Νωρίτερα φέτος, o Gucci και o Balenciaga «χάκαραν» ο ένας τις συλλογές του άλλου σε μια προσπάθεια να ξεπεράσουν τα όρια των συμβατικών συνεργασιών με επωνυμίες. Το hacking εκδηλώθηκε με πολλούς τρόπους με τους οποίους οι σχεδιαστές Alessandro Michele και Demna Gvasalia ενσωμάτωσαν το DNA τoυ ενός label στο άλλο.
Αλλά ο βασικός τρόπος που συνέβη αυτό ήταν μέσα από τα λογότυπα των δύο οίκων και τον συνδυασμό τους. Φανταστείτε τσάντες Balenciaga “Hourglass” με στάμπες με το μονόγραμμα Gucci και έναν εντυπωσιακό συνδυασμό σακάκι και φούστα με τα λογότυπα και των δύο κολοσσών της μόδας πάνω σε κάθετι.
Ενώ η τάση της logomania κυριάρχησε στα μέσα της δεκαετίας του 2010, η συνεργασία Gucci x Balenciaga, μαζί με άλλες συνεργασίες τόσο στην πασαρέλα όσο και στο λιανική, επιβεβαίωσαν την επιστροφή του trend, αλλά στην υπερβολή του. Τα λογότυπα μάλιστα σε πολλές περιπτώσεις ακόμα και συγχωνέυονται σε μία λέξη.
Πάρτε, για παράδειγμα, τη συνεργασία Gucci x The North Face τον Ιανουάριο του 2021. Γεμάτη με φουσκωτά μπουφάν, σακίδια πλάτης και καπιτονέ φούστες, η συλλογή περιελάμβανε monogram prints και λογότυπα. Στη συνέχεια, ήρθε η κυκλοφορία της συλλογής Fendi x Skims τον Νοέμβριο, στην οποία είδαμε επίσης ένα mashup των λογότυπων να συνθέτει ένα μοναδικό print πάνω σε κορμάκια και εσώρουχα.
Προηγουμένως ο Fendi είχε ήδη παρουσιάσει την συλλογή-συνεργασία του με τον οίκο Versace, κατά τη διάρκεια του Fashion Monith με την κυκλοφορία του Fendace (ή, Verdi, Fensace, οι επιλογές είναι ατελείωτες!).
Σύμφωνα με την παγκόσμια πλατφόρμα μόδας Lyst, οι αναζητήσεις για fashion items με λογότυπα αυξήθηκαν αισθητά.
Και όπως φαίνεται η logomania όχι μόνο θα διατηρήσει τη δύναμή της αλλά θα επανέλθει πιο δυνατή εν μέσω της πανδημίας. Στον απόηχο των εμβολιασμών, η ιστορία της μόδας του 2021 εγκαινίασε μια νέα εποχή τολμηρών τάσεων προσανατολισμένων στη διασκέδαση που παραπέμπουν σε μερικές από τις πιο ζωντανές περιόδους της μόδας, συμπεριλαμβανομένης της δεκαετίας του '80 και των αρχών της δεκαετίας του 2000, με super mini φούστες, χαμηλοκάβαλα τζιν και ανανεωμένα power suit. Tην logomania ήρθε να ενισχύσει ένα ανανεωμένο ενδιαφέρον για πολυτελή vintage αξεσουάρ, χάρη στην έκρηξη της αγοράς μεταπώλησης και την αδυναμία του TikTok στo thrifting. Aποτέλεσμα; Tσάντες όπως η Fendi "Baguette", η Gucci "Jackie" και η Louis Vuitton "Pochette" είναι δημοφιλή σε ιστότοπους όπως το The RealReal και το Tradesy από το 2020.
Είμαστε έτοιμες να αγκαλιάσουμε και πάλι το trend.
Ακολουθήστε το jenny.gr στο google news και μάθετε τα πάντα γύρω από τις τάσεις της μόδας, τα τέλεια outfits και τα πιο hot fashion news.