Ο Γαλλοελβετός μηχανικός αυτοκινήτων Ρεάρ ήταν ένας πολύ παρατηρητικός άντρας που έριξε τη βόμβα που ονειρευόταν στη γυναικεία μόδα των μαγιό. Στις καλοκαιρινές του διακοπές στη Γαλλική Ριβιέρα, κοιτούσε επίμονα τις γυναίκες τριγύρω. Διαπίστωσε ότι ήθελαν να πετύχουν ομοιόμορφο μαύρισμα και τα ολόσωμα μαγιό αποτελούσαν εμπόδιο. Έτσι του ήρθε η ιδέα για μια λιγότερο σεμνή λουτρίδα (ελληνιστί το μαγιό), με δύο κομμάτια που θα κάλυπταν μόνο τα επίμαχα μέρη. Εκείνη την εποχή υπήρξε παράλληλα ένας συμπατριώτης του, σχεδιαστής μόδας, ο Ζακ Εν που είχε την ίδια ακριβώς ιδέα. Ο μηχανικός όμως κέρδισε τον σχεδιαστή κι αυτό γιατί διάλεξε το κατάλληλο brand name: μπικίνι.
Ο δημιουργός εμπνεύστηκε για το όνομα από το σημείο που οι Ηνωμένες Πολιτείες είχαν πραγματοποιήσει τις πρώτες δοκιμές για την ατομική βόμβα, λίγες ημέρες πριν από την πρώτη παρουσίαση της δημιουργίας του, γιατί πίστευε πως τόσο δυνατό εμπορικό αντίκτυπο θα είχε στην αγορά. Και δεν διαψεύστηκε. Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός πως κανένα μοντέλο δε δεχόταν να το φορέσει κι έτσι βρήκε μια 19χρονη στριπτιζέζ και το παρουσίασε.
Ακολουθήστε το jenny.gr στο google news και μάθετε τα πάντα γύρω από τις τάσεις της μόδας, τα τέλεια outfits και τα πιο hot fashion news.