγκοσμίως.

«2 οcean-a-holics που δημιουργούν κοσμήματα ακούγοντας 80s μουσική», είναι το σύντομο βιογραφικό στο Instagram account των Mayol, το οποίο είναι από μόνο του έμπνευση. Tα Mayol Jewelry είναι ελληνικά, με έδρα τη Γλυφάδα. Πίσω από αυτά βρίσκεται η οικογένεια της Μαριάννας Δεριζιώτη. Εκείνη, η αδερφή της Λεύκη, και η μητέρα τους Τούλα, εμπνέονται από τη θάλασσα, τον ήλιο και το λαμπερό γαλάζιο του ελληνικού ουρανού και δημιουργούν τα uber cute κοσμήματά τους.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη DUA LIPA (@dualipa)

Η Dua γιόρτασε πρόσφατα τα γενέθλια της -έκλεισε τα 26- φορώντας το κολιέ Jenna της Mayol: μια πεταλούδα από γαλαζοπράσινο Murano, η οποία κρεμόταν από μια χοντρή επιχρυσωμένη αλυσίδα.

Εκτός από το girly στιλ τους, τα πρωτότυπα σχέδια και την αστείρευτη φαντασία, ένα ακόμη στοιχείο που κάνει τα Mayol τόσο αγαπητά στα απανταχού fashion gilrs είναι οι affordable τιμές τους.

Μιλώντας στη Vogue για το brand της, η Mαριάννα είπε: «Πιστεύω ότι το γεγονός πως είμαστε μια μικρή, γυναικεία οικογενειακή επιχείρηση και ότι τα κοσμήματά μας είναι χειροποίητα, είναι ένας από τους λόγους που οι άνθρωποι επιλέγουν να μας στηρίξουν», λέει η Μαριάννα. Ο σπόρος για το Mayol, στην πραγματικότητα, φυτεύτηκε από την Τούλα, η οποία παρακολούθησε μαθήματα μόδας για κοσμήματα κατά τη διάρκεια της ελληνικής οικονομικής κρίσης. Όταν άρχισε να πουλάει τα κομμάτια της σε χαμηλές τιμές σε εκθέσεις, η Μαριάννα, μια τυπική millenial που συνήθιζε να ψωνίζει μέσω eBay, Instagram και Etsy, χρησιμοποίησε τα κοινωνικά δίκτυα για να ενισχύσει το προφίλ του brand. Το 2018, όταν η influencer Matilda Djerf φόρεσε ένα από τα τσόκερ της Mayol, η επιχείρηση εκτοξεύτηκε.

Και μπορεί η Μαριάννα να ακούει Duran Duran την ώρα που δημιουργεί τα κοσμήματα, όμως η επιρροή των late 90s και 00s αντανακλάται τόσο στην αισθητική όσο και στα ονόματα των κοσμημάτων: «Μερικά από τα best sellers μας είναι το κολιέ It's Britney, Beach, το τσόκερ It's Gonna Be May και τα σκουλαρίκια You’re My Butterfly, Sugar, Baby». Στοιχηματίζουμε πως φορώντας τα, το mood αλλάζει ακαριαία και pop στίχοι σου έρχονται στα χείλη.

«Θέλουμε όσες φοράνε Mayol να αισθάνονται ότι ξαπλώνουν σε μια όμορφη παραλία κάτω από τον ελληνικό ήλιο, ανεξάρτητα από το πού βρίσκονται ή τι εποχή του χρόνου είναι», λέει η Μαριάννα.